Süni wrote:Amire ki van támasztva az alsó képen, az megy majd a szilent helyére ?
(Már láttam ilyet külföldi honlapokon is, ez mire jó ? -egy laikus)
ezzel tulajdonképpen 3szög lengőkarosra alakul a capri futóműve, ami vmennyi komfortvesztést és magas fokú stabilitás-javulást eredményez.
a lengőkarok felcserélésével, hátulról, a stabi helyére.
de mint tudjuk stabilizátor kell, ezért azt a lengőkar alá kötjük be, és mivel más köríven mozog innentől, ezért nem fixes, hanem a danamid vagy poli betétben csúszkál.
bármelyik komolyabb csapágyboltban kell lennie, nekem az egyikben sofőr a barátom, csak megmondom mit akarok és hozza.
adj méreteket és meglesz bolti ár alatt vmivel.
mi 16-ost használtunk, kisebbet nem mertem megkockáztatni.
Süni wrote:Amire ki van támasztva az alsó képen, az megy majd a szilent helyére ?
(Már láttam ilyet külföldi honlapokon is, ez mire jó ? -egy laikus)
ezzel tulajdonképpen 3szög lengőkarosra alakul a capri futóműve, ami vmennyi komfortvesztést és magas fokú stabilitás-javulást eredményez.
a lengőkarok felcserélésével, hátulról, a stabi helyére.
de mint tudjuk stabilizátor kell, ezért azt a lengőkar alá kötjük be, és mivel más köríven mozog innentől, ezért nem fixes, hanem a danamid vagy poli betétben csúszkál.
Jól tudom, h az Escort MK2 lengőkarja ugyanaz ? (legalábbis alkatrészkatalógusok szerint.) Akkor ezt én is használhatnám ? A lengőkar felcserélésén jobbost-balosra gondolsz ?
Le a kalappal!
Hova hegeszted a kitámasztó rud felfüggesztését majd? A hossztartóra? villa lesz, vagy más megoldás. Arról is csinálj majd képet, ha lehet! Szép munka!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Úgy tudom, hogy már a 2.8i moci (az a legnehezebb) is határeset a Caprikban szolgáló gyengécske Escort első futóműnek. Láttam egy fényképet egy Mk1 Perana első futóműről, és ott ránézésre annyi volt a különbség, hogy dupla stabirúd volt. De gondolom, hogy a gátlók, meg a rugók, stb. sem a mezei Capriból valók voltak. Ezen kívül csak full átépített első futóműves V8-as Caprit láttam.
Dartonit wrote:Nem tudom, a súlyelosztás miatt gondoltad?
Azt lesz*rom.
Az lenne a lényeg, hogy ne hulljon szét pusztán a súly miatt.
"Csak" 60-70 kg a difi a 2.8, és egy 5.0 között.
nem errol van szo.
ez a merevites a futomu mozgasat es gyengeseget hivatott javitani, de plusz suly inkabb rugo es gatlo kerdese.
persze nehezebb motornal megnagyobb segitseg, de csak a sulynak megfeleloen erosebb rugo es gatlo utan.