Page 3 of 3

Posted: Wed Dec 12, 2007 12:15 am
by Nitrobuster
gigford wrote:A következöben kérném a véleményeket, ki hogy csinálná.
Kinéztem állithato keménységű gátlokat hátulra, olyat ami ráadásul 4 centivel rövidebb a gyárinál.
Jelenleg 6 centi van a gumi és a kerékív között.

A gondom az, hogy mikor a laprugok fel lettek ujitva, nagyon kemény lett a hátulja, két kézzel is alig lehet lenyomni, így ha betenném ezt a gátlot és legpuhább fokozatra állitanám, lehet akkor se tudna gyorsulásnál beülni a segge a kemény laprugo miatt.
Mindenképpen ki kéne szedni a rugokat és ki egy lapot, vagy elöször csak be a gátlokat és megnézni mit csinál?

Nekem rövidített gátlóm van felemelt állapotban kb 3-4 cm van a kerék és az ív között, de össze is csak úgy lehet rakni, hogy ha a hídal eggyütt emeled fel a bódét. Tehát lehet, hogy így össze sem tudod rakni.

Posted: Wed Dec 12, 2007 12:33 am
by gigford
Ha jol értem amit mondasz, akkor ezzel a kemény rugoval lehet nem lehet berakni a röviditett gátlot, mert nem engedni? Tul feszesen tartja a távolságot az also és a felsö bekötési pont között?

Posted: Wed Dec 12, 2007 6:57 am
by Tibi
Mi Gigford kollégával átbeszéltük ezt az ültetés kérdést és arra jutottunk, hogy kiveszem a rugókat és elviszem kicsit finomítani, nem veszek ültető tuskót.

Posted: Thu Dec 13, 2007 10:44 pm
by Kenny
tomtom wrote:bocs.
szét van hullva a rugóköteged csapolása, ami abból ered, hogy a rugókötegspanoló csuszka (műa. pogácsa) hiányzik mindenhonnan.
sztem életveszélyes, de, ha aszondod, hogy fekszi a kanyarokat, azért még azt elhiszem. 60-ig.
:)
Ezt kifejtenéd pontosabban, hogy miért is életveszélyes! Mert szerintem ez hülyeség. :?

Posted: Fri Dec 14, 2007 1:31 pm
by tomtom
nemtom. mentem olyannal, ami így néz ki, lobogott a hátulja a kocsinak. mentem olyannal, aminek meg jó volt , az meg nem lobogott.
szóval inkább én kérdezmém: szerinted jó, ha szét van hullva a rugóköteg, és úgy rohangálsz vele?
én nem szeretném, ha majd a frissen fényezett kis autóm felé keresztben csúszva megérkezne egy kocsi, aminek ilyen állapotú a futóműve. ennyi. (természetesen nem leszólás volt, beszólás(!), jószándékú.)

Posted: Fri Dec 14, 2007 2:57 pm
by szszaby
A főlap fogja az egész hidat, hogy ne álljon keresztbe, annak a fogatónak csak az a szerepe ne álljanak össze-vissza a lapok.

Posted: Fri Dec 14, 2007 4:13 pm
by DavidMolnar
Nekem akkor van tengeribetegségem ha a hátsó stabszilentek tönkrementek.

Posted: Mon Dec 17, 2007 1:23 pm
by tomtom
szszaby wrote:A főlap fogja az egész hidat, hogy ne álljon keresztbe, annak a fogatónak csak az a szerepe ne álljanak össze-vissza a lapok.
csak még egy percig a témánál.
a "pogácsáknak" a szerepe, hogy általuk előfeszítetté váljon a rugóköteg. a fogatónak ( a fogatón belüli műanyag csuszkával közösen ) pedig a rugózásból adódó egyenes vonalú alternáló mozgás szabályozása az előfeszítettség megtartása mellett.
a rugólapok megfelelő állapota mellett a kettő együttes funkcionálisan helyes működése adja meg azt, amit asszem úgy hívnak, RUGÓKARAKTERISZTIKA.

uff.

Posted: Mon Dec 17, 2007 2:27 pm
by szszaby
tomtom wrote:
szszaby wrote:A főlap fogja az egész hidat, hogy ne álljon keresztbe, annak a fogatónak csak az a szerepe ne álljanak össze-vissza a lapok.
csak még egy percig a témánál.
a "pogácsáknak" a szerepe, hogy általuk előfeszítetté váljon a rugóköteg. a fogatónak ( a fogatón belüli műanyag csuszkával közösen ) pedig a rugózásból adódó egyenes vonalú alternáló mozgás szabályozása az előfeszítettség megtartása mellett.
a rugólapok megfelelő állapota mellett a kettő együttes funkcionálisan helyes működése adja meg azt, amit asszem úgy hívnak, RUGÓKARAKTERISZTIKA.

uff.

Huuuu.

Posted: Tue Dec 18, 2007 11:24 am
by proteus
Valamelyikőtök nem akar velem laprugót cserélni? :D (Álljon a gép segge mint a cövek alapon...) Én csak a gyárit átnézettem a rugóssal, azt mondta rá, hogy teljesen korrekt állapotban van meg a műanyag apróságokat kicserélte benne.

Posted: Tue Dec 18, 2007 12:10 pm
by Tibi
proteus wrote:Valamelyikőtök nem akar velem laprugót cserélni? :D (Álljon a gép segge mint a cövek alapon...) Én csak a gyárit átnézettem a rugóssal, azt mondta rá, hogy teljesen korrekt állapotban van meg a műanyag apróságokat kicserélte benne.
Az enyém kurva magas, átlátsz keresztben a kerékív alatt. Nem jó az.