Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Nitrobuster wrote:A plussz 6köbcenti miatt nem kell csengetni? :D
Ha már maradsz a s4-nél+ a hivatalos dolgoknál, akkor inkább fésüld meg azt a pintót (sok lóerő kevés pénzért) igaz tudom, hogy a fogyasztás nagy úr.
Azonos kategóriába esik mindkettő (1994-1998), így nem kell regadót fizetni.

De akkor számoljunk!

Pinto: HF portolás, polírozott szívósor, 38/38 DGAV kb az a módosítás amit gondolok. A blokk az első túlméreten van, a HF-et most síkolták, új veztengely kerül bele és komplett GT kipuff, amiből a fűzött leömlő a régi a többi gyári, de új. Lesz még rajta elektronikus gyújtás Sierrából (Lenne tipped, hogy milyet vadásszak?) és marad a viszkós ventillátor. Szerinted ez amit leírtam mennyiből hozható ki és mit eredményezne?
Meg hogyan változna a fogyasztás?

DOHC: Papíros motor mindennel cirka 40, forgalmi, törzskönyv, típusmódosítási engedély, eredetvizsga szintén 40, a kipuff ha nem akarnám széthackelni a fentlévő rendszert akkor 30, tőmítések, apróságok a gyújtáshoz kb 35 Aztán még hűtőcsere, valami műhellynél elintézni, hogy leigazolják a beépítést, meg ugye a kábelezés, apróbb átalakítások. Ezt úgy számolom, hogy mindenestől úgy 150-200 között lehetne kihozni. Ha kiárulnám mindenestől a pintot abból úgy 80-90 jönne be, így mondjuk legyen az átalakítás költsége végeredményben egy százas. Az átalakítás eredményeképpen a Capri durván menne a fogyasztás 8-9 liter környékén maradna.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Árpi wrote: Nem csak olyan motort lehet beteni a mi gyárilag is volt , doch meg nem anyira volt capriban ismereteim szerint. :D :roll:
Igen ezért nem merem biztosra mondani, hogy legalizálhatő, meg a kff-nél még nem érdeklődtem személyesen, de itt is és máshol is többek modták, hogy lehetséges.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

proteus wrote:
Nitrobuster wrote:A plussz 6köbcenti miatt nem kell csengetni? :D
Ha már maradsz a s4-nél+ a hivatalos dolgoknál, akkor inkább fésüld meg azt a pintót (sok lóerő kevés pénzért) igaz tudom, hogy a fogyasztás nagy úr.
Azonos kategóriába esik mindkettő (1994-1998), így nem kell regadót fizetni.

De akkor számoljunk!

Pinto: HF portolás, polírozott szívósor, 38/38 DGAV kb az a módosítás amit gondolok. A blokk az első túlméreten van, a HF-et most síkolták, új veztengely kerül bele és komplett GT kipuff, amiből a fűzött leömlő a régi a többi gyári, de új. Lesz még rajta elektronikus gyújtás Sierrából (Lenne tipped, hogy milyet vadásszak?) és marad a viszkós ventillátor. Szerinted ez amit leírtam mennyiből hozható ki és mit eredményezne?
Meg hogyan változna a fogyasztás?

DOHC: Papíros motor mindennel cirka 40, forgalmi, törzskönyv, típusmódosítási engedély, eredetvizsga szintén 40, a kipuff ha nem akarnám széthackelni a fentlévő rendszert akkor 30, tőmítések, apróságok a gyújtáshoz kb 35 Aztán még hűtőcsere, valami műhellynél elintézni, hogy leigazolják a beépítést, meg ugye a kábelezés, apróbb átalakítások. Ezt úgy számolom, hogy mindenestől úgy 150-200 között lehetne kihozni. Ha kiárulnám mindenestől a pintot abból úgy 80-90 jönne be, így mondjuk legyen az átalakítás költsége végeredményben egy százas. Az átalakítás eredményeképpen a Capri durván menne a fogyasztás 8-9 liter környékén maradna.
Hát, hogy az elején kezdjük. Túl nagy széria mocihoz a 38/38-as dgav elég a széria 32/36-os. A gyújtás mindegy, hogy milyen csak ne a sierra escII-je legyen. Nekem régi hathengeres granada van. Pintonál egy jó hengerfej és egy veztengely csodákra képes(lásd IS sierra), de ha jót akarsz mint fogyasztásban, mind teljesítményben akkor egy befecsin is elgondolkodhatsz.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Nem értem, hogy a fogyasztás miért ENNYIRE fontos. Főleg ha teljesítménynövelésről beszélünk !
1980 Capri MK3
User avatar
SONI
T.O.C.B.
Posts: 908
Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: PÁKOZD

Post by SONI »

Tibi wrote:Nem értem, hogy a fogyasztás miért ENNYIRE fontos. Főleg ha teljesítménynövelésről beszélünk !
Hát ezt Én sem.
Ahova teljesitmény kell oda benzin is................
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

proteus wrote:
Tibi wrote:
proteus wrote: Az eredeti pinto lesz rendbeszedve. Idővel jó lenne belerakni egy EFi-s dokkot, hivatalosan meg minden, de majd...
Természetesen a legfontosabb, hogy hivatalos legyen :!: 8)
Eddigi infoim szerint egy ilyen motort különösebb fennakadás és plusszköltség nélkül le lehet papírozni a pinto helyére. :idea:
plusszköltség és fennakadás van azért némileg, de lepapirozható a dolog, és még regadót sem kell fizetni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

SONI wrote:
Tibi wrote:Nem értem, hogy a fogyasztás miért ENNYIRE fontos. Főleg ha teljesítménynövelésről beszélünk !
Hát ezt Én sem.
Ahova teljesitmény kell oda benzin is................
Azért mert ott van a dokk ami erős, hivatalos (lehet), injektoros és rengetegszer be lett bizonyítva, hogy szinte hihetetlen fogyasztásokat produkál. Ezzel szemben én nem akarom tuningolni a pintot az maximum egy lehetőség, ha az előbbi nem lepapírozható vagy túl drága lenne. De jelenleg úgylátom, hogy a dokk beépítése egy nagyonjó terv.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Hát nézd.
AMit írtál a dokk pintó témában.
Meglepődnék, ha 80-90 körül ki tudnád a pintót árulni. A papírozás, amotorcsere rengeteg munka és idő. Az Ádám 2.1-es pintója 120eből készült el. és majdnem megy úgy, mint egy dokk, pedig a gyári karbival és veztengellyel van!!!
Egy fokolótárcsával és egy tuningtengellyel még mindíg gyári karbival gond nélkül lesz 140-150LE és még mindíg nem lesz az összköltség 200 felett.
a dokk tuningolása eleve drágábba bonyolulltság, a két veztengely, meg egyebek miatt. és a tankinjektorosítást nem is számoltad, ha jól láttam :-)
Ha megtartod a pintót eredeti marad aza utó.


Gyújtás:

Ádáméban 1,6 escort cvh gyújtásmodul van efis pintó elosztófejjel. Teljesen hibátlan. EZt merem ajánlani.

Its my opinion, de ha réám halgatsz, akkor nem hallgatsz senkire, csak azt csinálsz amit akarsz!
:-D
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

egyébként a képek nagyon állatok.
bejöna zöld kalapácslak.
ilyesmi volt a régi 2,3 v6-om is!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Blant wrote: Gyújtás:

Ádáméban 1,6 escort cvh gyújtásmodul van efis pintó elosztófejjel. Teljesen hibátlan. EZt merem ajánlani.
az EFI pinto gyujtáselosztón van vákumos előgyujtásszabályzó, vagy azt az elektronika csinálja?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

ez szerintem kb röpsúlyos lehet, mert vákumcsövet nem láttam, uh elektromos, v röpsúlyos.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
DavidMolnar
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 307
Joined: Fri Apr 13, 2007 11:42 am

Post by DavidMolnar »

Elektronyik. 5-6érintkezős csati, szvsz léptetőmotor.
User avatar
Szelei Szilard
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Simontornya

Post by Szelei Szilard »

bogyo28 wrote:
proteus wrote: Image
Nem kötözködni akarok, de mintha fordítva kellene felrakni a fém és a gumi fékcsövet. csak azért mondom, nehogy a rugozás miatt a gumi fékcső elszakadjon ha igy alulról van berakva....
Ezt csak most vettem észre! Ez nálunk mióta megvan a kocsi így volt használva. Image
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

Szelei Szilard wrote:Ezt csak most vettem észre! Ez nálunk mióta megvan a kocsi így volt használva. Image
Mert így is van jól!
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
kuzsi
nemleszgondhasegítis
Posts: 127
Joined: Sat Jan 20, 2007 5:06 pm

Post by kuzsi »

na...eljutott az autó a 3. lakatoshoz :shock: :D
Capri 4ever!
1972 Ford Capri GT Mk1 V4 1700 cc
2002 Ford Focus
1981 Trabant 601 Special :D "K.I.T.T."
1973 UAZ 469 "Antonov"
Locked