krasznai wrote:Nagyon jol néz ki!! Enyémre mig ilyen allopotba kerül, van még sok sok munka ...
tomtom wrote:imádom a kormányod, ha még nem mondtam volna. persze egészében is jó lett. sok az átfedés az én kocsimra álmodott, és a tieden megvalósított dolgok között. tehát qrva jó az ízlésed!!!
Köszi! Biztosan nagy újdonságot mondok, de ahogy megpihennél, hogy minden rendben, újabb gondok adódnak újra és újra. Nem vagyok (sajnos) sem lakatos, sem szerelő, sem fényező. Sárga írígység megöl azok irányába akik értenek ezen mesterségek bármelyikéhez. Sok mindent tanultam ez alatt a cirka 10 év alatt, de már most majdnem mindent másképp csinálnék. De leszarom. Mostmár füstöljön az a gumi, barnuljon a bal könyök, billegjen a kasztni...még ha csöpög is az olaj és fura hangja is van mindennek.
Last edited by Imi on Tue Apr 27, 2010 9:10 pm, edited 1 time in total.
Szia!
Egy dunaharaszti öreg szakinál, akinek elvileg ez volt az uccsó munkája. Ez is nagyon lassan készült mert beteg volt. Sok címem van, ha kell összeszedem neked.
Szia!
Egy dunaharaszti öreg szakinál, akinek elvileg ez volt az uccsó munkája. Ez is nagyon lassan készült mert beteg volt. Sok címem van, ha kell összeszedem neked.
On the road. Egri bortúra. 450km gond nélkül. 9.5 literes fogyasztást és a hengerekben egyöntetűen 11-es kompressziót mértem. Szerintem ez egész jó. Gondolom ha probléma lenne a karbival vagy a gyújtással, az a fogyasztásban mutatkozna. Videók nem túl jók, de megélni annál jobb volt. Sok örömet szerez a vas!
Hát igen, egy igazi igényesen felújított autó, ami nincs átalakítva. Ritka itthon az ilyen. Nagyon stílusos tényleg. És a fogyasztása is jó!
Mostmár csak a hangjára lennék kíváncsi...