szszaby wrote:Amióta motorcsere lett nem ráz, elmúlt ez a szokása.
Hát persze, hogy el, hiszen mostmár kielégítetted a vágyait! Gondolj csak bele, jó 30 évig egy 1,3-as motorral kellet a Capridnak szüttyögnie és egy mezei tuningladának sem okozott gondot lehagyni, na de most! 2,0 V4, hmm... A Caprid örül! És az elméletemet megerősíti Nitro esete is, hiszen a pinto tönkretette a hf tömítést meg elégette a turbokat, de a Capri megkapta végre amit akart: köbcentit és teljesítményt egy Lima képében.
szszaby wrote:Amióta motorcsere lett nem ráz, elmúlt ez a szokása.
Hát persze, hogy el, hiszen mostmár kielégítetted a vágyait! Gondolj csak bele, jó 30 évig egy 1,3-as motorral kellet a Capridnak szüttyögnie és egy mezei tuningladának sem okozott gondot lehagyni, na de most! 2,0 V4, hmm... A Caprid örül! És az elméletemet megerősíti Nitro esete is, hiszen a pinto tönkretette a hf tömítést meg elégette a turbokat, de a Capri megkapta végre amit akart: köbcentit és teljesítményt egy Lima képében.
Tibi wrote:Bogyó, volt korábban szó biztosítéktábla fejlesztésről, sajnos nem találtam a témát meg azt is tudom, hogy sok dolgod van, de van már ilyen?
megrendeltam angliából 10 darabot már több mint 1 hónapja, de azóta no signal. majd lehet hogy megint megkérem Gigford kollégát hogy próbáljon meg valamit intézni az ügyben...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Tibi wrote:Bogyó, volt korábban szó biztosítéktábla fejlesztésről, sajnos nem találtam a témát meg azt is tudom, hogy sok dolgod van, de van már ilyen?
megrendeltam angliából 10 darabot már több mint 1 hónapja, de azóta no signal. majd lehet hogy megint megkérem Gigford kollégát hogy próbáljon meg valamit intézni az ügyben...
Akkor gyorsan csinaljuk, mert egy bo het mulva megyek haza 2 honapra.
Tibi wrote:Bogyó, volt korábban szó biztosítéktábla fejlesztésről, sajnos nem találtam a témát meg azt is tudom, hogy sok dolgod van, de van már ilyen?
megrendeltam angliából 10 darabot már több mint 1 hónapja, de azóta no signal. majd lehet hogy megint megkérem Gigford kollégát hogy próbáljon meg valamit intézni az ügyben...
Akkor gyorsan csinaljuk, mert egy bo het mulva megyek haza 2 honapra.
Meg ma jo lenne hogyha osszeirnad pontosan a listat(cikkszammokkal, hogy ne legyen felreertes), hetfon leadnam a rendelest, kifizetem, aztan majd rendezzuk.
gigford wrote:Meg ma jo lenne hogyha osszeirnad pontosan a listat(cikkszammokkal, hogy ne legyen felreertes), hetfon leadnam a rendelest, kifizetem, aztan majd rendezzuk.
küldtem email-t...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Gigford közremüködésének hála megjöttek a szép új biztositéktartók, még egy kis átalakító konzol, némi forrasztgatás és kész az uj késes biztivel üzemelő biztosítéktábla. Egyenlőre 10 db lett rendelve, kit érdekelhet?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
bogyo28 wrote:Gigford közremüködésének hála megjöttek a szép új biztositéktartók, még egy kis átalakító konzol, némi forrasztgatás és kész az uj késes biztivel üzemelő biztosítéktábla. Egyenlőre 10 db lett rendelve, kit érdekelhet?