sos

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Capri2.0
márokosanistudnézni
Posts: 74
Joined: Fri Sep 29, 2006 9:14 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc
Contact:

Post by Capri2.0 »

Köszi a véleményeket. És pl. Nálad mi romlott el rajta leggyakrabban(az egész autón nem csak a motorton.):?: A motorba nagyon bízok (igaz nálam még egy métert nem ment saját "erejéböl") Kb. 8év után egy akksi, benzin a tankba+karbiba, és beindult. 92 körül került Magyarországra Svájcból. Addig végig vezetett szervízkönyve van (Németül) :roll:
Ford Capri 2.0 1982
3 CAPRI van Miskolcon:)
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by TÉCSÉ »

Gyakran előforduló hibára nem emlékszem... :roll:
"Normál" üzembeni problémák FORDultak elő , ha rendesen (!!!) van felújítva és karbantartott , akkor nem hiszem , hogy nagy gixxxer lenne vele... :smt023
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Capri2.0
márokosanistudnézni
Posts: 74
Joined: Fri Sep 29, 2006 9:14 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc
Contact:

Post by Capri2.0 »

TÉCSÉ wrote:Gyakran előforduló hibára nem emlékszem... :roll:
"Normál" üzembeni problémák FORDultak elő , ha rendesen (!!!) van felújítva és karbantartott , akkor nem hiszem , hogy nagy gixxxer lenne vele... :smt023
:ru: Karban lessz tartva az biztos. Csak még el kellene kezdeni kasztnizni. :fu:
Ford Capri 2.0 1982
3 CAPRI van Miskolcon:)
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Szerintem, ha 4 hengeres motorról van szó csak DOHC (120-125 Le).
Az ismerőseim közül akiknek volt (Sierra) nagyon dicsérték. Egyel én is mentem egy kört, meggyőző volt! Ha négy hengeres Caprim lenne biztos azt tennék bele.
Capri2.0
márokosanistudnézni
Posts: 74
Joined: Fri Sep 29, 2006 9:14 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc
Contact:

Post by Capri2.0 »

Mad Max wrote:Szerintem, ha 4 hengeres motorról van szó csak DOHC (120-125 Le).
Az ismerőseim közül akiknek volt (Sierra) nagyon dicsérték. Egyel én is mentem egy kört, meggyőző volt! Ha négy hengeres Caprim lenne biztos azt tennék bele.
Bocsi, de nem értem. :oops: Mit tennél bele? Sierrábol DOHC motort?
Ford Capri 2.0 1982
3 CAPRI van Miskolcon:)
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

hy

Én ugyan v6 elkötelezett vagyok, de a bizony a sor4 se rossz... kis fogyasztás, pörgős, olcsó minden (komplett generál mindennel 160ból megvan), könnyebb az autó eleje, stb. Sok előnye van ám :-) EFI-síteni lehet a normál Capri 2l s4-et is, de valóban nagyon jó a DOHC EFI a Sierrából is. De a jó öreg Pintó is nagyon jó szerintem.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Capri2.0 wrote:
Mad Max wrote:Szerintem, ha 4 hengeres motorról van szó csak DOHC (120-125 Le).
Az ismerőseim közül akiknek volt (Sierra) nagyon dicsérték. Egyel én is mentem egy kört, meggyőző volt! Ha négy hengeres Caprim lenne biztos azt tennék bele.
Bocsi, de nem értem. :oops: Mit tennél bele? Sierrábol DOHC motort?
Úgy ám! Csak papírja annak sem lesz. :roll:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:
Capri2.0 wrote:
Mad Max wrote:Szerintem, ha 4 hengeres motorról van szó csak DOHC (120-125 Le).
Az ismerőseim közül akiknek volt (Sierra) nagyon dicsérték. Egyel én is mentem egy kört, meggyőző volt! Ha négy hengeres Caprim lenne biztos azt tennék bele.
Bocsi, de nem értem. :oops: Mit tennél bele? Sierrábol DOHC motort?
Úgy ám! Csak papírja annak sem lesz. :roll:
Ez tévedés! A DOHC mmocit simán át lehet iratni capriba, kapsz hozzá átépítési engedélyt, és mivel köbcentit nem váltasz, nem kell regadót fizetni. Csak papiros mocit kell venni, vagy komplett autot bontásra. Az átépítési engedély egy tizes körül van, csak egy vizsga kell hozzá és belirják a forgalmiba a dolgokat.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

bogyo28 wrote:
proteus wrote:
Capri2.0 wrote: Bocsi, de nem értem. :oops: Mit tennél bele? Sierrábol DOHC motort?
Úgy ám! Csak papírja annak sem lesz. :roll:
Ez tévedés! A DOHC mmocit simán át lehet iratni capriba, kapsz hozzá átépítési engedélyt, és mivel köbcentit nem váltasz, nem kell regadót fizetni. Csak papiros mocit kell venni, vagy komplett autot bontásra. Az átépítési engedély egy tizes körül van, csak egy vizsga kell hozzá és belirják a forgalmiba a dolgokat.
Mi a'? Gyárilag ugye nem volt benne, de akkor léteznek a kff által elfogadott tervek az átépítésre vagy hogy is van ez? :?: :shock:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:
bogyo28 wrote:
proteus wrote: Úgy ám! Csak papírja annak sem lesz. :roll:
Ez tévedés! A DOHC mmocit simán át lehet iratni capriba, kapsz hozzá átépítési engedélyt, és mivel köbcentit nem váltasz, nem kell regadót fizetni. Csak papiros mocit kell venni, vagy komplett autot bontásra. Az átépítési engedély egy tizes körül van, csak egy vizsga kell hozzá és belirják a forgalmiba a dolgokat.
Mi a'? Gyárilag ugye nem volt benne, de akkor léteznek a kff által elfogadott tervek az átépítésre vagy hogy is van ez? :?: :shock:
Én anno amikor az 1.6-ról cseréltem 2.8-ra, akkor sem volt ez gond. Tipusazonos a moci (Ford gyártmány), teljesítményben nem haladja meg azt, ami legnagyobb volt a capriban. A közlekedési felügyelet (pár napja beszéltem velük, mivel aktuális az MKI-ben a motorcsere) azt mondta, hogy köbcenti és teljesítmény a lényeg, motorkód alapján adják ki az engedélyt. Tehát sierra vagy scorpió mocit is tehetsz a vasba. Az hogy milyen a hengerfej meg a vezérlés azt ők nem nézik, csak a teljesítmény és a köbcenti a lényeg, ráadásul környezetvédelmi szempontok miatt is jobb lesz az autó.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

bogyo28 wrote:Én anno amikor az 1.6-ról cseréltem 2.8-ra, akkor sem volt ez gond. Tipusazonos a moci (Ford gyártmány), teljesítményben nem haladja meg azt, ami legnagyobb volt a capriban. A közlekedési felügyelet (pár napja beszéltem velük, mivel aktuális az MKI-ben a motorcsere) azt mondta, hogy köbcenti és teljesítmény a lényeg, motorkód alapján adják ki az engedélyt. Tehát sierra vagy scorpió mocit is tehetsz a vasba. Az hogy milyen a hengerfej meg a vezérlés azt ők nem nézik, csak a teljesítmény és a köbcenti a lényeg, ráadásul környezetvédelmi szempontok miatt is jobb lesz az autó.
Akkor így akár egy N3A beépítése is realítás lehet egy Scorpiból... :twisted:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:
bogyo28 wrote:Én anno amikor az 1.6-ról cseréltem 2.8-ra, akkor sem volt ez gond. Tipusazonos a moci (Ford gyártmány), teljesítményben nem haladja meg azt, ami legnagyobb volt a capriban. A közlekedési felügyelet (pár napja beszéltem velük, mivel aktuális az MKI-ben a motorcsere) azt mondta, hogy köbcenti és teljesítmény a lényeg, motorkód alapján adják ki az engedélyt. Tehát sierra vagy scorpió mocit is tehetsz a vasba. Az hogy milyen a hengerfej meg a vezérlés azt ők nem nézik, csak a teljesítmény és a köbcenti a lényeg, ráadásul környezetvédelmi szempontok miatt is jobb lesz az autó.
Akkor így akár egy N3A beépítése is realítás lehet egy Scorpiból... :twisted:
Nem vagyok jó fejből motorkódokban, de ha ez a 2.9 akkor ott meg kell kérdezni a vámhatóságot, hogy hol ugrik a kategóriát a regadó, mert az gondot okozhat. Meg nem tudom hogy az több e lóerőben mint a 2.8i capri, mert akkor az még gond lehet...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán

2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán

2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Erről van szó!
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán

2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Hát az EEC-V -el felejtős. Hacsak nem mókolsz rá gyujtást spéci elektronikával, mert oldod meg az EFI-t vagy alakítod át karbira akkor nehéz lesz. Hacsak nem lehet ugy megoldani int a cossie-knál, hogy EEC-IV-es EFI-vel összerakni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Post Reply