Ezt a műszert max csak elhagyod... :Dszszaby wrote:Abban van a legjobb a műszer.
Beledugtam ma is egy pálcát mint a Trabantba, és úgy mértem a benzin mennyiségét. Biztos és sose romlik el.
gyújtás probléma
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: gyújtás probléma
http://www.kovacsauto.hu/fs_main.php?fs ... gk_gyertya" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.suzuki-alkatreszek.hu/index. ... =53&nmo=26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.globaldenso.com/en/products/ ... f/P043.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.suzuki-alkatreszek.hu/index. ... =53&nmo=26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.globaldenso.com/en/products/ ... f/P043.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: gyújtás probléma
Ütni verni kellene aki ilyen hamisítványt és szemetet gyárt.
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: gyújtás probléma
meg mintha valaki említett volna már hamis MotorCraft gyertyát is. a legnagyobb bajom, hogy most akkor milyet vegyek hogy tuti jó legyen? mert ugy néz ki sikerült 6 NGk és 6 motorcraft szar gyertyát kifogni. új vétel volt, de egyikbe sincs több mint kb 2 km, és szarok...tomtom wrote:van bosch is tudtommal...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: gyújtás probléma
Ismerős szitu.Bogyo28 wrote:meg mintha valaki említett volna már hamis MotorCraft gyertyát is. a legnagyobb bajom, hogy most akkor milyet vegyek hogy tuti jó legyen? mert ugy néz ki sikerült 6 NGk és 6 motorcraft szar gyertyát kifogni. új vétel volt, de egyikbe sincs több mint kb 2 km, és szarok...tomtom wrote:van bosch is tudtommal...
Énis mikor megvettem a szőr új motorcraftot azt monták ez teljesen olyan mint ami benne volt.
És nem kis módon érezhetően szarabb volt mint előtte.
süniék mondták meg az okosságot hogy már olyan szinten van a gyár hogy átáltak szarra.
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: gyújtás probléma
a legujabb Motorcraftokra sajnos en sem tudok jot mondani. Nekem az egyik az elso becsavarasnal megrepedt, ugyanez tortent pjaninal is, ott raadasul beleesett a keramiadarab a hengerbe.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: gyújtás probléma
Splitfire-t már nem lehet kapni? Nekem nagyon bevállt, igaz 3000 volt darabja anno..
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: gyújtás probléma
Mióta az első jawamból kilőttem az uccsó pal gyertyát azóta NGK-t használok meg championt. Egyikkel se volt sose bajom. A mai napig a lima kivételével NGK-t használok sose cserélem időben kb 5-6x több ideig használom a kelleténél. A tauba kaptam új ford csomagolásu Motorcraft gyertyát a 6ből kezdésnek 2 volt szar.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: gyújtás probléma
Ez KM ben mennyi?Nitrobuster wrote:NGK-t használok sose cserélem időben kb 5-6x több ideig használom a kelleténél.
Átlagban 30-60,000km a kihordási ideje egy gyertyának. Akkor ez nálad már 150-300,000 km.
Ford Capri MkI Essex
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: gyújtás probléma
A mociba 6000km ként írja elő a gyár. Volt már, hogy több mint egy évig nem cseréltem benne gyertyát. Az kb 36000 és 42000 km között van. Ami lehet, hogy autónál nem gond csak itt tényleg van fordulat és az égési csúcsnyomás is elég magas ami persze a magas literteljesítménnyel párosul.szszaby wrote:Ez KM ben mennyi?Nitrobuster wrote:NGK-t használok sose cserélem időben kb 5-6x több ideig használom a kelleténél.
Átlagban 30-60,000km a kihordási ideje egy gyertyának. Akkor ez nálad már 150-300,000 km.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- S.Zoli
- szerszámadogató
- Posts: 21
- Joined: Sun Nov 14, 2010 9:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szentendrei sziget
- Contact:
Re: gyújtás probléma
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem, hozzájutottam egy ilyen elektronikus gyújtáshoz, (Granadába volt) csak hiányzik belőle egy stift.
Az lenne a kérdésem, hogy tud -e valaki mondani valamit ennek egyáltalán milyen formája lehet kb? Esetleg ha egy fénykép lenne valakinek egy komplett elosztóról, vagy netán egy kallódó ilyen alkatrésze annak örülnék. :)
A pirossal bekarikázott rész a kérdéses.
http://kepfeltoltes.hu/111207/Elosz_www ... es.hu_.jpg
Segítségre lenne szükségem, hozzájutottam egy ilyen elektronikus gyújtáshoz, (Granadába volt) csak hiányzik belőle egy stift.
Az lenne a kérdésem, hogy tud -e valaki mondani valamit ennek egyáltalán milyen formája lehet kb? Esetleg ha egy fénykép lenne valakinek egy komplett elosztóról, vagy netán egy kallódó ilyen alkatrésze annak örülnék. :)
A pirossal bekarikázott rész a kérdéses.
http://kepfeltoltes.hu/111207/Elosz_www ... es.hu_.jpg
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: gyújtás probléma
Azon a núton lehet beütni egy stiftet ami azt a négy ágú akármit rögzíti. Ha bentebb megvan az és nem forog rajta akkor jó. Amúgy a jelölt helyre nem megy semmi mert akkor a rotor nem menne rá.
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: gyújtás probléma
oda egy sima hengeres vasdarab megy, ami beleszorul oda, és mint Szaby is írta, nem lóg ki a kerek basz síkjából. igazi mók megoldással 60-s szögböl egy darab bele
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: gyújtás probléma
Csak persze a végét (SZVSZ) lapold el, nehogy ki találjon röppenni a FORDulattol.Bogyo28 wrote:igazi mók megoldással 60-s szögböl egy darab bele