2.9i motor kérdések

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Azt en tudtam am, de ezt egy szaki kiszamolja, mennyit lehet levetetni a hfejbol hogy ne nyisson ossze. Nem olyan bonyolult a dolog.

Szerintem a legegyszerubb a hfejbol levenni, es ha esetleg gyujtas vagy inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast akkor atcserelni egy gyari hfejre. Be kell szerezni tarcsi hfejet aztan egyszerubb cserelgetni mint dugokat ha nem jon be a dolog.
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

gigford wrote:inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast
Tényleg, erről már többször is volt szó, ugyibár a magas kompresszióviszony miatt. Nem lehetne rárakni egyszerűen egy disel önindítóját?
kombany

:o)

Post by kombany »

Fúúú hát igen..
Asszem ez a létező legnagyobb nehézség a Capri -val kapcsolatban..

Olyan barátnőt találni, aki nem úgy néz az autóra, mint egy roncs, és nem akar inkább rábeszélni egy 2 éves szuzukira.. :)))))
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Dartonit wrote:
gigford wrote:inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast
Tényleg, erről már többször is volt szó, ugyibár a magas kompresszióviszony miatt. Nem lehetne rárakni egyszerűen egy disel önindítóját?
Krisz nem irogat ide, ha el tudod erni, o elmondana mennyit kell inditozni vagy sem, gyenge e a gyari onindito.(nagyban fugghet az oi allapotatol is)

Katalogusbol kene kinezni, csereszabatos e vmelyik dizelevel.
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

gigford wrote:
Dartonit wrote:
gigford wrote:inditasi nehezsegek miatt megunja a tuner a szarakodast
Tényleg, erről már többször is volt szó, ugyibár a magas kompresszióviszony miatt. Nem lehetne rárakni egyszerűen egy disel önindítóját?
Krisz nem irogat ide, ha el tudod erni, o elmondana mennyit kell inditozni vagy sem, gyenge e a gyari onindito.(nagyban fugghet az oi allapotatol is)

Katalogusbol kene kinezni, csereszabatos e vmelyik dizelevel.
Nektek annyival egyszerübb a dolgotok, hogy neki nincs az essexhez áttételes önindítója, cologne-hoz viszont van.
Egyébként nagy sűrítést is ki kell bírnia egy gyári önindítonak.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
CAPRI-3
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 427
Joined: Sun Dec 05, 2004 12:21 pm

Post by CAPRI-3 »

proteus wrote:Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

CAPRI-3 wrote:
proteus wrote:Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
Ezaz! A motor a földön van így nemigazán lehet okosat mondani. :( Csakhát occsó...
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:
CAPRI-3 wrote:
proteus wrote:Ha minden összejön a napokban megyek megnézni egy 2.9 Efi-t. (motor+computer) Esetleg valami tipp, hogy mire figyeljek oda?
szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
Ezaz! A motor a földön van így nemigazán lehet okosat mondani. :( Csakhát occsó...
occso husnak vigyázni az levére.... ne azért vedd meg mert occso... egyébként rá kell dobni váltóharangot meg egy önindítot, akuról kábellel megtekerni és kompressziót mérni. a többi ugyis zsákbacica hogy milyen lesz, lehet hogy egy vagyont kell rákölteni
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

bogyo28 wrote:
proteus wrote:
CAPRI-3 wrote: szokásos V6, semmi extra.
nincs lánc, nincs hidrotőke, nincs szíj... szépen járjon.
Ezaz! A motor a földön van így nemigazán lehet okosat mondani. :( Csakhát occsó...
occso husnak vigyázni az levére.... ne azért vedd meg mert occso... egyébként rá kell dobni váltóharangot meg egy önindítot, akuról kábellel megtekerni és kompressziót mérni. a többi ugyis zsákbacica hogy milyen lesz, lehet hogy egy vagyont kell rákölteni
Dartonit mit szólsz, megoldható?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Az a baj, hogy nem tudod kipróbálni. Ezért olyan olcsó. :(

Én Balázstól vettem, ő azt mondta ok, nekem az ő szava elég volt. (nem igazán áll megbízhatatlan ember hírében) Annyit tudok róla mondani, hogy automata váltós kocsiban volt (így szerintem kevesebb az esély a széthajtásra).

Ettől függtelen, ha megvannak az eszközeid (nekem nincs önindítóm :cry: ) szívesen kipróbálnám. De mivel nem akarok senkinek szart eladni (pláne Caprisnak :wink: ) amennyiben valami gond lenne vele, készséggel visszaveszem. :wink: :wink:
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Önindítót, váltóharangot tudok adni kölcsön
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Blant wrote:Önindítót, váltóharangot tudok adni kölcsön
Én meg kompresszioméröt meg ha kell kábelt...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Milyen zsír arcok avgyunk :twisted:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Jaja, nagyon zsírok vagytok! :fcp04: De erről most inkább lemondok, mert ha hozzáveszem a rohangálásokat a motor árához, már biztos nem járnék jól, kompressziómérés nélkül meg nem akaram elhozni.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
Post Reply