
2,8i tuning
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- German Capri
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 340
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2,8i tuning
Kellet valami a jappóknak amiben ők is jók 

Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Re: 2,8i tuning
nem érzed, h szembefordultál magaddal?gigford wrote:Még valami, hamár ilyen gyakran szóbakerül ez a drift. Nem driftre kéne autot csinálni, hanem AUTÓVERSENYRE. Rally, pálya, drag, szlalom!
A drift egy bohóckodás nem autosport!

előbb a költségvetésről beszéltél, most meg olyan sportokról, ahol CSAK A PÉNZ SZÁMÍT.
a sok pénzből megveszed a technikát, majd ha ügyes vagy, jól szerepelsz.
és sajnálom, h így látod, de ez nem az én bajom, hanem a tiéd :)
kitettél magadért, h megsérts ahogy csak tudsz, de ellenpéldám nekem is van, ebben a bohóckodásban az általam fejlesztett autó 3-ik lett az éves összetettben.

ellenben veled én pl mindíg várom a külföldieket és remélem idén megleshetem az egyik kinti sierrát, ők mit hogyan használnak.
én csak annyit akartam az egésszel mondani, hogy egy 2.8 MFI szívósorral áthidaltad volna ezt a problémahalmazt, még nem is típusidegen alkatrész. biztos javítottál ezzel a megoldással is és nem hittem, hogy elfelejted a koporsót módosítani, azt is elhiszem, hogy ez jó megoldás és működik kinti kocsikon. költségekről ne beszélj, alut hegeszteni drágább mint egy MFI szívósor :)
sz'al a kevesebb néha több.
U.i.: majd ha megunod a drag-ot mint oly sokan -ha egyátalán észrevetted- te nehogy a driftet válaszd új hobbynak, mert a képedbe fogom vágni a mostani véleményed :)
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2,8i tuning
Gigford tök igazad van a szakmai meg az elvi részekben. Én is tehetnék Cossworth-t az autómba, mégis maradok a sima 2,8V6-nál, bár EFi-vel. Elég drága tunningolni és vannak korlátai a szívósoron túl is, de én is ezt szeretem...
De szerintem kár volt a driftet szóbahozni. Szerintem iszonyú jó sport. Ez is csak egy vélemény, amit nem akarok ráeröltetni senkire, de Laci se azért hozta szóba, az angolokról mondott véleményt ennek kapcsán. Ha te érzelmi okokból fikázod a driftet, az semmivel nem jobb, mint ha Ő fikázza a bővített szívósorodat, amit megjegyzem kár volt, mert fasza.
Egyikőtöket se akarom védeni/támadni, de ennyi a véleményem! Peace!
De szerintem kár volt a driftet szóbahozni. Szerintem iszonyú jó sport. Ez is csak egy vélemény, amit nem akarok ráeröltetni senkire, de Laci se azért hozta szóba, az angolokról mondott véleményt ennek kapcsán. Ha te érzelmi okokból fikázod a driftet, az semmivel nem jobb, mint ha Ő fikázza a bővített szívósorodat, amit megjegyzem kár volt, mert fasza.

Egyikőtöket se akarom védeni/támadni, de ennyi a véleményem! Peace!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: 2,8i tuning
CAPRI-3 wrote:nem érzed, h szembefordultál magaddal?gigford wrote:Még valami, hamár ilyen gyakran szóbakerül ez a drift. Nem driftre kéne autot csinálni, hanem AUTÓVERSENYRE. Rally, pálya, drag, szlalom!
A drift egy bohóckodás nem autosport!![]()
előbb a költségvetésről beszéltél, most meg olyan sportokról, ahol CSAK A PÉNZ SZÁMÍT.
na ez ami nem igaz! számtalan példa van rá, hogy nem CSAK a pénz számit. Nem elég összevenni minden alkatrészt, jól össze is kell legozni és lehet akarmilyen milliós háttér,technika ha a sofőr nem tudja hozni az eredményt!
a sok pénzből megveszed a technikát, majd ha ügyes vagy, jól szerepelsz.
erről beszélek, a nagy HA!
és sajnálom, h így látod, de ez nem az én bajom, hanem a tiéd :)
Nekem aztán végképp nem bajom, csak én is tudok viselkedni ugy, ahogyan te is beirsz ide dolgokat. "Tákolás, kókányolás, ocsmány" szavak olyanok szájából akik nem tudnak vagy tudtak lerakni még gyorsabb CAPRIT, végképp nonszensz és nevetséges.
Ilyen-olyan lengőkar megtámasztás meg hátsó tácsafékesítés és egyéb felesleges dolgokon agyalni amig nincs ERŐ!
kitettél magadért, h megsérts ahogy csak tudsz, de ellenpéldám nekem is van, ebben a bohóckodásban az általam fejlesztett autó 3-ik lett az éves összetettben.![]()
Na látod ez a különbség, hogy jelenleg az általam fejleszetett autoM (és CAPRIM nem sierrám) az első gyorsulásban. Nem mással példálózok és nem sierrával,hanem magammal. És legfőképpen nem fikázok le olyan valamit, amiben másoknak utánnajárása, pénze van.
ellenben veled én pl mindíg várom a külföldieket és remélem idén megleshetem az egyik kinti sierrát, ők mit hogyan használnak.
én csak annyit akartam az egésszel mondani, hogy egy 2.8 MFI szívósorral áthidaltad volna ezt a problémahalmazt, még nem is típusidegen alkatrész. biztos javítottál ezzel a megoldással is és nem hittem, hogy elfelejted a koporsót módosítani, azt is elhiszem, hogy ez jó megoldás és működik kinti kocsikon. költségekről ne beszélj, alut hegeszteni drágább mint egy MFI szívósor :)
Látod, tudsz te normálisan is foglamazni. Az alaptalan fikázásra nagyon rágok.
sz'al a kevesebb néha több.
U.i.: majd ha megunod a drag-ot mint oly sokan -ha egyátalán észrevetted- te nehogy a driftet válaszd új hobbynak, mert a képedbe fogom vágni a mostani véleményed :)
Attól ne félj, nem fogsz látni drfitedzésen![]()
Nem istenitem én a gyorsulást, szeretem az tény. Hasonlo okból választottam mint sokan a driftet, utcai autoval is lehet operálni amatör szinten. Csak számomra egy olyan autosportnak nevezett shown, ahol pontozás dönt, hát...egyéb autosportban nem lehet mellébeszélni, az órát nem lehet becsapni!
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: 2,8i tuning
egy "s"-el, ha szabadna kérnem !Blant wrote:Gigford tök igazad van a szakmai meg az elvi részekben. Én is tehetnék Cossworth-t az autómba, ...
Köszi
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: 2,8i tuning
Ha már ezen vitázunk, bocsi, de én meg pont a gyorsulást nem nevezném sportnak. Kis távot kell, egyenesen menni. Ebben mi a sport ? 

- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: 2,8i tuning
Hát hogy mennyi pénzt tudsz beleölni az autóba ;)Süni wrote:Ha már ezen vitázunk, bocsi, de én meg pont a gyorsulást nem nevezném sportnak. Kis távot kell, egyenesen menni. Ebben mi a sport ?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: 2,8i tuning
Nem beszólni!!!! Venni nekem másik laptopp, aminek billentyűzet nem lenni alábélelve veresborralSüni wrote:egy "s"-el, ha szabadna kérnem !Blant wrote:Gigford tök igazad van a szakmai meg az elvi részekben. Én is tehetnék Cossworth-t az autómba, ...
Köszi

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: 2,8i tuning
A technikai részen vitatkozhatunk,hogy jo-e a faragás vagy sem, DE leszolni egy komoly sportágat ami ráadásul rohamosan fejlődik itt nálunk is az azért durva.
Ha már össze akarjuk hasonlitani a drag ot és a driftet, (bár felesleges mert teljesen más irányzat)
akkor a drift hez SOKKAL több vezetési tudás szükséges mint s draghoz.
a drift nél tudni kell vezetni, a dragnál elég ha sok pénzed van és azt betolod a géptető alá.
résztvettem már jónéhány gyorsulási rendezvényen, de koránt sem okozott olyan örömöt mint
a drift
amúgy mindettől függetlenül kiváncsi leszek a végeredményre, hogy a 160 le ből hogyan lesz mondjuk 180 le
Ha már össze akarjuk hasonlitani a drag ot és a driftet, (bár felesleges mert teljesen más irányzat)
akkor a drift hez SOKKAL több vezetési tudás szükséges mint s draghoz.
a drift nél tudni kell vezetni, a dragnál elég ha sok pénzed van és azt betolod a géptető alá.
résztvettem már jónéhány gyorsulási rendezvényen, de koránt sem okozott olyan örömöt mint
a drift
amúgy mindettől függetlenül kiváncsi leszek a végeredményre, hogy a 160 le ből hogyan lesz mondjuk 180 le
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: 2,8i tuning
Hat tenyleg nem kell sumahernek lenni, de egy bizonyos szint felett nem olyan egyszeru az.Süni wrote:Ha már ezen vitázunk, bocsi, de én meg pont a gyorsulást nem nevezném sportnak. Kis távot kell, egyenesen menni. Ebben mi a sport ?
Valamiert csak elterjedt a vilagban tobb millio autos kozott.
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: 2,8i tuning
Mint barmely autosportba ahol sikeres, eredmenyes akarsz lenni.Pudva wrote:Hát hogy mennyi pénzt tudsz beleölni az autóba ;)Süni wrote:Ha már ezen vitázunk, bocsi, de én meg pont a gyorsulást nem nevezném sportnak. Kis távot kell, egyenesen menni. Ebben mi a sport ?
Minden autosporthoz sok penz kell.
Valyogbol nem lehet autot epiteni.
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 270
- Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest - Csepel
Re: 2,8i tuning
- Attachments
-
- nah igen.jpg (34.09 KiB) Viewed 7611 times
"Nagy célhoz hosszan visz az út"
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Re: 2,8i tuning
driver wrote:A technikai részen vitatkozhatunk,hogy jo-e a faragás vagy sem, DE leszolni egy komoly sportágat ami ráadásul rohamosan fejlődik itt nálunk is az azért durva.
Ezzel jol megfogalmaztad a lenyeget! Vitatkozni kell es nem lekokanyolni mas munkajat!
Ha már össze akarjuk hasonlitani a drag ot és a driftet, (bár felesleges mert teljesen más irányzat)
akkor a drift hez SOKKAL több vezetési tudás szükséges mint s draghoz.
a drift nél tudni kell vezetni, a dragnál elég ha sok pénzed van és azt betolod a géptető alá.
Ha aladadnanak egy fullos driftautot es orakat gyakorolnal naponta akkor te lennel a driftbajnok. Drifthez nem kell olyan hatalmas ero.
Erot csinalni az autoba, es azt leadni a talajra na az a nem egyszeru!
Az biztos, hogy a draghoz kell a legkevesebb vezetesi tudas.
De idore merik legalabb, ne az dontse mar el, hogy a birok hogy pontoznak!
Erre csak egyeb sportokat tudok felhozni:
az emberek nagy resze tudja ki az a Egerszegi, Balczo vagy Carl Lewis, mindegyikuk idore uszik vagy fut.
Az igazi sportokat idore merik, nincs benne szubjektiv itelet.
A drift akarhogy is feljodik meg akarki akarmit mond, mindig az autosport feketebaranya lesz, nem lehet egy lapon emliteni meg a draggal sem nemhogy a tobbivel.
résztvettem már jónéhány gyorsulási rendezvényen, de koránt sem okozott olyan örömöt mint
a drift
amúgy mindettől függetlenül kiváncsi leszek a végeredményre, hogy a 160 le ből hogyan lesz mondjuk 180 le
nem lesz itt nagyon vegeredmeny, jobban fog gazadasra reagalni a motor, ennyi.
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 270
- Joined: Mon Jun 04, 2007 10:30 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest - Csepel
Re: 2,8i tuning
És a szertorna, a toronyugrás, a műkorcsolyázás, stb? :)
"Nagy célhoz hosszan visz az út"
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: 2,8i tuning
http://www.fordcapri.dsys.hu/forford3/d ... php?id=117" onclick="window.open(this.href);return false;TomiCaPri wrote:
Ott a pont!
(ez honnan van TomiCapri?)
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.