Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Szóval:
Adott a '93as kombi Escort, amin múlt évben külső, belső küszöb,4 sárvédő és némi taposó lemez lett cserélve, alkatrész 27000, munka 12000(full kipakolva vittem át), de nagyon gány lett, sokmindent tört, vágott a gépen(heko, lámpa, gyári hangszórókábel, hátsó lökös, best4ever: elheggesztette a bizti övet a bal oldalon), jobb belső gyári küszöböt 4mm-el hátrébb rakta fel. Ez volt a rossz. Hátra volt még a két hátsó hossznyúlvány. Kiderült a bevált lakatosnál, hogy küszöbök pontheggesztve, szilózva, és a végük nincs lezárva, taposólemez jobb oldalon továbbrohadt. Megnézték a masinát, két hossznyúlvány, küszöb rendesen heggeszt, taposó kijavít, alvázvédelem, üregvédelem, tank rendberakás 60000Ft munka, 52000anyag. Olyan "apróságokat" megcsináltak az árban, hogy stabrúd csere, első kerékíveket is levédőzték, hajtogattak új fékcsövet, hátsó lökösbe pótoltak felfogató csavarokat és elvitték futóműveshez.
Képek este.
A srác Somogyi Tamás, Fiesta őrült, meg az apukája csinálják a lakatosmunkát, mellékállásban.
fiestaxr2@invitel.hu a mailcíme.
Ne mondjátok, hogy én dícsértem, mert úgysem kapok jutalékot! :8
Adott a '93as kombi Escort, amin múlt évben külső, belső küszöb,4 sárvédő és némi taposó lemez lett cserélve, alkatrész 27000, munka 12000(full kipakolva vittem át), de nagyon gány lett, sokmindent tört, vágott a gépen(heko, lámpa, gyári hangszórókábel, hátsó lökös, best4ever: elheggesztette a bizti övet a bal oldalon), jobb belső gyári küszöböt 4mm-el hátrébb rakta fel. Ez volt a rossz. Hátra volt még a két hátsó hossznyúlvány. Kiderült a bevált lakatosnál, hogy küszöbök pontheggesztve, szilózva, és a végük nincs lezárva, taposólemez jobb oldalon továbbrohadt. Megnézték a masinát, két hossznyúlvány, küszöb rendesen heggeszt, taposó kijavít, alvázvédelem, üregvédelem, tank rendberakás 60000Ft munka, 52000anyag. Olyan "apróságokat" megcsináltak az árban, hogy stabrúd csere, első kerékíveket is levédőzték, hajtogattak új fékcsövet, hátsó lökösbe pótoltak felfogató csavarokat és elvitték futóműveshez.
Képek este.
A srác Somogyi Tamás, Fiesta őrült, meg az apukája csinálják a lakatosmunkát, mellékállásban.
fiestaxr2@invitel.hu a mailcíme.
Ne mondjátok, hogy én dícsértem, mert úgysem kapok jutalékot! :8
- DavidMolnar
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 307
- Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am
Ok. és mindenki kitapasztalja a hegesztés tudományát a közös COval?stpetya wrote:Szintén érdekel :) Egyébként nem muszály azt tök egyedül kifizetni,mi is többen beszéltünk már róla mert százezres munkadíjaknál azért megtérül...
Amúgy van q jó Haynes Welding manualom, ami persze eredeti, és esetleg kölcsönadom LE A SZOFTVERKALÓZOKKAL! .
8)
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Há' ménem teccik felhíni, mond valamit aztan majd eldöntöd, lehet meg sincs aztan itt esz téged a gyomorideg ;)TomiCaPri wrote:Szóval akkor mostmár a "rendes helyén" helyén is felteszem a kérdést:
Sunya kasztnijáért csak egy körülbelüli árkategóriára lennék kíváncsi, hogy egyáltalán érdemes-e törnöm rajta a fejem
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
jól beszélsz.....Tibi wrote:Há' ménem teccik felhíni, mond valamit aztan majd eldöntöd, lehet meg sincs aztan itt esz téged a gyomorideg ;)TomiCaPri wrote:Szóval akkor mostmár a "rendes helyén" helyén is felteszem a kérdést:
Sunya kasztnijáért csak egy körülbelüli árkategóriára lennék kíváncsi, hogy egyáltalán érdemes-e törnöm rajta a fejem
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4