Viper 1980-as 2.0 V6-osa

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by holecz »

Nofene! Egyre több lesz a csíkos Caprikból...Szép kéket választottál.Hajrá, csak így tovább! ;-)
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Tibi »

Gratula !
1980 Capri MK3
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Peti »

Jónak látszik! 8-) Anno az első Caprimra először én is ezt a színkombinációt képzeltem el... Most legalább láthatom, hogy milyen lett volna! :-D
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Üdv Urak! Köszönöm a pozitív reakciókat a fényezésemmel kapcsolatban, remélem legkésőbb egy év múlva sikerül előben is megmutatnom valamilyen tali keretében. Sikerült a hétvégén némi időt töltenem a kocsival. Szokás szerint több kérdésem is volna az itteni tapasztaltabb kollegákhoz. Többségük a saját hülyeségem és előre nem gondolkodásom miatt vetődik fel, amit nem is vitatok, aláírva.
Az első: a kasznizáskor nem lettek kivéve az oldalablakok a kocsiból, így most mind a 4 tele van flexelésből származó szikramaradvánnyal, amik beleégtek az üvegbe. Annyit sikerült elérnem, hogy a benne kihűlt fémrészecskék puklijait gödrökké alakítottam, amikoris spaknival végigmentem az üvegen párszor, így eltávolítva a fémszemcséket. Namost, így sem lett sokkal szebb. Ennek orvosolására van valamibevett technika? Próbáltam vízpapírral felcsiszolni, de az nem visz elég mélyre, hogy ezeket kivegye, így a polírozás sem használt. Marad az új ablakok beszerzése? Egy lefóliázás esetleg segítene?
Második. Az első fényszórók üvegét nagy nehezen sikerült lebontanom a lámpatestről. Így megláttam, hogy az eddig kifogástalannak hitt foncsorozásom nem is olyan kifogástalan, kb a fél felületet kitevő 3 léghólyag van a fólia alatt, nem tudom hogy így érthető-e. Van esetleg bejáratott hely, ahol ilyen felújítást vállalnak emberi áron? Tehát amiből nem tudnék új lámpát venni.
A harmadik. Az autót a felújítás kezdetekor kivonattam ideiglenesen a forgalomból. Namost, ha jól tudom, ilyenkor automatikusan visszahelyeződik egy idő után. Ez eddig ok. Viszont én nem rendelkeztem erre az időre érvényes felelősség-biztosítással, mert felelőtlen módon leszartam a papírmunka részét a dolgoknak. Most azon aggódom, hogy amikor újra vizsgáztatnám az autót, visszamenőleg ezt ki kell fizetnem. Ami a veterán biztivel nem akkora nagy dráma a felújításhoz képest, de egy sima hétköznapi biztivel simán kijön évi 150.000 ft is, ami már máshogy hangzik. Ezzel kapcsolatban valami bíztatót tudna valaki mondani? Vagy kezdjek spórolni?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv: Viper
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Hattyu »

Az ablakoknál attól függ melyik oldalán vannak a gödrök mert ha a gödrös oldalról fóliázod akkor légbuborékos lesz a fólia,havernak is sajnos ez a gondja és nem valami szép látvány :roll:
A kivonás 6 hónapra szól, és igen utána visszahelyeződik a forgalomba, elméletileg ha pár napról lenne szó akkor nincsen gond ez saját tapasztalat, de hogyha már több hónapról van szó akkor azt már nem tudom, valaki ezt is megtudja majd mondani szerintem vagy legegyszerűbb ha rákérdezel az okmányirodában ott megtudják mondani, én is ott kaptam választ. ;-)
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Bogyo28 »

VipeR-T wrote:Üdv Urak! Köszönöm a pozitív reakciókat a fényezésemmel kapcsolatban, remélem legkésőbb egy év múlva sikerül előben is megmutatnom valamilyen tali keretében. Sikerült a hétvégén némi időt töltenem a kocsival. Szokás szerint több kérdésem is volna az itteni tapasztaltabb kollegákhoz. Többségük a saját hülyeségem és előre nem gondolkodásom miatt vetődik fel, amit nem is vitatok, aláírva.
Az első: a kasznizáskor nem lettek kivéve az oldalablakok a kocsiból, így most mind a 4 tele van flexelésből származó szikramaradvánnyal, amik beleégtek az üvegbe. Annyit sikerült elérnem, hogy a benne kihűlt fémrészecskék puklijait gödrökké alakítottam, amikoris spaknival végigmentem az üvegen párszor, így eltávolítva a fémszemcséket. Namost, így sem lett sokkal szebb. Ennek orvosolására van valamibevett technika? Próbáltam vízpapírral felcsiszolni, de az nem visz elég mélyre, hogy ezeket kivegye, így a polírozás sem használt. Marad az új ablakok beszerzése? Egy lefóliázás esetleg segítene?
Második. Az első fényszórók üvegét nagy nehezen sikerült lebontanom a lámpatestről. Így megláttam, hogy az eddig kifogástalannak hitt foncsorozásom nem is olyan kifogástalan, kb a fél felületet kitevő 3 léghólyag van a fólia alatt, nem tudom hogy így érthető-e. Van esetleg bejáratott hely, ahol ilyen felújítást vállalnak emberi áron? Tehát amiből nem tudnék új lámpát venni.
A harmadik. Az autót a felújítás kezdetekor kivonattam ideiglenesen a forgalomból. Namost, ha jól tudom, ilyenkor automatikusan visszahelyeződik egy idő után. Ez eddig ok. Viszont én nem rendelkeztem erre az időre érvényes felelősség-biztosítással, mert felelőtlen módon leszartam a papírmunka részét a dolgoknak. Most azon aggódom, hogy amikor újra vizsgáztatnám az autót, visszamenőleg ezt ki kell fizetnem. Ami a veterán biztivel nem akkora nagy dráma a felújításhoz képest, de egy sima hétköznapi biztivel simán kijön évi 150.000 ft is, ami már máshogy hangzik. Ezzel kapcsolatban valami bíztatót tudna valaki mondani? Vagy kezdjek spórolni?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv: Viper
első: üveg csere. van dögivel, még válogathatsz is, csak neked kell elpakolni az a halmot amit a hétvégén rápakoltunk. a folia ezen nem segít.

második: garancia autolámpa bolt, vecsés vagy az üllői út. nekem legutoljára 3000/db áron csinálták meg a lámpákat, igay az vagy 2 éve volt már.

ha kivonattad akkor arra az időre nem kell bizti ha jól tudom.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Süni »

Bogyo28 wrote: második: garancia autolámpa bolt, vecsés vagy az üllői út. nekem legutoljára 3000/db áron csinálták meg a lámpákat, igay az vagy 2 éve volt már.
Egész pontosan Üllői út 561.
Tel: 06-1/2-910-920
06-1/2-910-925
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by holecz »

Bogyo28 wrote:
VipeR-T wrote:Üdv Urak! Köszönöm a pozitív reakciókat a fényezésemmel kapcsolatban, remélem legkésőbb egy év múlva sikerül előben is megmutatnom valamilyen tali keretében. Sikerült a hétvégén némi időt töltenem a kocsival. Szokás szerint több kérdésem is volna az itteni tapasztaltabb kollegákhoz. Többségük a saját hülyeségem és előre nem gondolkodásom miatt vetődik fel, amit nem is vitatok, aláírva.
Az első: a kasznizáskor nem lettek kivéve az oldalablakok a kocsiból, így most mind a 4 tele van flexelésből származó szikramaradvánnyal, amik beleégtek az üvegbe. Annyit sikerült elérnem, hogy a benne kihűlt fémrészecskék puklijait gödrökké alakítottam, amikoris spaknival végigmentem az üvegen párszor, így eltávolítva a fémszemcséket. Namost, így sem lett sokkal szebb. Ennek orvosolására van valamibevett technika? Próbáltam vízpapírral felcsiszolni, de az nem visz elég mélyre, hogy ezeket kivegye, így a polírozás sem használt. Marad az új ablakok beszerzése? Egy lefóliázás esetleg segítene?
Második. Az első fényszórók üvegét nagy nehezen sikerült lebontanom a lámpatestről. Így megláttam, hogy az eddig kifogástalannak hitt foncsorozásom nem is olyan kifogástalan, kb a fél felületet kitevő 3 léghólyag van a fólia alatt, nem tudom hogy így érthető-e. Van esetleg bejáratott hely, ahol ilyen felújítást vállalnak emberi áron? Tehát amiből nem tudnék új lámpát venni.
A harmadik. Az autót a felújítás kezdetekor kivonattam ideiglenesen a forgalomból. Namost, ha jól tudom, ilyenkor automatikusan visszahelyeződik egy idő után. Ez eddig ok. Viszont én nem rendelkeztem erre az időre érvényes felelősség-biztosítással, mert felelőtlen módon leszartam a papírmunka részét a dolgoknak. Most azon aggódom, hogy amikor újra vizsgáztatnám az autót, visszamenőleg ezt ki kell fizetnem. Ami a veterán biztivel nem akkora nagy dráma a felújításhoz képest, de egy sima hétköznapi biztivel simán kijön évi 150.000 ft is, ami már máshogy hangzik. Ezzel kapcsolatban valami bíztatót tudna valaki mondani? Vagy kezdjek spórolni?
A válaszokat előre is köszönöm. Üdv: Viper
első: üveg csere. van dögivel, még válogathatsz is, csak neked kell elpakolni az a halmot amit a hétvégén rápakoltunk. a folia ezen nem segít.

második: garancia autolámpa bolt, vecsés vagy az üllői út. nekem legutoljára 3000/db áron csinálták meg a lámpákat, igay az vagy 2 éve volt már.

ha kivonattad akkor arra az időre nem kell bizti ha jól tudom.
Így van, nem kell kötelező, és súlyadó sem (kW-adó).
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Letisztított, lefestett, felszilentezett első futómű.
Attachments
20100901300_.jpg
20100901301_.jpg
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by szszaby »

Jól néz ki a képek alapján.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by holecz »

Zsíííír!! De így nehéz lesz felrakni a kasztnira nem??? :roll: :mrgreen:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Kép nélküli értelmetlen hozzászólás, de épp ráérek. Szóval az első lengéscsillapítók elmentek Kárászyhoz felújulásra. Mivel ültetni akarom az elejét, ezért abban maradtunk, hogy kap egy felújított gátlót, sportrugót, állítható magassággal, valamint egy toronycsapágyra átalakítást. Minderre kaptam az első párra egy 100ezres árajánlatot, meglátjuk mi lesz belőle. Természetesen majd beszámolok. Üdv!
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Tibi »

VipeR-T wrote:Kép nélküli értelmetlen hozzászólás, de épp ráérek. Szóval az első lengéscsillapítók elmentek Kárászyhoz felújulásra. Mivel ültetni akarom az elejét, ezért abban maradtunk, hogy kap egy felújított gátlót, sportrugót, állítható magassággal, valamint egy toronycsapágyra átalakítást. Minderre kaptam az első párra egy 100ezres árajánlatot, meglátjuk mi lesz belőle. Természetesen majd beszámolok. Üdv!
ezt a beszámolót várjuk mert más is tervez ilyet.
1980 Capri MK3
User avatar
VipeR-T
nemleszgondhasegítis
Posts: 151
Joined: Thu Nov 23, 2006 2:35 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Balaton

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by VipeR-T »

Fejlemények: Oldiprofiltól oldalablak lehúzógumi vásárlása, 1.8m 10ezer forintért. Nyeltem egyet. Mikor hazaérve kiderült, hogy nem is jó, akkor már üvöltöttem. Egyelőre úgy nézem, ha egy kicsit meghajlítom a benne levő merevítést, akkor eléri az üveget, egyelőre nem. Tapasztalat valakinek?
A másik: hazaértek a gátlók Kárászytól. Szerintem szexi. A teló szára menetes, állítható az alsó rugótányér. Kapott egy belső segédrugót, meg egy toronycsapágyat az új felső tányérral. A képen annyira nem látszik, a régi tányér alatt van, az új felső torony fölött. Ami a félelmem, hogy elég kemény lett ezzel a rugóval. Majd a kocsi alatt meglátjuk hogy mozog, nem akarom hogy nagyon orrtolós legyen a sas. Ennek párja 90 ezer lett mindennel együtt, a gátlók természetesen újak belül. Szerintem nem rossz ár, döntsétek el Ti :)
Attachments
20101014337_.jpg
20101016339_.jpg
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220

Autós kiegészítők: http://www.bakogarazs.hu" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Post by Tibi »

Én angol vízlehúzót vettem, az sem mindenhol éri el az üveget. Próbálok majd még finomítani valamit de szerintem nem lesz olyan mint a gyári.
1980 Capri MK3
Post Reply