Page 7 of 7

Re: K-jetronic

Posted: Thu Dec 29, 2011 6:06 pm
by adam
White Shark wrote:Ha a váltót már nem tudod feljebb emelni,mert elakad az alagútba, még tudsz süllyeszteni kb két újjnyit a motoron akkor fél centire lesz a kormányműtől nekünk is ezt kellett tenni az mt 75 váltó miatt hogy ne legyen akkora törés a kardánba és a szierra kardánt ne kelljen nagyon módosítani. Mi a lemez motortartó bakokból vágtuk ki a felesleges v alakú darabot és jó lett.De ha ezt megteszed számolnod kell azzal hogy a legalacsonyabb pontod a karter lesz, a bölcsőtől kb 2 cm re biztosan lelóg ami egy szintbe lesz a difivel ,de míg a difi fix a karter bólogat az autó elejével és ha leér baj van.
Azt hiszem nem lesz baj ha nem nyúlok hozzá - köszi az infokat ;-)

Re: K-jetronic

Posted: Thu Dec 29, 2011 6:25 pm
by Tibi
Átszabni a teknőt kicsit ?

Re: K-jetronic

Posted: Fri Dec 30, 2011 4:38 pm
by Süni
White Shark wrote:A gyári csonk nem egyforma de csak minimális eltérés van, tényleg csak a blokk hátradőlését kiküszöbölendő kb 1cm.előrefele elfogy,de pl a Sony fekvőin levő nem gyári talán egyforma ha jól emlékszem.
Ott sem lehet egyforma, mert a karbi torkok távolsága nem egyezik a hengerfej szívó portok távolságával. A legtöbben úgy oldják meg, hogy a 2-es 3-as hengerhez egyenes a szívócső, az 1-es, 4-eshez ferde.

picit látszik:

http://cdn.burtonpower.com/media/catalo ... fold_1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Szerk: házilagos megoldásnál valóban előfordulhat, hogy a karbit bepozicionálják két henger közé, és ez által mindegyik szívócső ferde lesz, de egyenlő hosszú.

Re: K-jetronic

Posted: Fri Dec 30, 2011 4:39 pm
by Süni
adam wrote: Már akinek :roll: Ha megtennéd, hogy kifejted nekem ezt a pintos dolgot bővebben ;-)
Tudtommal is egyforma hosszúak és csak annyiból van probléma, hogy hátrafelé dől a blokk és emiatt a hátsó karbinál több naftát kap - de ez már tényleg lényegtelen. :laza:
Állónál a blokk ferdeségét, és a torkok távolságát kell kompenzálni, fekvőnél: lásd egy hsz-el feljebb. ;-)

Re: K-jetronic

Posted: Thu Sep 13, 2012 9:03 am
by tomtom
gyárilag hogy van felfogatva az ac és a nyomástároló doboz az alvázra? sima kengyellel, vagy van neki gumituskós felfüggesztésű hordozólemez, amire rá van kengyelezve (ezt a megoldást egy volvo 240-en láttam)?

Re: K-jetronic

Posted: Thu Sep 13, 2012 10:11 am
by Blant
Az AC gyárilag a tank jobb oldalára van felfogatva egy gumifoglalatba, ami oldalt a tank pereméhez van csavarozva, alul pedig az egyik tank tartópánt rögzíti.

Re: K-jetronic

Posted: Thu Sep 13, 2012 10:48 am
by tomtom
nagy kérés lenne erről egy fotó, "ráér a jövő héten is" jeligére?

Re: K-jetronic

Posted: Thu Sep 13, 2012 10:52 am
by Peti
http://i149.photobucket.com/albums/s68/ ... 2007/9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: K-jetronic

Posted: Thu Sep 13, 2012 11:13 am
by tomtom
thx!