Viper 1980-as 2.0 V6-osa

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
driver
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 291
Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Szigethalom

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by driver »

Szabynak igaza van, a co csavarokkal tudod beállitani a kellő keveréket. Ha szerencséd van akkor olyan karbitalpad van amin mindkét oldalon van beállitó csavar.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Tibi »

Jól szól ez is !
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Bogyo28 »

a főzés jó tud lenni, Cila is azzal rakta rendbe legutobb a karbit. 2 óra rotyogtatás egy kis vízkőoldós löttyben, rosszabb nem lesz tőle...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by daytona »

Az elogyujtasod jo?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Blant »

A ritmikus ingadozást a következők okozhatják szerintem:

Rossz a benzinszint az úszóházban:
-rossz tűszelep,
-rossz úszóbeállítás,
-lennakadt úszó,
-eldugult visszafolyó

Szar az AC: nézd meg, hogy ha lehúzod a csövet és indítózol, akkor egyenletesen nyomja-e a Benyát.
Amúgy legjobb, ha megkeresed Arva Bandi bácsit :)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by tomtom »

a videón az látszik, hogy a jobb oldalba dől a benya VAGY már eltekergettétek a jó istent is és a bal oldal nem kap anyagot.

itt megtalálsz mindent a beállításhoz:
http://www.ruddies-berlin.de/35EEiT.htm
utána nézd meg a vákumcsöveket (kösd le a fékrásegítőt próbakép, hogy nincs-e átszakadva a membrán! az előgyújtás szabályozó vákumdobozt is!)
blant által ajánlott vizsgálatok szintén elvégzendők.
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Urak, az létezik hogy nincs CO állító csavar a karbin? Faterral beszéltem az előbb, ő mondta. (Kicsi bemutatkozást is belevinnék a topikba, mielőtt pöcsnek néztek, hogy miért haladok ilyen lassan: egy ideje én is külföldön dolgozom, aztán 2-3 hetente van csak egy intenzív hétvégém az autókra, ezért ilyen szakaszos a szotri újabban. ) Szóval CO csavar nuku.
A beállításokat reményeim szerint a 27. utáni hétvégén tudom eszközölni, akkor megyek haza legközelebb. Amiket Blant írt, teljesen logikusnak tűnik, de abban szinte 100% biztos vagyok, hogy az AC-m szakaszosan szállít. Bár őszintén megmondva én ezt normálisnak gondoltam, működési elvéből fakadóan. Majd csinálok videot és bemutatom, hogy normális mértékű-e még.
Az meg, hogy a jobb oldal jobban dolgozik, nem tudom mitől van, amióta nálam az autó, ez ilyen volt. Egyébként megy a bal oldal is, de tény, hogy sokkal kevesebb kipugázzal operál. Igazából így, hogy a Sierrának kész lett a motorja, most köpöm magam szemközt, hogy a Caprin még egy kompressziót sem mértem :oops: Simán offos lehet a motor.
Mindegy, mióta mentem kicsit a 2.8i-vel, gyanús, hogy nem sokáig marad 2.0 az "öreg" sem. De ez még a jövő zenéje...
Ja Bogyó: megjavult a fordszámmérőm, köszi a tippet, így, hogy elmondtad, hogy hova kell kötni a trafón, mindjárt megjavult :) Most kibasztam 290Ft-ot fölöslegesen kondikra :) (Ablakemelő-szerkezet és jobbos tükör működik akkor esetleg?)
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Bogyo28 »

VipeR-T wrote:Ja Bogyó: megjavult a fordszámmérőm, köszi a tippet, így, hogy elmondtad, hogy hova kell kötni a trafón, mindjárt megjavult :) Most kibasztam 290Ft-ot fölöslegesen kondikra :) (Ablakemelő-szerkezet és jobbos tükör működik akkor esetleg?)
nincsmit és persze...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Hali, itt ismét én. Na, jelentem, Capri összeállt. Az elmúlt hetekben fater megállás nélkül karbit pucolt, rakott össze, szedett szét, mert olyan nincs, hogy valamit nem tud megcsinálni. Úgyhogy most már jó a cucc, bár az alapjárat még mindig oszcillál kicsit, de csak ha már a szívató kinyitott. Teljesítmény rendben van, úgyhogy ez így marad. Visszatettem a Ghia felniket is, egyelőre jobb híján. Na, de a lényeg, így hétvégén sikerült többet menni a vassal. Sajnálatos fejlemény, hogy a főtengelyszimmeringnél szórja az olajat szépen, úgyhogy azt vissza kell szedni (cserélve lett összerakás előtt). Illetve, hogy a folyási hely vizsgálatakor fater sajnos túlhúzta a műszerfalhoz vezető olajcső hollanderjét, így az elreped, így ott most dől az olaj. Ledugóztuk a donor 2.8-ból vett sima gombával a tesztek erejéig. További gond, hogy legnagyobb gondosságom ellenére is úgy fest, hogy a viszkó feladta, mert a kocsi erősen melegszik. Vízszint rendben, hűtő dugulásmentes, így csak a ventire tudok gyanakodni. Ezen kívül, ahogy eddig is tudtam, a hátsó híd gyakorlatilag nem rugózik, úgyhogy azt még cserélni kell majd (túl keményre lett benne cserélve egy lap). Ami viszont biztató, hogy ennek ellenére sincs egyetlen nyöszörgő, zörgő, kopogó hang sem sehonnan, az autó elképesztően jól össze lett rakva. Apróbb fényezési hibák vannak rajta, amiket javítani kell, meg még pár apróság, és késznek nyilvánítom. Meg egy felni szett. Érdekelne Mangels Triangular vagy Dotz Dakar felni 15-ös méretben, ha tud valaki.
Ide folytatnám a Sierra történetét is. A motor összeállt, azzal is mentem pár km-t hétvégén. Hát, érezni hogy nem egy restaurált darab, borzasztóan lóg-zörög mindene, futómű, kormányzás, fék vonalon, úgyhogy télire valószínűleg szét kell kapni mégiscsak. Illetve Ő is melegszik nagyon, gondolom itt is viszkó a ludas. Szervoszivattyúm elképesztő hangokat ad, de nem volt idegzetem most foglalkozni vele. Mindenesetre az ereje továbbra is elképesztő a Capri után. Illetve bármi után. Felfoghatatlanul lineáris, imádom. És még mindig előbb fosok be, minthogy akár aszfalton, akár murván elbizonytalanodjon kanyarban.
U.i: Bocsánat mindenkitől (Süni, Bogyó) hogy nem voltam alkatrészekért, ismét egy utolsó pillanatban kiderült hazautam volt, remélem, a következő előtt tudunk egyeztetni.
Attachments
561172_450505121629713_100000106887387_1904292_538442355_n.jpg
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by proteus »

Gratula hozzá, barátian néz ki! :pia:
Tegyél fel majd pár képet a műszerfalról, belsőről meg a motortérről is.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by szszaby »

Gratula hozzá.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by daytona »

Gratulalok en is, sok boldog kilometert!! :-D
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Tibi »

Gratulálok, nagy projekt volt ez !
1980 Capri MK3
User avatar
Pudva
rengetegetirogatide
Posts: 2543
Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Nyóc + a Tizenhárom
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Pudva »

Pepec lett ! :ru:
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Süni »

Eladó? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Post Reply