Bakelitkerék

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Bakelitkerék

Post by Blant »

Na tegnap akkora balfasz voltam, hogy amikor szedtem le a bakelitkereket az EFI-ről az egyik fogról lepattintottam egy picike darabot.

Image

Szerintetek ez gáz? Csere, vagy jó így is még? Esetleg kicsit csiszolgassam meg? :D

Gigford: Mennyibe került az a vezkerék, amit te vettél odakint?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Annyival elmegy még, az enyémen két helyen is hiányzik egy pivivel nagyobb darab is, sose volt vele emiatt bajom.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

nagyon köszi a véleményt! :D

Ez pozitív! :)

Többiek? egyébb vélemény, hozzászólás?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Szerintem is kis hiba, ne aggodj.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

thx. :D Mennyi volt neked a könnyűfém vezkerék kint?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Egyutt auljak altalaban acel fotengelykerekkel, ugy volt kb 17ezer atszamitva a ketto.
User avatar
Szelei Szilard
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Simontornya

Post by Szelei Szilard »

Te még szerencsés voltál nekem a régi 2.3 menet közbe darált le úgy 10-12 fogat.(egyébként nem gáz ha annyi hiányzik belőle, csak nézd meg nincs e rajta valami hajszálrepedés,de szerintem nem lesz!!
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Ha kell nekem van ilyen kerekem még új is.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát. :twisted: AZért köszönöm.


Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Blant wrote:Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát. :twisted: AZért köszönöm.


Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
Ha megegyezik mért ne.
Csak szerintem kellene cserélni vele a főtengely kereket is ha van hozzá való párja, mert a váltóba is elméletileg párban kell cserélni a fogaskereket. :roll:
Vagy nem?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

szszaby wrote:
Blant wrote:Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát. :twisted: AZért köszönöm.


Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
Ha megegyezik mért ne.
Csak szerintem kellene cserélni vele a főtengely kereket is ha van hozzá való párja, mert a váltóba is elméletileg párban kell cserélni a fogaskereket. :roll:
Vagy nem?



Úgy illik :wink:
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:Én is találtam ma 3at, miközben sunyának kerestük a főtengely ékszíjtárcsát. :twisted: AZért köszönöm.


Újabb kérdés. A 2,8i tárcsája fémbetétes és csak a fogazás bakelit. és dög nehéz. A 2,3 V6-é full bakelit, és harmat könnyű... Érdemes a 2,3-éval összerakni a 2,8at? Elvileg semmivel nem kap nagyobb terhelést nem? A 2,8 sem pörög többet, mint a 2,3....
Szerintetek?
És miért jó neked ha az könnyü lesz? én az gyárival tenném össze, valami oka biztos van annak hogy az fém...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

na akkor újabb kérdés...

Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D :twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Blant wrote:na akkor újabb kérdés...

Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D :twisted:
A lepattantal rakd össze, mert nem számít az a pici hiány, a másikkal meg lehet, hogy hangosabb lenne. Így is van hangja elég.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:
Blant wrote:na akkor újabb kérdés...

Van másik, hibátlan fémbelű kerekem 2,8i ről, de a párja nincs meg hozzá. Akkor most szerintetek a lepattant fugúval rakjam össze, vagy a másikkal, ami hibátlan, de nem a hozzákopott párja? :D :twisted:
A lepattantal rakd össze, mert nem számít az a pici hiány, a másikkal meg lehet, hogy hangosabb lenne. Így is van hangja elég.
csatlakozom...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply