Page 3 of 7

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Wed Nov 04, 2009 4:04 pm
by Bogyo28
tomtom wrote:prefect kentjével szívtunk hasonlót, motor összerakása után ugyanezt produkálta. ott nem tolt az ac. néztük jobbról, néztük balról. leszerel-felszerel. majd megint. aztán kiderült, hogy az ac-ra menő benyacső falsot szívott valahol a kocsi alatt. az volt a cumi, hogy csöpögés nem volt, csak vákumra beszívta a levegőt, az ac meg nem tudott működni. nézzétek meg, hogy ha lehúzzátok a karbiról a csövet, tolja-e rendesen a benyát. az egytorkú karbi egyszerű, mint egy barlangrajz, az nem csinálhat ilyet. majdhogynem digitális: vagy megy, vagy nem.
amint lehuzom a bengacsövet spriccel a nyál a világba, valamint a karbit szétszedve van benne benga. még azt is megnéztem hogy leszedett tetővel a tőszelep hogy nyit-zár, de az is jól megy

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Wed Nov 04, 2009 4:30 pm
by tomtom
az önindítón vissza van kötve a kapcsolószál a gyújtáshoz? (hogy indítózás után is legyen gyújtás)
több ötletem nincs a jelenségre 200 km-ről.

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Wed Nov 04, 2009 5:06 pm
by Bogyo28
tomtom wrote:az önindítón vissza van kötve a kapcsolószál a gyújtáshoz? (hogy indítózás után is legyen gyújtás)
több ötletem nincs a jelenségre 200 km-ről.
az a szál nem azért van, de ott van :lol: :lol: :lol:

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Wed Nov 04, 2009 6:12 pm
by tomtom
akkó jó. többet elmondani nem tudok, kérem kapcsolja ki! :lol:

(esetleg mosdd le a kocsit! általában attól megtáltosodik minden autó. :mrgreen: )

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Wed Nov 04, 2009 6:16 pm
by Nitrobuster
Most egy picit jobban végig olvastam a hiba leírást.Szerintem ha van 4 karbid és egyikkel sem működik akkor szerintem ezt ki is lőhetjük. Amint írtad megszakítos. Ha kulcsra indul és nem lövöldözik valszeg az is jó.
Mondtad, hogy mielőtt megállt nagyon legyengült. Lehet esetleg a motorban valami mechanikus probléma.
Kompot van-e benne? Mivel ha öntesz benzint a karbiba akkor elindul a szerkezet (dús keverékkel elindul).
Nem ismerem a fent említett karbit de az eggyik kolléga összecserélte a karbi be-ill kifolyó ágát és akkor csinált hasonlókat.

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Wed Nov 04, 2009 11:54 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:
ha az a másik jól müködö, akkor megvenném/cserélném. mi az ára vagy mi kellene helyette? felmegy a sima 1 torku helyére?
Nekem az 1,3-on volt kicsit reszelni kellett a furaton de felment rá és nagyon stabil volt vele az alapjáratom, meg ezzel indult és ment a legszebben. Szinte bármire cserélném ami jó MkI-hez egy pár ezer forint értékben.

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Thu Nov 05, 2009 9:45 am
by gigford
szszaby wrote: Szinte bármire cserélném ami jó MkI-hez egy pár ezer forint értékben.
Esetleg a transitot is beszámítanád értékegyeztetéssel :mrgreen:

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Thu Nov 05, 2009 9:47 am
by Machine
Hali!

Legutóbb még szépen járt az a motor :)

A leírtak alapján (és némi tapasztalat) a szelephézagokat nézd át…
habár még csak V6-nál láttam ilyen tüneteket- akkor a hézagok
nagyon kicsik lettek és erőtlen lett a motor majd nehezen indult
Csak a vizsgán legyen túl, aztán jöhet a 2.8 EFI :burn:

okok, tudom, húzzak a bemutatkozás topikba…

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Thu Nov 05, 2009 9:50 am
by gigford
Bogyó, szerintem a transitot nem szereti a kék mk1 és emiatt szopat.

Ismerek esetleg valakit - jópézér persze - aki megszabadítana az átoktól és mindenki örülne :f:

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Thu Nov 05, 2009 10:33 am
by szszaby
gigford wrote:Bogyó, szerintem a transitot nem szereti a kék mk1 és emiatt szopat.

Ismerek esetleg valakit - jópézér persze - aki megszabadítana az átoktól és mindenki örülne :f:
A tranyó is visszavágyik hozzám. :mrgreen:

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Thu Nov 05, 2009 11:04 am
by Peti
Machine wrote: A leírtak alapján (és némi tapasztalat) a szelephézagokat nézd át…
habár még csak V6-nál láttam ilyen tüneteket- akkor a hézagok
nagyon kicsik lettek és erőtlen lett a motor majd nehezen indult
Attól még hidegen beindulna, és ahogy melegedne úgy menne el az ereje... Csak melegen nem indulna.

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Thu Nov 05, 2009 3:55 pm
by Bogyo28
Peti wrote:
Machine wrote: A leírtak alapján (és némi tapasztalat) a szelephézagokat nézd át…
habár még csak V6-nál láttam ilyen tüneteket- akkor a hézagok
nagyon kicsik lettek és erőtlen lett a motor majd nehezen indult
Attól még hidegen beindulna, és ahogy melegedne úgy menne el az ereje... Csak melegen nem indulna.
ezt akartam mondani, csak megelőztél....

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Thu Nov 05, 2009 3:56 pm
by Bogyo28
Machine wrote:Hali!

Legutóbb még szépen járt az a motor :)
ez a legidegesítöbb benne, hogy mikor még a Krisznél láttad, tök jó volt minden, de amint elindultunk vele haza, beszart a karbi, és a másik amit kaptam az se jobb, csak más tipus....és ez után jött a fentebb leírt kálvária....

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Thu Nov 05, 2009 4:03 pm
by Bogyo28
gigford wrote:Bogyó, szerintem a transitot nem szereti a kék mk1 és emiatt szopat.

Ismerek esetleg valakit - jópézér persze - aki megszabadítana az átoktól és mindenki örülne :f:
kb 50 kilóméterre vannak jelenleg egymástól, tehát ha elvinnéd sem lennének sokkal jobb helyzetben.... 8) 8)

Re: Sötétkék MK1 ujra élesztése...

Posted: Thu Nov 05, 2009 7:29 pm
by szszaby
Bogyo28 wrote:
gigford wrote:Bogyó, szerintem a transitot nem szereti a kék mk1 és emiatt szopat.

Ismerek esetleg valakit - jópézér persze - aki megszabadítana az átoktól és mindenki örülne :f:
kb 50 kilóméterre vannak jelenleg egymástól, tehát ha elvinnéd sem lennének sokkal jobb helyzetben.... 8) 8)
Dehogynem, megnőne a távolság vagy 120km-el. :mrgreen: