szszaby wrote:Érdekes a kereke, ennek nem dupla kerekesnek kellene lennie?
ha jobban megnézed az is, csak hátra is csak egyet raktak fel és egyenesbe hozták a kerékívet (pedig az a legszebb része a duplakerekes bódénak szerintem). igy viszont csak 4 gumit kell venni ha tönkremegy a régi...
2 db Jaguartól +szabadítottak ... (Egy régi mondás szerint : egy Jagnak 2X örül az ember : amikor megveszi és amikor megszabadul tőle .... és ez tényleg így van )
...jó ez a tranyó is
...erősítsetek meg, 2,5t -ás gépet B-s jogsival vezethető, azaz max.: 3,5t -ás gépen nem tudok vinni mivel nem létezik ilyen gépjármű...
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
nyujoe wrote:...jó ez a tranyó is
...erősítsetek meg, 2,5t -ás gépet B-s jogsival vezethető, azaz max.: 3,5t -ás gépen nem tudok vinni mivel nem létezik ilyen gépjármű...
Kicsit furán fogalmaztál.
A B jogsi 3500kg ig szól. eddig vezethetsz aminek az összsúlya ennyi. Ha jól értelmezem a kérdésed.
nyujoe wrote:...jó ez a tranyó is
...erősítsetek meg, 2,5t -ás gépet B-s jogsival vezethető, azaz max.: 3,5t -ás gépen nem tudok vinni mivel nem létezik ilyen gépjármű...
Kicsit furán fogalmaztál.
A B jogsi 3500kg ig szól. eddig vezethetsz aminek az összsúlya ennyi. Ha jól értelmezem a kérdésed.
...tiszta sor hogy 3,5 ig tudok B vel vezetni, de ezen 2,5 kéne hogy legyen a "rakomány", nade ezt nem tudom véghezvinni mert 1t önsúlyú és 3,5t max összsúlyú gép nem létezik...ugye?
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4