oké, direkt nem írtam, hogy ne adjak támpontot de volt egy riasztó a verdában. Bekötve nem volt csak lógott. Nehogy valami hasznosat gyomláljak ki.szszaby wrote:A 2-es csati egy Enforser nevű risztó csatija.
elektromossag
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Akkor a csatitól elindulok és kivágom az összes vezetéket ami oda fut. Köszi.Tibi wrote:oké, direkt nem írtam, hogy ne adjak támpontot de volt egy riasztó a verdában. Bekötve nem volt csak lógott. Nehogy valami hasznosat gyomláljak ki.szszaby wrote:A 2-es csati egy Enforser nevű risztó csatija.
1980 Capri MK3
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Jó gyomlálást!Tibi wrote:Akkor a csatitól elindulok és kivágom az összes vezetéket ami oda fut. Köszi.Tibi wrote:oké, direkt nem írtam, hogy ne adjak támpontot de volt egy riasztó a verdában. Bekötve nem volt csak lógott. Nehogy valami hasznosat gyomláljak ki.szszaby wrote:A 2-es csati egy Enforser nevű risztó csatija.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Hogyan lehet levenni a fordmérő és km óráról a mutatót, hogy ne tegyek benne kárt. Ez egy MkIII óraegység és a fordmérő számlapja alatti lemez lötyög emiatt kell leszednem. A km órán meg nem jól rakták vissza a mutatót, alapban -20on áll.
Olyan adat kellene még nekem, hogy a benzinszintmérő ellenállása mekkora tele és üres állapotban, vagyis hogy a MkIII-as óra jó lesz e az I-es Capri szintmérőjéhez. A hőfokgomba elméletileg ugyanaz azzal nem hiszem, hogy gond lenne. A többi meg csak bekötés kérdése.
Olyan adat kellene még nekem, hogy a benzinszintmérő ellenállása mekkora tele és üres állapotban, vagyis hogy a MkIII-as óra jó lesz e az I-es Capri szintmérőjéhez. A hőfokgomba elméletileg ugyanaz azzal nem hiszem, hogy gond lenne. A többi meg csak bekötés kérdése.
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
a mutatókat csak simán le kell húzni, nincs különösebb rögzítés csak rá van nyomva a rudra simán a mutató. a benzinszintmérő ellenállása az egy igen érdekes dolog, ha van valakinek jól működő darab az megmérhetné, mert a nélkül az adat nélkül a felujítást sem vállalják.szszaby wrote:Hogyan lehet levenni a fordmérő és km óráról a mutatót, hogy ne tegyek benne kárt. Ez egy MkIII óraegység és a fordmérő számlapja alatti lemez lötyög emiatt kell leszednem. A km órán meg nem jól rakták vissza a mutatót, alapban -20on áll.
Olyan adat kellene még nekem, hogy a benzinszintmérő ellenállása mekkora tele és üres állapotban, vagyis hogy a MkIII-as óra jó lesz e az I-es Capri szintmérőjéhez. A hőfokgomba elméletileg ugyanaz azzal nem hiszem, hogy gond lenne. A többi meg csak bekötés kérdése.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: elektromossag
Esetleg ha bepróbálkoznál óvatosan egy hőlégfúvóval?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: elektromossag
Hőlégfúvózni nem mertem mert műanyag a mutató, de az istennek nem akar lejönni. Majd széttépem az órát, de nem enged. 

Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: elektromossag
szszaby wrote:Hőlégfúvózni nem mertem mert műanyag a mutató, de az istennek nem akar lejönni. Majd széttépem az órát, de nem enged.
a két oldalán nagyon közel a tövéhez kis méretü lapos csavarhúzóval kell felfele feszegetni. néha nagyon nehezen jön le...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: elektromossag
Hazamegyek és megtámadom, ezzel a megoldással.Bogyo28 wrote:szszaby wrote:Hőlégfúvózni nem mertem mert műanyag a mutató, de az istennek nem akar lejönni. Majd széttépem az órát, de nem enged.
a két oldalán nagyon közel a tövéhez kis méretü lapos csavarhúzóval kell felfele feszegetni. néha nagyon nehezen jön le...
Ford Capri MkI Essex
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: elektromossag
Egy kis WD40?szszaby wrote:Hazamegyek és megtámadom, ezzel a megoldással.Bogyo28 wrote:szszaby wrote:Hőlégfúvózni nem mertem mert műanyag a mutató, de az istennek nem akar lejönni. Majd széttépem az órát, de nem enged.
a két oldalán nagyon közel a tövéhez kis méretü lapos csavarhúzóval kell felfele feszegetni. néha nagyon nehezen jön le...
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: elektromossag
Hát ez nem tudom használ e ilyen helyen,de azt is megpróbálom.
Ford Capri MkI Essex
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: elektromossag
Az elektronikus gyújtáshoz miféle doboz kell? Ebből két vezeték és egy test jön ki, mármint az elosztóból.
Ford Capri MkI Essex
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: elektromossag
egy MOTORCRAFT-os gyujtásdoboz kell neked ha minden igaz.szszaby wrote:Az elektronikus gyújtáshoz miféle doboz kell? Ebből két vezeték és egy test jön ki, mármint az elosztóból.
ennek 2 csatija van, egyikben a 2 táp vezeték, a másikban 4 vezeték, a fekete a test, a zöld megy a trafó negatívjára, a lila meg a narancs meg az elosztóra. az elosztóról kapja a testet is:
ha kell van róla komplett leírás is, el tudom müldeni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4