Épülő CAPRI-k

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Locked
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

Sikerült szert tennem egy számomra igen tetszetős kis belső tükörre, ehhez sikerült 3 napig farigcsálni a konzolt, ami ma lett kész. Már csak le kell fújni feketére...
Ugyan ez egy igen kis mértékű beavatkozás, főleg egy nagy felújításhoz képest, amiből szerencsére nem szűkölködünk, de én büszke vagyok rá, ugyh megmutatom. :D
Image
Image
Image
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Post by stpetya »

Marha frankó :wink: 8)
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Fasza a tükör de a fekete tetőkárpit sokkal keményebb :laza: a világos fejű csavart viszont cserélném az oszlopon :D ;)
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Szép nagyon, illik az autóhoz.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Tényleg szépen dolgozol Vincsab!
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
Megla Gábor

Post by Megla Gábor »

Tibi wrote:Fasza a tükör de a fekete tetőkárpit sokkal keményebb :laza: a világos fejű csavart viszont cserélném az oszlopon :D ;)
Szevasz Tibi. Személyesen nem ismersz ,de most csak azért regisztráltam a klubbotokba, hogy meg nézem mi lett az én eggyik kedvenc Caprimmal ,ami történetessen ugy látom hozzád került Pécsről. Látom bele raktál egy 2.9-es motort ami jó ötlet mert szerintem az a 2.8-as motor ami benne volt már nem volt az ereje teljében .Egyébbként én is gondolkodtam a nagyobb motor cserén ,csak én V8-asban láttam fantáziát .Volt is egy V8-as Mustáng motor amit majdnem megvettem csak kiderült ,hogy véres a torka. Már meg bántam 100-sor ,hogy eladtam annak pécsi fasznak a kocsit akitől te meg vetted.De nekem akkortájt itt állt az udvarban 7-8 capri és kellett a hely.A leg büszkébb az '-es Caprimra voltam ami 69-es 1.5 V-4s volt ,de volt egy 71-es 1.3-som is.A kettesből is volt egy pár de nelem a 3-as volt az igazi.Bocsi ha rossz helyre irtam ezeket a dolgokat ,de megörültem amikor meg láttam a volt kocsim .A felnik amik rajta voltak na meg a gumik azt én hoztam Hollandiábol ,és volt még hozzá + 4db.Ehhez a 2.8-ashoz vettem még 1 komplett 2.8-ast de az nagyon meg volt ütve hátul ,de a motorja 1 év álás után is pöcre röffent. Ami nálad van kocsi azt én szinte nem is használtam,mert ezzel egyidőben épitettem egy1-es amire ráment 3 évem .Na nem irok mást mert biztos meg haragudnak rám a többiek azért ,hogy esetleg rossz topicba irtam ,és ezért előre is el nézést mindenkitöl. Üdv Gábor :lol: :lol:
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Megla Gábor wrote:De nekem akkortájt itt állt az udvarban 7-8..... Üdv Gábor :lol: :lol:
Sztem képeket lökhetnél ! :wink:
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Megla Gábor wrote:
Tibi wrote:Fasza a tükör de a fekete tetőkárpit sokkal keményebb :laza: a világos fejű csavart viszont cserélném az oszlopon :D ;)
Szevasz Tibi. Személyesen nem ismersz ,de most csak azért regisztráltam a klubbotokba, hogy meg nézem mi lett az én eggyik kedvenc Caprimmal ,ami történetessen ugy látom hozzád került Pécsről. Látom bele raktál egy 2.9-es motort ami jó ötlet mert szerintem az a 2.8-as motor ami benne volt már nem volt az ereje teljében .Egyébbként én is gondolkodtam a nagyobb motor cserén ,csak én V8-asban láttam fantáziát .Volt is egy V8-as Mustáng motor amit majdnem megvettem csak kiderült ,hogy véres a torka. Már meg bántam 100-sor ,hogy eladtam annak pécsi fasznak a kocsit akitől te meg vetted.De nekem akkortájt itt állt az udvarban 7-8 capri és kellett a hely.A leg büszkébb az '-es Caprimra voltam ami 69-es 1.5 V-4s volt ,de volt egy 71-es 1.3-som is.A kettesből is volt egy pár de nelem a 3-as volt az igazi.Bocsi ha rossz helyre irtam ezeket a dolgokat ,de megörültem amikor meg láttam a volt kocsim .A felnik amik rajta voltak na meg a gumik azt én hoztam Hollandiábol ,és volt még hozzá + 4db.Ehhez a 2.8-ashoz vettem még 1 komplett 2.8-ast de az nagyon meg volt ütve hátul ,de a motorja 1 év álás után is pöcre röffent. Ami nálad van kocsi azt én szinte nem is használtam,mert ezzel egyidőben épitettem egy1-es amire ráment 3 évem .Na nem irok mást mert biztos meg haragudnak rám a többiek azért ,hogy esetleg rossz topicba irtam ,és ezért előre is el nézést mindenkitöl. Üdv Gábor :lol: :lol:
Szia,
nagyon rossz helyre nem írtad. Ha nem szivatsz :D akkor tök jó, hogy írtál. Gondolom ezt nézted végig http://www.fordcapri.hu/forum/viewtopic.php?t=792 . Amint látni megpróbálom gatyába rázni de nem vagyok egy kapkodós fajta amint látszik is de majd alakulgat. A 2.9-et csak a lélektani hatás miatt pakoltuk bele, beindítva még nem volt. Elvileg jövő hétre várja a fényező, aztán pakolom vissza a bélést. Meglátjuk.. Ha volna esetleg régebbi képed a verdáról akkor imélben elküldheted nyugodtan vagy írj vagy valami.
csövi
1980 Capri MK3
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71
Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:

Post by vincsab »

Köszi, próbálkozunk. :oops: :D
Mad Max wrote:Tényleg szépen dolgozol Vincsab!
vincsab
márokosanistudnézni
Posts: 71
Joined: Tue May 23, 2006 4:47 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Göd
Contact:

Post by vincsab »

Kicsit megfaragtam. :)

ImageImage
User avatar
Szelei Szilard
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Mon Mar 12, 2007 8:18 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Simontornya

Post by Szelei Szilard »

A tükör zsír, de nem fejtetőn van :?:
'76 Capri MK II 2.9 V6
'92 Scorpio 2.9 V6
User avatar
levelboss
nagyonsokatirogat
Posts: 1065
Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by levelboss »

Szelei Szilard wrote:A tükör zsír, de nem fejtetőn van :?:
Köszi! :D Nekem is nagyon tetszik...
Ha arra gondolsz, hogy a tükörnek fordítva kéne állnia... nemtudom. Így vettem, és így kemény sztem. Fordítva kommerszebb lenne. (amióta megvan, nézem egyéb autók belső tükreit és mindnek pont másképp van)

De aki kitalálja, milyen verdából van, annak fejet hajtok! :D
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

levelboss wrote: De aki kitalálja, milyen verdából van, annak fejet hajtok! :D
Zaporozsec? :lol:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

vincsab wrote:Kicsit megfaragtam. :)

Image
Csaba, ez mi amit lefaragtál? Hab a sarokból?
1980 Capri MK3
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Blant »

Há' rozsdás purhab :-) Mi más :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Locked