de a kolléga nem olyan aki nem értené a viccet.Tibi wrote:huhuhuhuuuuuuuuuuuubogyo28 wrote:és amaradék 2 hengerproteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.8)
![]()
![]()
![]()
ez gonosz :D
Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
ja persze, én sem olyannak ismertem meg a Camponában :D Csak ez a beszólás nagyon ott volt :D jót röhögtem rajta. Képzeld, ha 4re ilyen értékek jöttek ki, mi lett volna 6-tal. :D:D:D:D és itt ismét bízunk a a humorézék meglétében :Dbogyo28 wrote: de a kolléga nem olyan aki nem értené a viccet.![]()
1980 Capri MK3
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Ott már vákum lett volna!Tibi wrote:ja persze, én sem olyannak ismertem meg a Camponában :D Csak ez a beszólás nagyon ott volt :D jót röhögtem rajta. Képzeld, ha 4re ilyen értékek jöttek ki, mi lett volna 6-tal. :D:D:D:D és itt ismét bízunk a a humorézék meglétében :Dbogyo28 wrote: de a kolléga nem olyan aki nem értené a viccet.![]()
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Itt nem csak a 3-2 sovány az egész rossz. Ha a műszer jó akkor ezen max csak egy henger működhet.proteus wrote:Persze, az biztos, hogy több, csak az arányok miatt írtam le, hogy mit sikerült mérni.szszaby wrote:Az a 3 és 2 elég sovány, ettől többet még gyűrű nélkül is tudnia kell.proteus wrote:Ma sikerült megmérni a motorom kompresszióját és elszomorító, még akkor is, ha biztosravehető, hogy nem volt pontos a műszer. Konkrétan 3-2-7-5 bar lett mérve, ami ugyan biztos, hogy több, de arányaiban ennyi. A veztengely is cserés, a többit majd akkor, ha szét lesz szedve a motor.
Ha kell moci csak szólj van raktáron.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Ezért mondtam, hogy max az arányokat veszem ebből figyelembe, mert ha rossz is a műszer akkor egyformán rossz.Nitrobuster wrote:Itt nem csak a 3-2 sovány az egész rossz. Ha a műszer jó akkor ezen max csak egy henger működhet.proteus wrote:Persze, az biztos, hogy több, csak az arányok miatt írtam le, hogy mit sikerült mérni.szszaby wrote: Az a 3 és 2 elég sovány, ettől többet még gyűrű nélkül is tudnia kell.
Ha kell moci csak szólj van raktáron.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
szerintem nem feltétlenül egyformán rossz. És szerintem ilyen kompresszió értékekkel nem ment volna lábon az autó...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Szia,kozsukp wrote:Hali
Egy pár kérdést intéznék a társasághoz, dragot építek és alapul egy capri v6 2.0-t vettem. Mivel érdemes foglalkozni ilyen szinten, mert Caprival még nem volt dolgom. Eddig egy Taunussal küzdöttem, és már úton van két 63 escort is. Nitro biztos kerül a rendszerbe, de nem tudom a felömlőkkel foglalkozzak e, vagy csak egy nagyobb karbi is elég. ( A NOS közvetlen lesz) Érdekelnének még Capri cuccok, csak motor, mert a váz egy 1941-es Austin lesz üvegszálból.
egész autót vettél és csak a moci kell? Milyen belül ? A többivel mi a terv ?
1980 Capri MK3
-
Gobbo
- márokosanistudnézni
- Posts: 62
- Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Sziasztok!
Ma elhoztam az autom... fasz lett csak a hutes rakoncatlankodik egy kicsit, de az is lehet, hogy a muszer mutat rosszul mert amikor mar a piros aljanal volt a mutato akkor lealtam es sima meg tudtam fogni a hutot es a gumicsovet is ami a hutobol jon ki. Ugyis szeretnekl egy uj hutot bele es akkor gondolom mar minden fasza lesz (ha nem a muszer volt a hibas).
Az egesz munkaert halas koszonet SUNYAnak es BOGYOnak.
csao,
Gobbo
Ma elhoztam az autom... fasz lett csak a hutes rakoncatlankodik egy kicsit, de az is lehet, hogy a muszer mutat rosszul mert amikor mar a piros aljanal volt a mutato akkor lealtam es sima meg tudtam fogni a hutot es a gumicsovet is ami a hutobol jon ki. Ugyis szeretnekl egy uj hutot bele es akkor gondolom mar minden fasza lesz (ha nem a muszer volt a hibas).
Az egesz munkaert halas koszonet SUNYAnak es BOGYOnak.
csao,
Gobbo
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Ha hideg a hűtő simán lehet, hogy rossz és nem nyit ki a termosztátod, vagy kevés/levegős a hűtővíz, vagy a vízpumpa is lehet rossz. Vedd komolyan. Kár lenne azt a felújított mocit megfőzni :)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Blant kollégának teljesen igaza van !!!Blant wrote:Ha hideg a hűtő simán lehet, hogy rossz és nem nyit ki a termosztátod, vagy kevés/levegős a hűtővíz, vagy a vízpumpa is lehet rossz. Vedd komolyan. Kár lenne azt a felújított mocit megfőzni :)
A hűtéssel nem viccelni , és nem feltétlneül a műszer a szar (nekem még egy sem volt rossz - viszont motort már főztem
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.