nem, ez a régebbi és gyengébbik darab. én coputerrel akarom összerakni, ugy mint ahogy a Sunya és a Fekete Laci autojával is tettük. Driver ha minden igaz megoldotta a gyujtás problémáját, jövö hét elején kell még madzagolni egy kicsit. Ennyit tudok igy hirtelen. a többit majd ő megirja.gizmo wrote:szép lesz! Ugyanaz mint Driver-nek? Az Ővével hogy álltok? Rég hallottam róla...
első hűtött tárcsa.
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
a citreoen saxo 1.6 tárcsa és a granada hütött nyereghez kell egy távtrató, itt van hozzá rajz:

Ez azért ilyen, mer a gyári csavar ahol nem menetes ott jóval vastagabb, ezért kell rá a plusz gyürü. a Méretek a betükhöz:
A = az eredeti csavar vastag részének az átmérője, vagy a féknyereg lukjának a mérete
B = A hosszabb csar külsö átméröje
C = a féknyereg vastagsága ott, ahol a csavar belemegy (kicsit ennél rövedebb legyen)

Ez azért ilyen, mer a gyári csavar ahol nem menetes ott jóval vastagabb, ezért kell rá a plusz gyürü. a Méretek a betükhöz:
A = az eredeti csavar vastag részének az átmérője, vagy a féknyereg lukjának a mérete
B = A hosszabb csar külsö átméröje
C = a féknyereg vastagsága ott, ahol a csavar belemegy (kicsit ennél rövedebb legyen)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Lehet, hogy a fékbetétet hamar megeszi (biztos).Süni wrote:3000 km-t bír ki.....Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák![]()
De gyakorlatilag sokkal fejlettebb egy (sima) tárcsánál.
Jóval keményebb, nem deformálódik, nem rozsdásodik, nem érzékeny a vízre. Ja és 800°C-ot is bírja. (azt már a fékolaj nem nagyon)
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Eddig 6 párat adtam el utcai harcosoknak, a legtovább 8000 km-et bírt ! A felülete szétreped+a bevágásoktól nagyon komoly repedések indulnak a tárcsa közepe felé. Egynek a garanciájával megpróbálkoztunk, de idő miatt (1 hete járt le az egy év) nem fogadták el.Elméletileg még bent van az üzletben, ha igen lefényképezem.Nitrobuster wrote:Lehet, hogy a fékbetétet hamar megeszi (biztos).Süni wrote:3000 km-t bír ki.....Nitrobuster wrote:Megvannak az új tárcsák![]()
De gyakorlatilag sokkal fejlettebb egy (sima) tárcsánál.
Jóval keményebb, nem deformálódik, nem rozsdásodik, nem érzékeny a vízre. Ja és 800°C-ot is bírja. (azt már a fékolaj nem nagyon)
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Nem festék, anyagában ilyen( szürkeöntvény). Eléggé hőkezelt ez láccik rajta. Gyakorlatilag akkor kell cserélni, mikor a bordák már elkoptak.Süni wrote:Ja ! És mitől nem rozsdásodna? A Fekete szín csak vmi festék ! Használtan ugyanúgy néz ki mint bármelyik másik !
Egyébként az Amg cl65 merdzsó is ilyen jellegű tárcsákat használ.
Lehet, hogy ezeket is hamisítják :?

Ja és rozsdásodik, persze csak annyira, mint a motorban a henger.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar