Tibi wrote:Hello !
A csillaggarázsos szerelések tényleg nagyon kemények. Pl én nem családi házban lakok, lent a parkolóban kezdtem el szétbontani a gépet. Először a belsejét szépen lassan. Van egy kis cucc a szobámban, egyik cimborám garázsában, nagyszülőknél, faterom munkahelyén, nagybátyámnál áll a scorpio, átmeneti raktárnak pedig a barátnőm pesti albiját használom ( remélem nem olvassa :D :) Szóval ha valamit akar az ember azt meg lehet általában oldani, de elég szar ha 2 órát kell utazni,h bütykölhes egy kicsit és mindig oda kell szólni, hogy mehetsz-e , van-e ott éppen valaki, nem leszel-e útban..... Viszont amit Bogyó leírt maximálisan igaz ( nemhiába ő a mi elnökünk :) ) de a 2es szorzót szerintem elkönnyelműsködte, lehet az nyugodtan 2,5 - 3as is, ugye felni+gumi... Lett volna valamivel jobb állapotú is mint az enyém , de mindenképpen PAPÍROS 2.8at akrtam, álmomban nem fordult meg bennem annak idején, h egy 24v áll a házhoz. Szóvallllll: szerintem midnenképpen nézd meg Dirver-ét, nem tűnik drágának, megnézed nincs mit veszteni. Én körbejártam az országot vétel előtt, jó kis buli volt. Mivel egyedi gépet akarsz ha jól értelmeztem akkor viszont számíts rá, hogy nem 2 Ft lesz, de nem is 3.
Szóval hajrá !
Hát mondjuk nekem a cuccnak talán még lenne hely a nagy, poros padláson, bár ott is rendet kéne hozzá vágni. Legszívesebben szétbontanám a kerítést és csinánlék autó beállót az előkertben, de ennek nem sokan örülnének. :D Hétfőn megnézzük Driver autóját! :D:D
Alig várom! Állítólag napi használatban van az autó, ami nem rossz hír szerintem. Meg nem is rohad, csak egy bringás ment neki (szegény). hát így. Majd elmesélem mit láttam... :D
kuzsi wrote:Üdv Mindenkinek!
Örülök hogy ezen a fórumon van valami élet. :D Ja meg annak is örülök hogy sikerült szerezni egy baba Mk1 Caprit :D Csak szegényke felújításra szorul...de nem vagyok elkeseredve mert a karosszérialakatos nem fojtotta magát egyből vízbe az autótól...szóval annyira nem lehet rossz ami a kasznit illeti...a motorja műxik...elvileg.....sajna még eléggé gyerekcipőben járok a témában, úgyhogy nézzétek el nekem, ha időnként marhaságokat írok :) szval a motornak egy baja van a szerelő szerint....a bakelitkerék....szóval ilyet elvileg most úgy néz ki tudok szerezni, de ha nem....lehet számítani a segítségetekre? Mert szerintem lesznek olyan dolgok az autón amit nem nagyon tudok szerezni....
kuzsi wrote:Üdv Mindenkinek!
Örülök hogy ezen a fórumon van valami élet. :D Ja meg annak is örülök hogy sikerült szerezni egy baba Mk1 Caprit :D Csak szegényke felújításra szorul...de nem vagyok elkeseredve mert a karosszérialakatos nem fojtotta magát egyből vízbe az autótól...szóval annyira nem lehet rossz ami a kasznit illeti...a motorja műxik...elvileg.....sajna még eléggé gyerekcipőben járok a témában, úgyhogy nézzétek el nekem, ha időnként marhaságokat írok :) szval a motornak egy baja van a szerelő szerint....a bakelitkerék....szóval ilyet elvileg most úgy néz ki tudok szerezni, de ha nem....lehet számítani a segítségetekre? Mert szerintem lesznek olyan dolgok az autón amit nem nagyon tudok szerezni....
Kuzsinak PÜ ment :)
Üdv Itt!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
sorry ... igazatok van
csak beállítok ide és nekiállok szövegelni :)
írtam egy pár sort a bemutatkozásokhoz....leírtam oda is de egy 73'as 1700cc V4 Mk1 Capri a kicsikém....tök jó ezt így leírni,pláne hogy mióta küzdöttem érte faterral együtt
Capri 4ever!
vannak képeim....:D nemsokára felteszem őket....de örülök, mert asszem GT a Caprim :D (persze lehet hogy hülyeséget mondtam....de én úgy láttam hogy csak a GT felszereltségnél volt a műszerfalban 6 óra )
amúgy nem tud valaki mk1 lámpákat? első hátsó kéne...ebayen van hátsó...de az a nagy....ezen a vékony volt :? ....szeretném ha olyanra tudnám faragni a verdát mint volt eredetileg...
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
kuzsi wrote:vannak képeim....:D nemsokára felteszem őket....de örülök, mert asszem GT a Caprim :D (persze lehet hogy hülyeséget mondtam....de én úgy láttam hogy csak a GT felszereltségnél volt a műszerfalban 6 óra )
kuzsi wrote:vannak képeim....:D nemsokára felteszem őket....de örülök, mert asszem GT a Caprim :D (persze lehet hogy hülyeséget mondtam....de én úgy láttam hogy csak a GT felszereltségnél volt a műszerfalban 6 óra )
amúgy nem tud valaki mk1 lámpákat? első hátsó kéne...ebayen van hátsó...de az a nagy....ezen a vékony volt :? ....szeretném ha olyanra tudnám faragni a verdát mint volt eredetileg...
ebay-en van nagyon sok vékony is, az MKI escort is ugyanazt a lámpát kapta mint a korábbi MKI capri...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
kuzsi wrote:vannak képeim....:D nemsokára felteszem őket....de örülök, mert asszem GT a Caprim :D (persze lehet hogy hülyeséget mondtam....de én úgy láttam hogy csak a GT felszereltségnél volt a műszerfalban 6 óra )
amúgy nem tud valaki mk1 lámpákat? első hátsó kéne...ebayen van hátsó...de az a nagy....ezen a vékony volt :? ....szeretném ha olyanra tudnám faragni a verdát mint volt eredetileg...
ebay-en van nagyon sok vékony is, az MKI escort is ugyanazt a lámpát kapta mint a korábbi MKI capri...
kuzsi wrote:vannak képeim....:D nemsokára felteszem őket....de örülök, mert asszem GT a Caprim :D (persze lehet hogy hülyeséget mondtam....de én úgy láttam hogy csak a GT felszereltségnél volt a műszerfalban 6 óra )
amúgy nem tud valaki mk1 lámpákat? első hátsó kéne...ebayen van hátsó...de az a nagy....ezen a vékony volt :? ....szeretném ha olyanra tudnám faragni a verdát mint volt eredetileg...
Akkor lehet 1,7 gt ha 72.10-nál öregebb a capri. Ugyanis ekkor csapták ki a német piacról a V4-et. De gondolom neked kisórás a műszerfalad?
Hát...szivesen megmutatnám hogy milyen a műszerfal...lefényképeztem...de jelenleg nem tok képeket feltölteni...egyébként benne van a két nagy óra (km/h, fordulat) és a négy kicsi...
az évjáratot majd megnézem a papírokban...de sztem 72es ... a múltkor hülyeséget írtam ki...(73asnak írtam :? )
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
kuzsi wrote:Hát...szivesen megmutatnám hogy milyen a műszerfal...lefényképeztem...de jelenleg nem tok képeket feltölteni...egyébként benne van a két nagy óra (km/h, fordulat) és a négy kicsi...
az évjáratot majd megnézem a papírokban...de sztem 72es ... a múltkor hülyeséget írtam ki...(73asnak írtam :? )
Mikor a hozzászólást írod jobboldalt fent van egy olyan gomb, hogy "kép feltöltése" erre klatty, aztán a megjelenő ablakban belinkeled, feltöltés és megvárod, hogy a kép megjelenjen, de úgyis egyértelmű lesz, hogy mit kell csinálni.