V4 motor

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

csótány17m wrote:nekem sem a balansztengelyen van az ékszíjtárcsám.- ez a blokk 71-es, de volt egy 68-as V4-em is, ami pont ugyan ilyen... :?
Dobnál egy fotót róla. Akkor hogy is vannak ezek a dolgok . Mikor került a főtengely végéről a ballansztengelyre, mert az enyém 72 márciusi.
Ford Capri MkI Essex
guriga
márokosanistudnézni
Posts: 96
Joined: Fri Oct 28, 2005 11:29 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by guriga »

csótány17m wrote:hadd gratuláljak a topikhoz! - nektek legalább van ilyen... :lol:
Mijazhogyvan? Ez a legpörgősebb topik. :-)

Gondolom nálatok sincs sok v4-es taus.

Sokak szerint nincs is élet a kolony -on és pinto -n kívül.

ehhe ehhe. :-)
1972' 1500 V4
1973' ???? ()
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Dehogynem, ott az Essex 3L V6 X-pack! Az az igazi élet! :D

egyébként tényleg ez a legpörgősebb topic most 8)
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

a kozékat se hadjuk ki, lassan már 5 darab lesz belöle, de lehet hogy 6... 8)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
csótány17m
kopasz
Posts: 7
Joined: Thu Jun 09, 2005 10:03 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: taunus.hu
Contact:

Post by csótány17m »

Image

...ezen a képen ugyan nem látszik a főtengely... - majd azért dobok másikat. - a blokk az első túlméretre van fúrva, vezérműtengely köszörülve, új gyűrű és csapágyszett, felújított olajpumpa - (de ezt már az olajpumpa topikotokban megtárgyaltuk) - épp ma kaparintottam meg a komplett tömítésszettet... - nem nagyon akarok tunningolni.. - ez nem az az autó

szszaby: - nekem a két blokkon kétféle karbi volt. - (talán TDID 32 - nem emlékszem jól) viszont az egyik egyszerre, a másik egymás után nyitotta a pillangókat... - az oldcars.de-n ha nézed a p7 katalógust, 75PS néven találsz róla képet.

guriga: - nem tudom még mi a tervem a főtengellyel. - sosem lehet tudni, de ha úgy alakul, szólni fogok!

jah. - és bocs, lehet hogy megkavartam egy kicsit az előző hozzászólásommal. - itt egy kép a balasz-kontra-főtengely kedvéért.. :lol:

Image
1970 17m p7b V4 1.7
1981 Taunus V6 2.0
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

De én úgy látom itt is a kiegyenlítőtengelyen van az ékszíjtárcsa.Vagy ez most egy másik motor?A helyi tűzoltó transit 69 évj,1,7 mocival,ott is a kiegyenlítőn van az ékszíjtárcsa.
csótány17m
kopasz
Posts: 7
Joined: Thu Jun 09, 2005 10:03 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: taunus.hu
Contact:

Post by csótány17m »

igen, erre akartam utalni, hogy fordítva írtam az előző elöttiben... 8)
1970 17m p7b V4 1.7
1981 Taunus V6 2.0
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

trafo2000 wrote:Ha jól látom eleinte a kiegyenlítő tengelyen volt,ezt már a tuning során alkakították át hogy a főtengelyen legyen.A megnövelt teljesítmény és fordulat miatt valószínü az a gyenge fogaskerék nem bírta volna a terhelést.Látható hogy az új fedél az kisipari öntés
Ez valószínűleg így lehet mert mutatja egy másik képen, hogy másféle vízszivattyút rak rá aminek másikirányú a lapátozása.
Ford Capri MkI Essex
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

szszaby wrote:
trafo2000 wrote:Ha jól látom eleinte a kiegyenlítő tengelyen volt,ezt már a tuning során alkakították át hogy a főtengelyen legyen.A megnövelt teljesítmény és fordulat miatt valószínü az a gyenge fogaskerék nem bírta volna a terhelést.Látható hogy az új fedél az kisipari öntés
Ez valószínűleg így lehet mert mutatja egy másik képen, hogy másféle vízszivattyút rak rá aminek másikirányú a lapátozása.
Bakker,nekem itt figyel a polcon egy gyári új vízpumpa ami tükörképe az eddig látott v4 eknek,akkor lehet hogy az olyan mocira kell ahol nincs kiegyenlítő tengely....
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

Nekem is van egy V4-eshez való vízpumpám zsír új autóba még nem volt!ha kell valakinek szóljon!
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

trafo2000 wrote:
szszaby wrote:
trafo2000 wrote:Ha jól látom eleinte a kiegyenlítő tengelyen volt,ezt már a tuning során alkakították át hogy a főtengelyen legyen.A megnövelt teljesítmény és fordulat miatt valószínü az a gyenge fogaskerék nem bírta volna a terhelést.Látható hogy az új fedél az kisipari öntés
Ez valószínűleg így lehet mert mutatja egy másik képen, hogy másféle vízszivattyút rak rá aminek másikirányú a lapátozása.
Bakker,nekem itt figyel a polcon egy gyári új vízpumpa ami tükörképe az eddig látott v4 eknek,akkor lehet hogy az olyan mocira kell ahol nincs kiegyenlítő tengely....
Akkor jobb lesz ha megnézem, hogy ami nekem itthon van az jó e egyáltalán.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

Hát csatlakoznék hozzátok, V4-ek:))

A Transit tűzoltóautómban egy V4-es Essex 2000ccm van.
Esetleg valakinek szerelési könyve hozzá?
Ja, és 27500 km van benne, szervízkönyvesen
:oops: :oops:
1973 TAUNUS SW 1600 XL
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

taunus73sw wrote:Hát csatlakoznék hozzátok, V4-ek:))

A Transit tűzoltóautómban egy V4-es Essex 2000ccm van.
Esetleg valakinek szerelési könyve hozzá?
Ja, és 27500 km van benne, szervízkönyvesen
:oops: :oops:
:smt027 majd jól elhozom tőled :lol:
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

taunus73sw wrote:Hát csatlakoznék hozzátok, V4-ek:))

A Transit tűzoltóautómban egy V4-es Essex 2000ccm van.
Esetleg valakinek szerelési könyve hozzá?
Ja, és 27500 km van benne, szervízkönyvesen
:oops: :oops:
Az igen, gartula hozzá!!!!!!!!!! Képeket mutatsz nekünk, had csorogjon a nyálunk! 27e km... jézus :D
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
taunus73sw
nemleszgondhasegítis
Posts: 150
Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: BUDAPEST
Contact:

Post by taunus73sw »

gizmo wrote:
taunus73sw wrote:Hát csatlakoznék hozzátok, V4-ek:))

A Transit tűzoltóautómban egy V4-es Essex 2000ccm van.
Esetleg valakinek szerelési könyve hozzá?
Ja, és 27500 km van benne, szervízkönyvesen
:oops: :oops:
Az igen, gartula hozzá!!!!!!!!!! Képeket mutatsz nekünk, had csorogjon a nyálunk! 27e km... jézus :D
Bocs tévedtem, 27559 :oops: :lol:
1973 TAUNUS SW 1600 XL
Post Reply