Zacy wrote:Köszi az ajánlatot, de veszek egyet. Sokat szerelek autót, jól fog az jönni, enni meg nem kér. A múltkor toltam a 76-oson Szentgyörgy felé.....hát elég harmat a motorom 3500 felett... Hétfőn megnézem a kompressziómérőt és majd meglátjuk beállítás hiánya van-e a motornak vagy valami más.
De azért köszi az ajánlatot.
Szívesen.
Amúgy arra felé lakom, majd figyelem a sárga Caprikat. :D
Nem tudja véletlenül valaki hogy van-e különbség a 2.0 V6-nál a két motorkódok között. ami most benne van az NYD, amit vettem az meg NWP. Át tudom így íratni bele a motort vagy sem? Fontos kérdés, ne át iratásnál derüljön ki hogy valami nem ok.
Zacy wrote:Nem tudja véletlenül valaki hogy van-e különbség a 2.0 V6-nál a két motorkódok között. ami most benne van az NYD, amit vettem az meg NWP. Át tudom így íratni bele a motort vagy sem? Fontos kérdés, ne át iratásnál derüljön ki hogy valami nem ok.
: D nekem az eredetvizsgánál derült ki, hogy nem egyértelműen felismerhető a motorszámom. "Öreg autó, megesik az ilyen" hangzott a vizsgáló közegtől! De ez nem jelentett bukást, mert idegenkezűség stb. nem volt... utána mentem az ocsmányirodába, ahonnan a rettegett Mozaik utcába küldtek. Ahol a tag miközben ecsetelte mennyire szereti a Caprit, egy géptető nyitással megállapította, h ez nem felismerhető és a könyvből néztek egy motorkódot. De ezt már csak a forgalmiba írták bele, a blokkba nem ütötték bele! :D :D
Mázlid volt, nálunk a Közlekedési főfelügyeletnél habzó szájjal vérszemet kapva szaladtak volna hozzám hogy ilyen költség meg olyan költség.
Olyan dolgok érdekelnek mint pl. motortartó bak egyforma-e, vagy teljesítmény, vezérlésbeli különbség van-e. Érdekelne még egy gyári kompresszióviszony is.
Zacy wrote:Mázlid volt, nálunk a Közlekedési főfelügyeletnél habzó szájjal vérszemet kapva szaladtak volna hozzám hogy ilyen költség meg olyan költség.
Olyan dolgok érdekelnek mint pl. motortartó bak egyforma-e, vagy teljesítmény, vezérlésbeli különbség van-e. Érdekelne még egy gyári kompresszióviszony is.
Zacy wrote:Mázlid volt, nálunk a Közlekedési főfelügyeletnél habzó szájjal vérszemet kapva szaladtak volna hozzám hogy ilyen költség meg olyan költség.
Olyan dolgok érdekelnek mint pl. motortartó bak egyforma-e, vagy teljesítmény, vezérlésbeli különbség van-e. Érdekelne még egy gyári kompresszióviszony is.
Senki nem tud erről semmit?
bak meg minden egyéb egyforma, sok különbség nem volt, max hogy milyen karbival szerelték meg mibe...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Pintács tuning májszterek !
Nem tudja véletlen valaki, hogy a melléktengelyt (ami az olajpumpát, és az elosztót hajtja) hogyan kell kivenni ? A szíjkerék alatt van egy lefogató alu, abból kiszedtem a csavarokat, le is jött, de a tengely nem mozdul. Lent van a karter is (melyik volt az az állat, aki 23db csavart tervezett oda !!), meg az olajpumpa is, de belülről nem látok rögzítést.
Nem olvastam végiga topikot, így ha volt már erről szó, akkor elnézést kérek.
Próbálta már valaki a 2.8 dugós, fiesta hajtókaros pintó megoldást valamilyen injektorral összerakni?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Nem olvastam végiga topikot, így ha volt már erről szó, akkor elnézést kérek.
Próbálta már valaki a 2.8 dugós, fiesta hajtókaros pintó megoldást valamilyen injektorral összerakni?
EFI-vel nem, mert akkor arról min hallotam volna, vagy nekem kellett volna csinálni
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4