Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

bogyo28 wrote: Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Nálam ez eddig is így volt és a gyári rajzokon is így van... De mivel a gátló most az alsó holtponton van, nem is tudna a gumi cső jobban megfeszülni.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Post by Hattyu »

proteus wrote:
Hattyu wrote:
proteus wrote:De jól elvagyok magammal napok óta... :fcp32:
Erre csak ezt a mondatot tudom ajánlani:
"Semmi bajom az önkielégítéssel, ez szex valakivel, akit szeretek."
Woody Allen

Bocsi nem tudtam kihagyni :twisted: :lol: :lol:
Amúgy szépen haladsz :wink:
Nagyon nagy! :smt038 :smt038 :smt038
Ugye ugye? :D
Amikor először olvastam szétröhögtem magam :lol:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

bogyo28 wrote: Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Ha forgatod a kormányt, akkor a gátló együtt mozog a féknyereggel ? Mert akkor jó így. Ha a gátló áll, akkor baj lesz ! :wink:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:
bogyo28 wrote: Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Nálam ez eddig is így volt és a gyári rajzokon is így van... De mivel a gátló most az alsó holtponton van, nem is tudna a gumi cső jobban megfeszülni.
én amit néztem eddig azon felül volt a gumicső alul meg a fém....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

bogyo28 wrote:
proteus wrote:
bogyo28 wrote: Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Nálam ez eddig is így volt és a gyári rajzokon is így van... De mivel a gátló most az alsó holtponton van, nem is tudna a gumi cső jobban megfeszülni.
én amit néztem eddig azon felül volt a gumicső alul meg a fém....
http://www.capri.pl/library/microfilms/capri2/E01.40
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:
bogyo28 wrote:
proteus wrote: Nálam ez eddig is így volt és a gyári rajzokon is így van... De mivel a gátló most az alsó holtponton van, nem is tudna a gumi cső jobban megfeszülni.
én amit néztem eddig azon felül volt a gumicső alul meg a fém....
http://www.capri.pl/library/microfilms/capri2/E01.40
nem gondolod hogy azon a gyári mikrofilmen jól van rajzolva :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

bogyo28 wrote: nem gondolod hogy azon a gyári mikrofilmen jól van rajzolva :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol:
Pont azért linkeltem be! Alul van a gumi, felül a fém. :!:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Post by stpetya »

proteus wrote: Image

Az utolsó kép azthiszem szemlélteti, hogy mi a baj a kasztni elejével. :?
Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor :lol: Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

stpetya wrote:Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor :lol: Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

proteus wrote:
stpetya wrote:Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor :lol: Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen :!: 8)
1980 Capri MK3
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Tibi wrote:
proteus wrote:
stpetya wrote:Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor :lol: Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen :!: 8)
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére. :idea:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

proteus wrote: Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére. :idea:
Akkor csendben maradok,ebből az irányból nem közelítettem meg a témát.
1980 Capri MK3
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Post by Hattyu »

proteus wrote:
stpetya wrote:Pl.:hogy kurv*ra hiányzik még bele egy motor :lol: Ne haragudj lehet írtad már de nem találtam ,milyen motor kerül bele?
Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Hivatalosan megfogod és beleteszed :lol:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

proteus wrote:
Tibi wrote:
proteus wrote: Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen :!: 8)
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére. :idea:
A plussz 6köbcenti miatt nem kell csengetni? :D
Ha már maradsz a s4-nél+ a hivatalos dolgoknál, akkor inkább fésüld meg azt a pintót (sok lóerő kevés pénzért) igaz tudom, hogy a fogyasztás nagy úr.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Árpi
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 326
Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakanyar
Contact:

Post by Árpi »

proteus wrote:
Tibi wrote:
proteus wrote: Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen :!: 8)
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére. :idea:
Nem csak olyan motort lehet beteni a mi gyárilag is volt , doch meg nem anyira volt capriban ismereteim szerint. :D :roll:
Granada 1977 2.0i V6
Locked