Mivel az apuka most elfoglalt, én írok ide. Még 2007-ben löttem az ebay-en egy szervós kormányművet kompletten, mert ugye a hülye nem gondolkodik, hogy az angolok (és TCSabi) a másik oldalon vezetnek. a lényeg, hogy nem ment kárba a dolog, mert Tcsabinak kelett a motyo, csak ugye a beszerelése várt mostanáig. Már nálunk volt a műhelynél az autó egy ideje, de csak ma került sor a szétszedésre, mert végre sikerült szerezni, szervós bölcsöhöz való motortartót (meg hát egyéb okok miatt, de ez jól hangzik). de van baj bőven:
a kormánygömbfejek szarok, leszedni csak Dr.Flex segítségével lehetett, de a doktor úr ma is precízen műtött, pár perc alatt megvolt. a másik körmányművön ugyis van jó gömbfej, ezért nem szenvedtünk sokat a leszedéssel.
aztán lejött a lengőkar gömbfeje, hát mindkettő igen szar, ezzel összerakni még egy próbakörre is bátor lett volna. Gyors körtelefon, hogy mik a lehetőségek. Süni szerint veni most csak olasz szart lehet, vagy rendelhetünk angliából, de az egy hónap. ezért turás az M zárolt készletben, volt elrakva egy pár gyári, amiben szar a szilent, de jó a gömbfej. az angol HD lengőkarokat meg mindig gumi szilentel küldik, amit ki kell szedni a poli szilent behelyezéséhez, de most jól jött hogy elraktam ezeket, mert belement az M zárolt lengőkarba, és igy igen költséghatékonyan, és ami még nem mindegy, még AZNAP össze tudtuk rakni a cuccot.
a szopás következő része ezután jött, bár a gumi szilenteket a helyükre préselni sem volt egyszerü. aki ezt kitalálta, hogy igy kell csinálni, napi 24 órában cseréltetném vele, hogy szopjon ő is. ehhez képest a poli szilent egy isten áldása, a gumit azt meg maga az ördög tervezte (legalább illik TCS caprijába). szoval ugye géptető lent, a motor kötéllel felemelve a kiemelővel, alulról raknánk föl a bölcsőt, de a motortartó nem igazán passzolt a helyére. már mindennel próbálkoztunk, még kisebb magasságu gumibakkal is, de sehogy sem. elő lett szedve, a vasárnapi templomba járó, kékre szinterezett moci tartó vas a kozémról, és láss csodát minden gond nélkül a helyére ment a moci. Amit a kolléga adott motortartó nem tudom min volt, de kb 2-3 cm-vel hosszab mint ami kellett volna, mi meg orákat basztunk el azzal hogy a helyére tegyük azt, ami nem oda való. de majd cseréljük...
és hogy ne legyen elég a meglepetésekből, mikor felemeltük az autót, az egyik kerék a levegőben, a másik még a földön, pedig egyenes az autó. azt hittük hogy szar az az oldal ami lent van, aztán kiderült, hogy az a jó:
TCSabi, nem ment furcsán ez az autó???
folyt köv....