HELLO

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Pintács S4 2000. 101le
Cologne V6 2000. 90le
2300. 108le 80< 114le
2600. 125le
2800. 135le
2800i. 160le
Essex 3000. 138le
3000 X-pack 175le
3100 148le
Ja és mazohistáknak
Pintács 1600. 72le
Kent 1300. 52le

Tudom, hogy sokat kihagytam, dehát meguntam a gépelést.
Az Essex és a Kent motorokat nyugodtan lehet hanyagolni.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Torrente

Post by Torrente »

Az a pintács tényleg nem hangzik rosszul, bár tényleg ki tudja, mennyi az 25 év távlatából...

2.8i rulzzzz 8)

de tényleg úgy vagyok vele, hogy legyen már végre:)
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Bármelyik bontóban kapsz hozzá 205-ös blockot, úgy 30-40 pénzért.
Ezek kicsit korszerübbek a régi 200-asnál és az Efi-s motoroknak nagyon jó a hengerfejük(van belőle 115lovas).
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Torrente wrote:Nitro:
Lehet hogy láma vagyok, de a youngtimer az aminek évi 16-16 k a kötelezője?:)
akörül, a pontos összeget megmondja majd valaki más, nekem jövőre lesz csak aktuális...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
Taz

Post by Taz »

Megjőtt aki megmondja!
Mivel 80'-as vagyok,(meg a caprim is :lol: )
Így kemény 14300HUF-t fizetek / év :fu:
Torrente

Post by Torrente »

Nitrobuster wrote:Bármelyik bontóban kapsz hozzá 205-ös blockot, úgy 30-40 pénzért.
Ezek kicsit korszerübbek a régi 200-asnál és az Efi-s motoroknak nagyon jó a hengerfejük(van belőle 115lovas).
bármelyik bontóban lehet kapni capriba ilyen motorblokkot? a 205-ös az 2050 cm3? Amúgy ti értetek ezeknek az összerakásához? Erre kell vmilyen átépítési engedély?
Torrente

Post by Torrente »

gabika wrote:Megjőtt aki megmondja!
Mivel 80'-as vagyok,(meg a caprim is :lol: )
Így kemény 14300HUF-t fizetek / év :fu:
tényleg igaz az automata aláírás.... 8)

izirájder öcsém
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Nitrobuster »

Gyárilag 200-as van a capriban akárcsak a granadákban,taukban,escort rs2000-ben és az mk1-es Sierrákban.A 205-ös motoron van egy két változtatás, de valójában majdnem ugyanaz a 1993cm-is motor.Ez a méltán híres sierra cosworth alapja.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
CAPRiMANiA

Post by CAPRiMANiA »

Egy EFI 205-blokkot érdemes berakni (komputerével együtt), nagyon jól fogyaszt, és 115 LE-vel szépen húz, a sorosok kezelhetősége pedig haccorjobb mint a V6-oké. Sokkal kiegyensúlyozottabb az autó, ha meg tudsz barátkozni a 4 hengeres hanggal, (a V6 nagy vonzereje a hangja többek közt), akkor egy nagyon jó autód lesz. (vagy sierra DOHC blokk, 125 LE, és még kisebb fogyasztás...)
Torrente

Post by Torrente »

Először szerintem megvárom, hogy mi lesz eladó olyan áron, amibe bele tudok ugrani. Ha soros, akkor elgondolkozok, ha meg V6, ami jó állapotú, akkor meg hajrá:)

És Caprimania, mit értesz az alatt, hogy kiegyensúlyozottabb? Vezetésileg van vmi különbség? Mondjuk gondolom hogy nehezebb a V6os motor, igy elöl sokkal hangsúlyosabb a kocsi. Vagy van még vmi?
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

A legjobb választás egy 2.8i,ezalatt csak mazohizmus van!!!!!!!!!!!!!!!Vagy v8 de ahhoz kell egy vastag pénztárca :lol:
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
User avatar
gigford
egyedülisszerelhet
Posts: 735
Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Debrecen

Post by gigford »

Torrente!

Mindenképp azt döntsd el először, hogy mennyit akarsz járni a leendő capriddal és kb milyen teljesítménnyel lennél elégedett. És a legfontosabb, hogy a jövőben várhatóan mennyi lóvét tudsz költeni a gépre, mert ezekre kell bőven...
Sokan megfertőződtünk a tuningal, ha egyszer elvisz valaki a tiédnél erősebb caprival akkor majd neked is olyan kell és nem fogsz nyugodni.

Ha számít a fogyasztás és egy stabil, elég jó teljesítmény akkor tényleg jó választás amiket Caprimánia ajánlott, de ha minnél több lóerőt szeretnél és nem akarsz turbózni akkor az alapvető dolog hogy az elérhető legnagyobb motort válaszd.
Torrente

Post by Torrente »

Gigford:

Hétközben nem nagyon, max este, leginkább hétvégén lenne használva. A teljesítmény fontos, mivel ha már hétvégi kocsi, és CAPRI, akkor legyen ütös a teljesítménye is, nem csak a külalakja.

Erre gondolom a 2.8i illik a legjobban.
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Nitrobuster wrote:Pintács S4 2000. 101le
Cologne V6 2000. 90le
2300. 108le 80< 114le
2600. 125le
2800. 135le
2800i. 160le
Essex 3000. 138le
3000 X-pack 175le
3100 148le
Ja és mazohistáknak
Pintács 1600. 72le
Kent 1300. 52le

Tudom, hogy sokat kihagytam, dehát meguntam a gépelést.
Az Essex és a Kent motorokat nyugodtan lehet hanyagolni.
A kedvencem kihagytad az 1,6gt 91le jó kis pörgős rövid löketü moci és erre rakták a négyleömlős kipuffot
User avatar
German Capri
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 340
Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by German Capri »

Torrente!Ha így gondolkodsz,akkor csakis V6-ot pakolj a gépbe lehetöleg minél nagyobbat,a méret alényeg :lol:
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Post Reply