Blant wrote:Nem teszem fel, mert van rajta rendszám
TEGNAP LEVIZSGÁZOTT ÉÉÉÉÉÉS mától azzal járok. Isteni, bár 3000 fölé még nem forgatom, de egyesben már 1500nál simán megy az erőcsúsztatás, kettesben ha icipicit rárugok, már 2ezer környékén megy a popsi
A nyomatékot nagyon érezni. Be kell még állítani, mert sokat kap szegény, de elég ígéretes! Nagyon jóóó
Köszönöm a segítséget mindenkinek, főleg Bogyónak a sok alkatrészért.
18 literes fogyasztás, bejáratósban. picit benzinszagú olaj. Kb 100-120LE-nek megfelelő teljesítmény.
Ez elég szomorú, így elkezdtem kutatni a hiba okát.
Ki lett mérve a vízjeladó, elvileg jó.
Megmértem a kompressziót:
12,9
12,7
12,5
12,1
11,5
11,3
Ha azt nézem, hogy Marci Caprija 140LE-t pakol 8-9-es Kompresszióval... valószínüleg nem ez az ok...
Kicseréltem a megtört visszafolyó ági gumicsövet, ettől jobb lett kicsit.
Vettem egy AC-t, ami EFI-hez való. Gyanítom, hogy a nyomásszabályzó nem tud eleget elengedni a benne lévő folytófurat miatt.
Reméljük a szivattyúcserével megoldódik minden! Ha nem, akkor sok ötletem nincs, hogy egy ilyen kompressziójú motor mért nem megy és mért eszik 20 litert. Remélem minden oké lesz!
Ha van valakinek ötlete, amire esetleg nem gondoltam, szívesen veszem!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
18 literes fogyasztás, bejáratósban. picit benzinszagú olaj. Kb 100-120LE-nek megfelelő teljesítmény.
Ez elég szomorú, így elkezdtem kutatni a hiba okát.
Ki lett mérve a vízjeladó, elvileg jó.
Megmértem a kompressziót:
12,9
12,7
12,5
12,1
11,5
11,3
Ha azt nézem, hogy Marci Caprija 140LE-t pakol 8-9-es Kompresszióval... valószínüleg nem ez az ok...
Kicseréltem a megtört visszafolyó ági gumicsövet, ettől jobb lett kicsit.
Vettem egy AC-t, ami EFI-hez való. Gyanítom, hogy a nyomásszabályzó nem tud eleget elengedni a benne lévő folytófurat miatt.
Reméljük a szivattyúcserével megoldódik minden! Ha nem, akkor sok ötletem nincs, hogy egy ilyen kompressziójú motor mért nem megy és mért eszik 20 litert. Remélem minden oké lesz!
Ha van valakinek ötlete, amire esetleg nem gondoltam, szívesen veszem!
Tapasztalat van bőven, pár liter jó bor/sör elfogyna, mire a végére érnék
Computer-injektor egyeztetés és injektor teszt
Nyomásszabályzó működésének ellenőrzése
EFI- hez való üzemanyag szivattyú
A gyenge teljesítmény oka lehet még a gyújtás is
Gyújtógyertya
Kábelek
Beállítás
Köszönöm a tippeket. Bocsánat nem volt alapos a leírásom.
Szerencsére azért van nékem is némi tapasztalat:
Tehát:
-új NGK gyertyák
-Új fedél
-Új gyertyakábelek (minőségi)
-Az injektorok 12 db kitisztított, bevizsgált és szűrőcserézett darabból lettek összevállogatva, 6 egyforma, jól szór, nem csöpög
-a gyújtás strobival belőve a gyári 12 fokra.a computer és perifériák egyazon autóból származnak
-Az AC-t ma cserélem
Ami viszont kérdés.
Computer/injektor egyeztetésen mit értesz? Fel lehet tanítani a Computert, ha, bár tipusazonos, de nem a gyárilag vele szerelt injektorokkal rakod össze? Elvileg az injetorok 2.8EFI-hez valók, mint minden más is. Ami más, az a 2.9 injektora, de az pont, hogy kisebb (Bogyó tapasztalatából tudom), így a 2.8 EFI-ben a rövidebb befecskendezési idők miatt pont, hogy nem adnának eleget.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Ismerem a Cikket.
A gyertyákat a Unixnál rendeltem, és bevallom nem ellenőriztem le őket "azért csak nem" alapon. Ha hazamegyek megteszem, bár pl a ferde felirat biztos feltűnt volna.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.