Bandi (afbalint) 2.0l V6-osa (MKIII, 1979)

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

De azért az ne felejtsük el, hogy a fentebb említett kocsik /ki sem írom a nevüket :P/ minimum 20 évvel későbbi technikák... perxe, hogy nem ugyanúgy viselkedik a fékjük sem! az lenne érdekes, ha a Capri fékje alapból jobb lenne :roll:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

a fék valószinüleg azért olyan, mert még a gyári van fenn. ezért szoktuk nagyobb főfékhengert és szervodobot felrakni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
afbalint
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Mon Jan 16, 2006 11:36 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Magyarorszag/Nemetorszag

Post by afbalint »

igen meg a gyari van fent. A fekerovel nem is volt gondom, csak a fekutat - pardon: a fekpedal utat! - talalom tul nagynak. Elsore olyan, mintha levegos lenne a rendszer (de hiaba pumpalom, akkor sem kemenyedik fel, ugyanolyan melyen fog). Illetve akkor tapasztaltam meg ilyet, amikor kicsereltem a hatso munkahengereket, es amig az automata utanallito be nem akad a megfelelo raszterbe, addig szinten nagy volt az ut. De most nem errol van szo: fog fek, minden okes - csak melyen.
Aztan persze lehet, hogy tulsagosan hozzaszoktam mar a twingo/wagon r fekjehez, es csak ahhoz kepest furcsa...
bandi
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Post by Pudva »

Bandi! nekem is gyári fékek vannak fent, és amikor Kovi kolléga először ment az enyémmel felkiálltott, hogy:
- B@szki ezen nincs fék!
Megnyugtattam, hogy van csak nyomja a fékpedált tovább :twisted:
Perxe ettől még tényleg gyenge a gyári fék!
(bár halkan jegyzem meg nekem is van valahol a Bogyó-nál egy nagy Granada dobom amit még Jatis-tól vettünk/vettem. Csak fel kéne 1x rakni :oops: )
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
albicapri
nemleszgondhasegítis
Posts: 198
Joined: Fri Apr 15, 2005 8:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Ukrajna

Post by albicapri »

Te AFBALINT! most akko te tenyleg battai vagy?b*szdki,milyen kicsi a vilag?!
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

bogyo28 wrote:
German Capri wrote::smt109
nem ér hazudni... azt meg nem hisszük el hogy sosem vezetted a capridat, vagy hogy mindig makulátlan volt a teljes első futomű :lol:
Nem hazudozok elnök úr :smt018 Kijelentem sosem rázott a kormányom a CAPRImban semmilyen sebességnél,bár 190 fölé sosem mentem :) az első futóművemben pedig a lengőkarok lettek cserélve még anno a Czirják Robinál,és akkor patent lett az egész :ba:
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

Sőt még a 60 rugós Taumban se rázott a kormányom soha,hálistennek a kormányproblémákk messze elkerültek eddig!kopp,kopp!!!!!!!!Viszont öcsém CAPRIjában volt szerencsém a jelenséghez,hát nem kívánom senkinek :smt018
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

German Capri wrote:
bogyo28 wrote:
German Capri wrote::smt109
nem ér hazudni... azt meg nem hisszük el hogy sosem vezetted a capridat, vagy hogy mindig makulátlan volt a teljes első futomű :lol:
Nem hazudozok elnök úr :smt018 Kijelentem sosem rázott a kormányom a CAPRImban semmilyen sebességnél,bár 190 fölé sosem mentem :) az első futóművemben pedig a lengőkarok lettek cserélve még anno a Czirják Robinál,és akkor patent lett az egész :ba:
Persze, hogy kamuzik a Tibi akkor vezetett utóljára caprit, amikor az Árpád-híd még csak egy sávos volt és ráadásul macskaköves is :lol:
Mondjuk ha nem fogom a kormányt akkor én sem érzem, hogy rázna.
egyébként nem tudom mi lehet az oka mert félévente érzem egyszer-kétszer, hogy ráz.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

German Capri wrote:Sőt még a 60 rugós Taumban se rázott a kormányom soha,hálistennek a kormányproblémákk messze elkerültek eddig!kopp,kopp!!!!!!!!Viszont öcsém CAPRIjában volt szerencsém a jelenséghez,hát nem kívánom senkinek :smt018
a tauban sokkal jobb és teljesen más az első futómű. capriban a szilentek nem szokták sokáig birni, vagy ha nincs rendesen kicentrirozva a kerék akkor tud ám rázni. te vagy a kevés szerencsések egyike akinek ez még nem jött elő, irigyellek... bár nem tart sokból javítani a dolgon...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

bogyo28 wrote:
German Capri wrote:Sőt még a 60 rugós Taumban se rázott a kormányom soha,hálistennek a kormányproblémákk messze elkerültek eddig!kopp,kopp!!!!!!!!Viszont öcsém CAPRIjában volt szerencsém a jelenséghez,hát nem kívánom senkinek :smt018
a tauban sokkal jobb és teljesen más az első futómű. capriban a szilentek nem szokták sokáig birni, vagy ha nincs rendesen kicentrirozva a kerék akkor tud ám rázni. te vagy a kevés szerencsések egyike akinek ez még nem jött elő, irigyellek... bár nem tart sokból javítani a dolgon...
Az is közrejátszhatott a dologban,hogy rajtam kívűl senki nem használta soha pesten,svájci volt előző életében,vezetett szervízkönyvvel,utána meg Gyöngyösön volt pár évig harmadik autóként :lol: szóval én vagyok a 3.tulaj!Ja és szerintem az se mellékes,hogy soha sem volt suhanckézben a vas :lol:
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

Nitrobuster wrote:
German Capri wrote:
bogyo28 wrote: nem ér hazudni... azt meg nem hisszük el hogy sosem vezetted a capridat, vagy hogy mindig makulátlan volt a teljes első futomű :lol:
Nem hazudozok elnök úr :smt018 Kijelentem sosem rázott a kormányom a CAPRImban semmilyen sebességnél,bár 190 fölé sosem mentem :) az első futóművemben pedig a lengőkarok lettek cserélve még anno a Czirják Robinál,és akkor patent lett az egész :ba:
Persze, hogy kamuzik a Tibi akkor vezetett utóljára caprit, amikor az Árpád-híd még csak egy sávos volt és ráadásul macskaköves is :lol:
Mondjuk ha nem fogom a kormányt akkor én sem érzem, hogy rázna.
egyébként nem tudom mi lehet az oka mert félévente érzem egyszer-kétszer, hogy ráz.
Apám jó lett volna akkor itt CAPRIzni,a sok komcsi csak pislogott volna :lol:
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Nitrobuster wrote: Persze, hogy kamuzik a Tibi akkor vezetett utóljára caprit, amikor az Árpád-híd még csak egy sávos volt és ráadásul macskaköves is
:D
1980 Capri MK3
afbalint
márokosanistudnézni
Posts: 60
Joined: Mon Jan 16, 2006 11:36 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Magyarorszag/Nemetorszag

Post by afbalint »

albicapri: ja, ja battai - csak nem te is?
Egy piros caprit szoktam latni a varosban (4 hengeres soros motorral, a fenyezes picit mar lepukkant, de amugy jonak tunik.
bandi
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Nekem is Granada devadder és 23-as fő fékhenger van fent, és így fog bent nagyon. Elötte elfogadható volt!
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
albicapri
nemleszgondhasegítis
Posts: 198
Joined: Fri Apr 15, 2005 8:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Ukrajna

Post by albicapri »

dehogy vagyok battai,csak 4 evig ott laktam,de a noverem az.lent lakik fureden,a pakasz u.ban. a piros capris meg a molban melozik,tole kaptam anno a caprinak a cimet!a posta mellett lakik v.hol a srac.
ha jobban megnezed,en itt b.szom anyamat ukrajnaban :lol:
Post Reply