Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Ehez a spoilerhez most sikerült hozzájutnom. Ezúton is szeretném megköszzönni annak akitől ajándékba kaptam! 
Ez csak rápróbálás volt. Fényezés után még sokkal szebb lesz!




Ez csak rápróbálás volt. Fényezés után még sokkal szebb lesz!



A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest

Jaja

Van ám az oldalablakra is árnyékolóm

Gizmo: Nem tom még fekete lesz-e! Az én szemem is kívánja a feketét oda, de félő, hogy úgy nem lesz elég hangsülyos, mert mi tudjuk, hogy a fekete "slankít"


A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Nekem eddig ezek adtak munkát az új kasztnin: (csak a végeredmény még nincs lefényképezve)

na, ez nagy szopó volt: csomi kivágva, nagy atom vascső behegesztve (meg is húzta picit a tornyot), de 3-4 nap alatt kész lett a hátulja

volt alkalmam tanulni gittelni...

a nagy szívfájdalmam: miután kibékültem a színnel és kezdett tetszeni, találtam ilyeneket, ami a homokszórás utánni előkészítés hiányosságát mutatja. nincs kedvem újrafényezni, de lehet muszály lesz

asszem ezt muszály lesz cserélni

akinek nagyon sok mindent köszönhetek
Krisztián. Ha nem lenne ő is kocsibuzi (eggyesgóf) asszem miliókba került volna a lakatolás.
Közben vettem egy kompresszort, -> megtanulhatok fényezni is
max 3-4szer lekaparom és újrafújom
vagy gyakorlok a renyómon 

na, ez nagy szopó volt: csomi kivágva, nagy atom vascső behegesztve (meg is húzta picit a tornyot), de 3-4 nap alatt kész lett a hátulja

volt alkalmam tanulni gittelni...

a nagy szívfájdalmam: miután kibékültem a színnel és kezdett tetszeni, találtam ilyeneket, ami a homokszórás utánni előkészítés hiányosságát mutatja. nincs kedvem újrafényezni, de lehet muszály lesz

asszem ezt muszály lesz cserélni

akinek nagyon sok mindent köszönhetek

Közben vettem egy kompresszort, -> megtanulhatok fényezni is



- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Végre valahára kezd befejeződni a gépem lakatolása, így legkésőbb szerdán itthon lesz és folytatódhat a munka. :D Akkor fog kijönni pár még bennelévő apróság meg a motor, megkezdődik a futómű rendberakása, üregvédelem, fényezéshez való előkészítés. A fényezés majd valamikor január közepén-végén lesz esedékes.
Végül csak a két küszöb meg a bal első sárvédő lett cserélve, a többit a lakatos rendbeszedte, egész tűrhetően. Az alkatrészek is nagyrészt megvannak de a fényszóróknál megakadtam, mert a két távolsági be van mattulva, a tompítottak tropák és csak egy balos tompítottat sikerült szerezni, ráadásul ennek a lencséje eltér az eredetitől. Úgyhallottam a nagypók lámpái teljesen passzentosak. Erről mi a véleményetek?
Meg felkerült egy rakat kép is: http://kep.tar.hu/proteus/50399518#2
Felraktam még a maradék képeket at NTCK talihoz is.
Végül csak a két küszöb meg a bal első sárvédő lett cserélve, a többit a lakatos rendbeszedte, egész tűrhetően. Az alkatrészek is nagyrészt megvannak de a fényszóróknál megakadtam, mert a két távolsági be van mattulva, a tompítottak tropák és csak egy balos tompítottat sikerült szerezni, ráadásul ennek a lencséje eltér az eredetitől. Úgyhallottam a nagypók lámpái teljesen passzentosak. Erről mi a véleményetek?

Meg felkerült egy rakat kép is: http://kep.tar.hu/proteus/50399518#2
Felraktam még a maradék képeket at NTCK talihoz is.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Ha berakod talira ne gyere vele, mert letörjük a kezedet... 8)proteus wrote: Úgyhallottam a nagypók lámpái teljesen passzentosak. Erről mi a véleményetek?![]()


Lehet venni újat meg bontottat is capri lámpát, nehogy nagypok meg dacia lámpákat pakolj vele
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4