az egyik taus cimbi érdeklődött egy boltban komplett főfékhenger után, mondták (nyilván), hogy felejtős história, mert a gép se hozza egyik fordhoz sem. nála volt a mintadarab (ate 20-as), erre azt mondja neki a boltos : nédd má'! ez van a 70valahányas kis 316os bmw-mben. megnézte a gépen, és ehhez a bömöshöz hozta is 19ezerért.
gondoltam leírom, mert olyan anekdótázgató jókedvemben vagyok.
Bogyo28 wrote:az attól függ hogy milyen motort akarsz... igazándiból a a motoron és váltón kívül kevés használható dolog van a többi autóból, de talán a sierra a legjobb donor neked, és pl egy DOHC. abból kitermelhető a moci váltóval és használható a fékje is, más nem nagyon. A futomű megerősítése egyszerübb mint átrakni donorból valamit, főleg hogy a taunuson kivül egyik sem merev hidas. persze minden megoldható, de ha csak játszani kell valami akkor olcsobb ha a capri cuccait erősíted meg, ezekről itt a forumon is találsz sok leírást. poliuretán szilent mindenhova, kitámasztott első futomű, nagyobb fékek és kész is az ideális játszos autó. mondjuk még jo kemény gátlok sem baj ha vannak...
Helló
Írtál a kitámasztott első futóműről. Tudnál mondani többet?
Hátha Ti tudtok nekem segíteni. A Capri (III) és a Taunus TC 1 bolygóműve azonos? Csereszabatosak?
Lehet, hogy volt már róla szó, és átfutottam rajta a topik végigolvasásakor, ebben az esetben elnézést kérek!
Előre is köszönöm!
Muki
Moockie's Big Smith Customs
Don't worry, be Moockie! :)
Rust is lighter, than carbon fibre!