Page 2 of 7

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Mon Nov 02, 2009 2:40 pm
by Bogyo28
hát ez az autó kérem (vagy én?) teljesen el van átkozva. lassan kuruzslót hívok hozzá, mert már teljesen kikészít. ugye lett hozzá véve egy 1.6 sor4, ami papiros, üzembe lehet helyezni vele a vasat. szépen lassan összeraktuk az autót, elkészült a kébelezés, kapott lámpákat, USA lökiket stb. Mikor összeállt (kb nyár közepe), elhatároztuk hogy ki kell próbálni a vizsga előtt. első körben kb 5 kilométert tett meg, mikor észleltük hogy néha leesik az olajnyomás. megnézve a szintet rájöttünk, hogy nagyon sok benzin van az olajban, Sunya kb 7 litert engedett le szegény pintóból, gyárilag nincs 4 lityi benne. Gyors olaj és AC pumpa csere. A következő úton már kb 40 kilométert sikerült megtenni, igaz közben féluton egy hatalmas füstpamacs távozott némi szikrák között a kipuffból, és szinte minden ereje elmnet a vasnak. Otthon a kertbe beállás közen beregadt a fék, alig bírtam beállni. fék szétszed, javít. eztuán a vas nehezen indul, minden baja volt. A Ford VV karbit már sokan szidták, gondoltam az ment tönkre, ezért másik után néztem. Szereztem másik 2-t, meg felujító készletet, eredmény 0. Aztán kaptam kölcsön egy sima 1 torku karbit szivósorral, azt felraktam, szintén semmi. ekkor már ugy sem röffent ha a torokba öntöttem benzint. hibakaresés.... kideült, hogy a megszakítótól jövö kábel kontakt hibás, hol érintekzik hol nem, leginkább nem. kábel, megszakító, kondi , rotor és osztofedél csere, gyujtás már van. az auto továbbra sem indul, de amint valami benzin szerü éri a torkot (öntök bele, vagy a sima 1 torkunál full gázra a gyorsító spriccel a torokba) rögtön beröffen addig amig a torokban van nyál, aztán semmi. Kiprobáltam a másik topikban emlegetett karbi tisztitó modszert, persze eredmény nélkül mindkét fajta karbinál. lassan ott tartok hogy összerakom EFI-vel, az ugyis van otthon, csak hát ez hatósági vizsgára menne, ott meg hülyén néznének a 70-s caprin mit keres EFI. Szóval ha valaki részletesen, minden apróságra kiterjedően le tudna irni egy karbi tisztitási módszert ami bevállt, nem elfelejtkezve a felhsznált anyagok részletes leírásáról sem azt nagyon megköszönném. vagy ha valaki bír rendelkezni legalább egy vizsga erejéig egy soros mocihoz passzoló karbival, és azt el/kölcsön adná nekem az is jelentkezhet....

asszem utálom a karbikat :evil: :evil: :evil:

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Mon Nov 02, 2009 2:55 pm
by szszaby
Nekem van egy torkos karbim amik tökéletesen működnek. Az essexé meg valami rönó féle. Az essex az ugye két lityós a rönó meg nagy volt az 1,3-ra.

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Mon Nov 02, 2009 4:03 pm
by Süni
Nincs eltömődve a kipuff? Hasonló jelenséget produkál az is.

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Mon Nov 02, 2009 4:35 pm
by Bogyo28
Süni wrote:Nincs eltömődve a kipuff? Hasonló jelenséget produkál az is.
ha kap bengát megy mint gép, leforog 7000 is ora szerint. ha öntözgetem folyamatosan vagy fujom hidegindítóval képes sokáig is müködni, ám önmagától nem indul el sajna, ezért lenne jó egy tuti karbival kipróbálni, mert már leeszi az idegeimet.... 8)

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Mon Nov 02, 2009 4:35 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Nekem van egy torkos karbim amik tökéletesen működnek. Az essexé meg valami rönó féle. Az essex az ugye két lityós a rönó meg nagy volt az 1,3-ra.
eladó vagy kölcsönbe szerezhető?

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Mon Nov 02, 2009 4:38 pm
by stpetya
Nem túl építő jellegű hozzászólás,de nekem is forog már a gyomrom a karbiktól :x
Efi-t neki!

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Mon Nov 02, 2009 4:56 pm
by Bogyo28
stpetya wrote:Nem túl építő jellegű hozzászólás,de nekem is forog már a gyomrom a karbiktól :x
Efi-t neki!
azzal nehéz lesz a hivatalos vizsga nekem.... meg valószínüleg nem értünk hozzá, nem tudjuk megjavítani, és ebből az utálat, nem azért mert olyan rosszak lennének....

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Mon Nov 02, 2009 5:11 pm
by stpetya
Bogyo28 wrote:megszakító, kondi , rotor és osztofedél csere, gyujtás már van. az auto továbbra sem indul, de amint valami benzin szerü éri a torkot (öntök bele, vagy a sima 1 torkunál full gázra a gyorsító spriccel a torokba) rögtön beröffen addig amig a torokban van nyál, aztán semmi.
Ugyanezek történtek nálam,ugyanúgy nem történik további hiába állítgatok mindent :roll:

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Mon Nov 02, 2009 7:48 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Nekem van egy torkos karbim amik tökéletesen működnek. Az essexé meg valami rönó féle. Az essex az ugye két lityós a rönó meg nagy volt az 1,3-ra.
eladó vagy kölcsönbe szerezhető?
Az essex csak kölcsönbe, a másik eladó vagy elcserélhető.

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Mon Nov 02, 2009 9:12 pm
by sony5
Én meg már azt hittem hogy csak én szívok a pintó-val
Nem rossz az csak egyszer kell belőni,de utána fel se szabad nyitni a géptetőt!
Az EFI tényleg jó megoldás lenne van is minden kacattal csak a hozzáértés hiányzik!ezért marad a karbi!
Különben sokan azt mondják hogy egy jól belőtt karbi semmivel sem rosszabb mint egy EFI

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Tue Nov 03, 2009 9:39 am
by Nitrobuster
Főnök nem lehet, hogy eldurrant valami vákumcső? Mert ha 100 pucolás után sem indul magától lehet,hogy fals-ot kap valahol. Alapjárat van, vagy nincs?
Ha gondolod és nem haladsz vele akkor egyszer átszaladok segíteni. Csak sajnos most még betegszabin vagyok. :cry:

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Tue Nov 03, 2009 9:45 pm
by Bogyo28
Nitrobuster wrote:Főnök nem lehet, hogy eldurrant valami vákumcső? Mert ha 100 pucolás után sem indul magától lehet,hogy fals-ot kap valahol. Alapjárat van, vagy nincs?
Ha gondolod és nem haladsz vele akkor egyszer átszaladok segíteni. Csak sajnos most még betegszabin vagyok. :cry:
hát fönök ez egyszerü mint a faék, nem sok vákumcső van rajta. nagyjából csak a fékhez meg a gyujtáshoz megy, de azért majd megnézem. ha nem boldogulok szivesen látlak :lol:

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Wed Nov 04, 2009 9:40 am
by tomtom
prefect kentjével szívtunk hasonlót, motor összerakása után ugyanezt produkálta. ott nem tolt az ac. néztük jobbról, néztük balról. leszerel-felszerel. majd megint. aztán kiderült, hogy az ac-ra menő benyacső falsot szívott valahol a kocsi alatt. az volt a cumi, hogy csöpögés nem volt, csak vákumra beszívta a levegőt, az ac meg nem tudott működni. nézzétek meg, hogy ha lehúzzátok a karbiról a csövet, tolja-e rendesen a benyát. az egytorkú karbi egyszerű, mint egy barlangrajz, az nem csinálhat ilyet. majdhogynem digitális: vagy megy, vagy nem.

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Wed Nov 04, 2009 11:42 am
by Natalie Driver Gabe
Ha esetleg segítség lenne akkor tudok HAMAROSAN adni egy 2 torkú Weber-t.
Ami jelenleg az én 2.0-ás pintómon szolgál.
S teljesen hibátlanul.
Én ha minden jól megy akkor motort cserélek aztán egy ideig nem lessz rá igényem.
de ha kell mocit is tok adni hozzá.
Igaz nincs száma, de ha szám nélkül kell vizsgáztatni abban is tok segíteni.
:mrgreen:

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Wed Nov 04, 2009 4:02 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:
Bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Nekem van egy torkos karbim amik tökéletesen működnek. Az essexé meg valami rönó féle. Az essex az ugye két lityós a rönó meg nagy volt az 1,3-ra.
eladó vagy kölcsönbe szerezhető?
Az essex csak kölcsönbe, a másik eladó vagy elcserélhető.
ha az a másik jól müködö, akkor megvenném/cserélném. mi az ára vagy mi kellene helyette? felmegy a sima 1 torku helyére?