akkor nem az amire én gondoltam, hanem a fogasléc log, ami nagyobb gáz...szszaby wrote:Pontosan.bogyo28 wrote:Mármint ez alatt mit kell érteni? az a rud lóg amire a gömbfejet lehet rácsavarni?szszaby wrote:Van valakinek beépítve az autójába új Bárdi féle nem szervós kormánymű?
Mi a tapasztalat?
Nekem is az van a Capriban, tavaly augusztus óta használom kb 4500 km van benne és lóg a vége.
A fogasléc lóg a házban.
futómű
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Akkor te a belső összekötöre gondoltál?bogyo28 wrote:akkor nem az amire én gondoltam, hanem a fogasléc log, ami nagyobb gáz...szszaby wrote:Pontosan.bogyo28 wrote: Mármint ez alatt mit kell érteni? az a rud lóg amire a gömbfejet lehet rácsavarni?
A fogasléc lóg a házban.
Ez állítható az volna a legkevesebb baj.
Majd ha motorcsere lesz kap egy perselyt.
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
lehet hogy a bárdi féle kormányműben műanyag persely volt, akkor kell adni neki bronzból egyet...szszaby wrote:Akkor te a belső összekötöre gondoltál?bogyo28 wrote:akkor nem az amire én gondoltam, hanem a fogasléc log, ami nagyobb gáz...szszaby wrote: Pontosan.
A fogasléc lóg a házban.
Ez állítható az volna a legkevesebb baj.
Majd ha motorcsere lesz kap egy perselyt.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Ma megjöttek a homokfúvásból a cuccok, hátsóhíd, féknyergek, stb. mostmár pöpec, holnap neki állok a festésének. Alapozó+hamerite, majd a tartóssága kiderül, a féknyergek meg alapozás nélkül kapnak majd hőálló festéket. A leömlőre tudtok valami jót? Meg ti a futóművet mivel festettétek és mennyire lett tartós?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Nem.Kenny wrote:A találkozón volt egy Suhe, és elvileg annak volt ilyen futóműve, csak én nem láttam és azért kérdezem hogy ilyen volt-e???Süni wrote:Gyárilag nem volt ilyen futómű. Sztem.
Hanem ilyen:
http://www.fordcapri.hu/forum/viewtopic ... 62&start=0
Ford Capri MkI Essex