karburátor

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Post Reply
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Mohácsi Ford márkaszervíz.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

szinte éreztem hogy valami hasonlo közeli dolgot fogsz mondani (legalábbis nekem elég messze van). azért jó hallani, hogy felétek legalább vannak jó márkaszervizek, én itt a környéken bárhova bementem, 1 le se szartak a "régi szarommal", 2 tök bunkok és nem akarnak segiteni, max 10 éves autóval foglalkoznak :cry:
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

bogyo28 wrote:szinte éreztem hogy valami hasonlo közeli dolgot fogsz mondani (legalábbis nekem elég messze van). azért jó hallani, hogy felétek legalább vannak jó márkaszervizek, én itt a környéken bárhova bementem, 1 le se szartak a "régi szarommal", 2 tök bunkok és nem akarnak segiteni, max 10 éves autóval foglalkoznak :cry:
Ezt csodálom mert semmi probléma nem volt nekik,simán benne volt a gépükbe az össz karbi,még a régi egytorku tau karbi is ami csak 80-ig volt gyártva.Csak elég húzós az ár mert a legtöbb membránhoz adja a gyár az öntött spiáter fedelet is sokszor a mechanikus alkatrészekkel.Átlag 10 ropi kürül van az ár.
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

ilyen membrán nekem is kellene, a szivatónál lévő át van szakadva... :? de még nem találtam sehol...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

trafo2000 wrote:
bogyo28 wrote:szinte éreztem hogy valami hasonlo közeli dolgot fogsz mondani (legalábbis nekem elég messze van). azért jó hallani, hogy felétek legalább vannak jó márkaszervizek, én itt a környéken bárhova bementem, 1 le se szartak a "régi szarommal", 2 tök bunkok és nem akarnak segiteni, max 10 éves autóval foglalkoznak :cry:
Ezt csodálom mert semmi probléma nem volt nekik,simán benne volt a gépükbe az össz karbi,még a régi egytorku tau karbi is ami csak 80-ig volt gyártva.Csak elég húzós az ár mert a legtöbb membránhoz adja a gyár az öntött spiáter fedelet is sokszor a mechanikus alkatrészekkel.Átlag 10 ropi kürül van az ár.
na uj ihletet adtál, megprobálkozom a jövö héten pár itteni márkaszervízben, hátha lecserélödtek a bunkók...
trafo2000
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 241
Joined: Thu Dec 30, 2004 12:47 pm

Post by trafo2000 »

Ha nem kaptok membránt elmászhatok a szervízbe,és megrendelhetem.
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

Üdv!

4.2-s mocira milyen karbit érdemes feltenni?
Egy srác kínált egy 5.0-s Mustangról való kéttorkost, csak hát 20-ért sokallom.
:?
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Dartonit wrote:Üdv!

4.2-s mocira milyen karbit érdemes feltenni?
Egy srác kínált egy 5.0-s Mustangról való kéttorkost, csak hát 20-ért sokallom.
:?
Pedig kb anyiban szoktak menni a nagyobb karbik...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

bogyo28 wrote: Pedig kb anyiban szoktak menni a nagyobb karbik...
:( :cry:
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

Dartonit wrote:Üdv!
4.2-s mocira milyen karbit érdemes feltenni?
Egy srác kínált egy 5.0-s Mustangról való kéttorkost, csak hát 20-ért sokallom.
:?
Szia!

A Holley oldalán ha jól emlékszem van egy kalkurátor, hogy mekkor motorhoz mekkora karbit ajánlanak utcai és verseny használatra...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
Dartonit
egyedülisszerelhet
Posts: 505
Joined: Wed Sep 21, 2005 4:00 pm

Post by Dartonit »

gizmo wrote: Szia!

A Holley oldalán ha jól emlékszem van egy kalkurátor, hogy mekkor motorhoz mekkora karbit ajánlanak utcai és verseny használatra...
E szerint 450-es körüli lenne a tuti. Az 5.0 littyós Mustanghoz pont ekkora volt. Lehet, hogy mégis megveszem?
Hát valamivel le kell nyomnom a Cossie Caprikat! :twisted:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Dartonit wrote:
gizmo wrote: Szia!

A Holley oldalán ha jól emlékszem van egy kalkurátor, hogy mekkor motorhoz mekkora karbit ajánlanak utcai és verseny használatra...
E szerint 450-es körüli lenne a tuti. Az 5.0 littyós Mustanghoz pont ekkora volt. Lehet, hogy mégis megveszem?
Hát valamivel le kell nyomnom a Cossie Caprikat! :twisted:
válogathatsz, mert lassan 5 lesz....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Azt szeretném megtudni hogy az mkI 1,7 -en millyen karbi volt. Kéttorkú vagy egytorkú?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
gizmo
Überführer
Posts: 1359
Joined: Mon Nov 29, 2004 4:54 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Contact:

Post by gizmo »

tud valaki itt bp-en profi, megbízható karbis szakit ajánlani? Beállítás, túlfolyó-ág bekötése (le van dugózva)...
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

gizmo wrote:tud valaki itt bp-en profi, megbízható karbis szakit ajánlani? Beállítás, túlfolyó-ág bekötése (le van dugózva)...
"Modok kft, Rakoci F u 198 (Csepeli Ipari Telep) 425-3348. Több lista-tag is ide hordja az autóját. Lelkiismeretes fiatal srác. Karbi-szerelésen kívül teljes gyújtás (zárásszög, stb) állítást is vállal, cserét is (megszakító csere, gyújtáselektronika beszerelése, megszakítós gyújtás cseréje opto-ra, hall-osra. stb)."

A ladások aztmondják nagyon rendesek.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
Post Reply