Page 3 of 8

Posted: Sat Mar 19, 2005 12:05 pm
by gizmo
Egy nap alatt bevállalják a ki-be szerelést, felújítást? Vagy egyszerűbb kiszedni és úgy odavinni hozzájuk? Nagyon érik nekem is egy ilyesmi...

Posted: Wed Mar 23, 2005 2:19 pm
by CAPRI-3
nah, megvan a szilentezés is.
12.000 volt a 4 új szilent, de nem ám úgy beleöntve és elvágva, mint régen láttam vhol:)
szépen van megcsinálva, mintha gyári lenne, pöpeccc!

Posted: Wed Mar 23, 2005 4:09 pm
by gizmo
Szia!

Mennyi volt kompletten a két laprugó ki/be szerelése, felújítása, szilentezése? Valami ilyesmin gondolkodom most, nagyon beleér már hátul a gumi a legkisebb bukkanón is... :? és mennyi idő alatt kivitelezhető?

Posted: Fri Mar 25, 2005 12:18 am
by Kola
CAPRI-3 wrote:na, hozzáférek:)

most hoztam el rugókat Vöröséktoől, xar is volt, törött is volt, 23.000Ft is volt... hétfőn viszem Lenkeyékhez szilentezni, aztán mászik vissza kocsi alá... csak nem az enyém alá:)
képek lesznek, eredményekről referálok, ahogy tudok.
ezt örömmel olvasom :ru: :ba: :ba: :ba: :pia:

Posted: Fri Sep 30, 2005 3:01 pm
by Tibi
taunus73sw wrote:Köszönöm mindenkinek a tanácsokat!
A problémát felújított 2,8i rugóval orvosoltam. 30 000 Pénz volt, de a szilentek is újak benne. Remélem ezentúl a seggét már fennt hordja majd.
Hello
miben különbözik a 2.8i rugó a többitől ??? köszi

Posted: Fri Sep 30, 2005 4:01 pm
by gizmo
egy lap-ból áll, a többi pedig több lapos... ez biztos, esetleg erősebb is?

Posted: Fri Sep 30, 2005 4:36 pm
by CAPRI-3
gizmo wrote:egy lap-ból áll, a többi pedig több lapos... ez biztos, esetleg erősebb is?
erosebb es rugalmasabb is az egy lap miatt, de kemenyebb es alacsonyabban van tole a kocsi segge... gyari ultetes.

Posted: Fri Sep 30, 2005 5:01 pm
by Tibi
...azért kérdezem mert nem kell sokkal 50 felé menni,h 1-1 bukkanó miatt belevágjon a hátsókerékbe :( . Szerintetek lehet olyat "házilag" (van egy hely ahol régen hajlítottak teherautó rugókat) hajlítani vagy maradjanak a mostaniak és azt csináljuk meg rendesen? Milyen vastag/széles a 2.8i rugója, ezt tudja vki? Előre is köszi.
Üdv Tibi

Posted: Fri Sep 30, 2005 6:12 pm
by CAPRI-3
Tibi wrote:...azért kérdezem mert nem kell sokkal 50 felé menni,h 1-1 bukkanó miatt belevágjon a hátsókerékbe :( . Szerintetek lehet olyat "házilag" (van egy hely ahol régen hajlítottak teherautó rugókat) hajlítani vagy maradjanak a mostaniak és azt csináljuk meg rendesen? Milyen vastag/széles a 2.8i rugója, ezt tudja vki? Előre is köszi.
Üdv Tibi
nem szelesebb, egy picivel vastagabb lap, ami kozepen kb 2 centire dagad, a ket szele fele vekonyodik.
a legegyszerubb, hogy eloszor is peremezzetek vissza a hatso sarvedoiv peremet, masreszt a sajat rugoidat profin megcsinaljak a Voros-ek, errol mar irtam korabban. 1laposat gyartatni egyedileg???? felesleges penzkidobas.

Posted: Fri Sep 30, 2005 6:51 pm
by Tibi
akkor valszeg marad az eredeti, nem akarok belemenni ha bonyolult. Vörösékrol olvastam sok jót de sztem itt Miskolcon lesz ez +csinálva itt is van jó szakműhely úgy hallottam.(Viszont nemtom találkoztál/tatok olyannal,h nem vállalták el a gép javítását mert, h öreg autó blablabla...én igen sajnos)
Ez a "visszaperemezés" hogy néz ki egélsz pontosan. Az a részt ami a kerékívnél visszza van hajtva levágjuk????

Posted: Fri Sep 30, 2005 7:15 pm
by CAPRI-3
neeeemm vagunk le semmit, az ugyanugy hasitgatna a gumidat... szepen vissza kell hajtani egeszen a sarvedoivhez... ovatos es ugyes kezzel lassan de biztosan, sikerulni fog. ezt meg fenyezes elott meg szoktuk csinalni minden auton.

ha nem talalsz megfelelo embert, akkor szolj, elviszek en 1 garniturat a Vorosekhez es amikor kesz, felautozol es kicsereljuk, a tiedet meg itthagyod cserebe. de en mindenkeppen ajanlanam a szilentezest is, mert sokkal jobb lesz es ha mar koltesz ra es szerelsz is, akkor jo sokaig ne kelljen ujra hozzanyulni. ebben az esetben kb soha tobbet.
ha ram hallgacc, azt csinalsz, amit akarsz:)

Posted: Sat Oct 01, 2005 12:10 am
by Bogyo28
csak azt tudom mondani mint capri-3. én is tul vagyok egy Vörös féle felujításon + egy szilentezésen (Lenkey asszem). 3 éve és áll mint a cövek. olyan magasra csinálják ahogy kéred.

Posted: Sat Oct 01, 2005 1:11 am
by Tibi
na +lássuk itthon mit bírnak a szakik, de a hétvégi összeröffenést nem akarom bukni vmi csúszás miatt, inkááb szakadjon le a gumi :) ami lehet le is fog ettől függetlenül :D

Posted: Mon Oct 03, 2005 10:46 am
by Tibi
Hello
milyen/mekkora szilent kell a rugóba??? Milyen típus, márka jó bele? Köszi

Posted: Tue Oct 04, 2005 12:30 am
by CAPRI-3
nincs utánhányott tudtommal.
senki soha nem intézett még sztem, hanem vittük Lenkey-ékhez és megcsináltattuk.
ha vki tud mást, szóljon.

kintről pl Powerflex.... de minek?:)