MINDEN ami KASZNI (kívül belül)

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

MINDEN ami KASZNI (kívül belül)

Post by Blant »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a képen látható erősítés ami Tibi autóján van milyen tipusú Caprikon volt? Évjárat, vagy motor függő? Mert én sok Caprin nem láttam ilyet. Ki tud erről valamit?


Image

A teljes így néz ki:

Image
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Mire tetszik gondolni?
Egyébként meg 1980 2.0 Gt -ként jött a világra ha minden igaz.
1980 Capri MK3
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Arra a kaszni erősítésre, ami a hossztartó végétől a doblemez alján megy végig egész előre. Este ha lesz időm bekarikázom a gyengébbek kedvéért :twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Blant wrote:Arra a kaszni erősítésre, ami a hossztartó végétől a doblemez alján megy végig egész előre. Este ha lesz időm bekarikázom a gyengébbek kedvéért :twisted:
Áháááá, már értem ! Azért karikázd be hátha gyengébbek is olvassák :roll: :D
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

miért, ez nem mindegyiken van?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Lehet, hogy kasznizáskor kikasznizták belőle. :?:
Ford Capri MkI Essex
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Nekem eddig mindben volt
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Nekem a sor4 GT-n nem volt. Ádám első lantján sem volt... Lehet a kasznizáskor került ki belőlük...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Lakatolás

Post by VipeR-T »

Sziasztok! Az volna a kérdésem, hogy van-e esély rendes, lemezből készült karosszériaelemeket kapni Caprihoz? Nekiálltam kilakatolni a gépsast, és hát csúnyán rohad. Levágtam az első sárvédőt, és ami a lámpafészkek tövénél van az eléggé lehervasztott, meg az az első sarok, ahová a kerék dobja föl a dzsuvát, na az tűnt el kb teljesen. Meg az egész eleje elég kaka, gyakorlatilag nincs hova hegesztenem, mert az egész egy merő rozsda. Aztán táblalemezből visszaépítgetni, ha nem is lehetetlen, azért nem leányálom. De mégis inkább lehetetlen. Szóval az volna a kérdés, hogy lehet-e ilyesmit kapni, meg még pl a hátsó kerékív, nem kellene az egész lemez, csak maga az ív, ami rohadni szokott. Szélesítés nem kizáró ok :)
El tudom képzelni hogy csúnyán el vagyok tévedve és erre esély sincs, szóval ha harsány nevetést sikerült a kérdéssel kiváltanom akkor bocsi. (Amúgy Bogyó, írtam múlt héten pü-t, ha azért nem írtál mert hülyeséget kérdeztem akkor pardon.)
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Lakatolás

Post by Tibi »

VipeR-T wrote:Sziasztok! Az volna a kérdésem, hogy van-e esély rendes, lemezből készült karosszériaelemeket kapni Caprihoz? Nekiálltam kilakatolni a gépsast, és hát csúnyán rohad. Levágtam az első sárvédőt, és ami a lámpafészkek tövénél van az eléggé lehervasztott, meg az az első sarok, ahová a kerék dobja föl a dzsuvát, na az tűnt el kb teljesen. Meg az egész eleje elég kaka, gyakorlatilag nincs hova hegesztenem, mert az egész egy merő rozsda. Aztán táblalemezből visszaépítgetni, ha nem is lehetetlen, azért nem leányálom. De mégis inkább lehetetlen. Szóval az volna a kérdés, hogy lehet-e ilyesmit kapni, meg még pl a hátsó kerékív, nem kellene az egész lemez, csak maga az ív, ami rohadni szokott. Szélesítés nem kizáró ok :)
El tudom képzelni hogy csúnyán el vagyok tévedve és erre esély sincs, szóval ha harsány nevetést sikerült a kérdéssel kiváltanom akkor bocsi. (Amúgy Bogyó, írtam múlt héten pü-t, ha azért nem írtál mert hülyeséget kérdeztem akkor pardon.)
Szióka, ha rendes kasznielem kell akkor jobb ha kiveszed az aranytömböket meg a pisztolyt a páncélból és nasgyon durván elkezdessz örjöngeni. Ha közepesen szar is jó akkomeg kell rendelni. Meglepően sok minden kapható, bár a lakatosok nem feltétlenül szeretik mert eléggé pontatlan elemeket lehet kapni...de ha magadnak csinálod és nem sürget az idő...... ,)
Bogyó miatt ne idegeld magad , szerintem napi több milla pü-t kap ...
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Lakatolás

Post by Bogyo28 »

VipeR-T wrote:Sziasztok! Az volna a kérdésem, hogy van-e esély rendes, lemezből készült karosszériaelemeket kapni Caprihoz? Nekiálltam kilakatolni a gépsast, és hát csúnyán rohad. Levágtam az első sárvédőt, és ami a lámpafészkek tövénél van az eléggé lehervasztott, meg az az első sarok, ahová a kerék dobja föl a dzsuvát, na az tűnt el kb teljesen. Meg az egész eleje elég kaka, gyakorlatilag nincs hova hegesztenem, mert az egész egy merő rozsda. Aztán táblalemezből visszaépítgetni, ha nem is lehetetlen, azért nem leányálom. De mégis inkább lehetetlen. Szóval az volna a kérdés, hogy lehet-e ilyesmit kapni, meg még pl a hátsó kerékív, nem kellene az egész lemez, csak maga az ív, ami rohadni szokott. Szélesítés nem kizáró ok :)
El tudom képzelni hogy csúnyán el vagyok tévedve és erre esély sincs, szóval ha harsány nevetést sikerült a kérdéssel kiváltanom akkor bocsi. (Amúgy Bogyó, írtam múlt héten pü-t, ha azért nem írtál mert hülyeséget kérdeztem akkor pardon.)
MKIII hoz elég sok kaszni elem kaphato, utángyártott, tehát kell faragni rendesen. azért pár tábla lemez sem árt, mert ami a sárvédő alatt van az nem kapható, csak lemezből gyártható le. Vagy ha rádszakad az OTP, angolból mindent meg lehet rendelni jó minőségben, de egy első sárvédő kb 90 papir plusz a szállítás....

PÜ-re még nem volt időm válaszolni, nagyon lefoglal a majális szervezés, és nem rövid a kérdés, jövő héten mindent leírok, addig türelem.

Bogyó
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Post by VipeR-T »

Ok, köszönöm mindenkinek a segítséget, közben kaptam tippet a Bárdi autóra, hogy ott találok elemeket, úgyhogy majd velük beszélek. Meglesz ez :)
(Pü meg nem sürgős, csak azért kérdeztem, hátha én csesztem el valamit vagy ilyesmi) Köszi!
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

megpróbálok nem bunkó lenni, de lenne egy újabb szó, amit illene megtanulni lassan.
nem kaszni, hanem KASZTNI ami a német kasten, azaz bódé szóból ered.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

CAPRI-3 wrote:megpróbálok nem bunkó lenni, de lenne egy újabb szó, amit illene megtanulni lassan.
nem kaszni, hanem KASZTNI ami a német kasten, azaz bódé szóból ered.
Mondat eleje? ;) De már tényleg ne legyen minden topik tele ezzel...
1980 Capri MK3
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

Tibi wrote:
CAPRI-3 wrote:megpróbálok nem bunkó lenni, de lenne egy újabb szó, amit illene megtanulni lassan.
nem kaszni, hanem KASZTNI ami a német kasten, azaz bódé szóból ered.
Mondat eleje? ;) De már tényleg ne legyen minden topik tele ezzel...
Kérésedre.
De ez nem változtat semmin, én valahogy így szoktam meg a neten való írást, rövidítésekkel, nagybetűk nélkül satöbbi satöbbi.
Szerencsére jó helyesíró voltam, csak régen volt a suli :)
Ellenben vannak akik minden igyekezetük ellenére sem tudnak hiba nélkül írni.
Ettől teljesen független a technikai tudás léte vagy legalább a törekvés a tanulásra.
Szerintem.
Mindenki úgy ír és beszél, ahogy akar, de helytelen kifejezéseket használva senki se lepődjön meg, ha kijavítják vagy netán kiröhögik.
Post Reply