Kéziváltós ritka, tehát lendkerék, kuplung gond. A vezlánc 200e-nél megeszi a veztengely fogaskerekeket, ami egybe van öntve a veztengellyel, 60e/db. Van benne 4.
Kéziváltós ritka, tehát lendkerék, kuplung gond. A vezlánc 200e-nél megeszi a veztengely fogaskerekeket, ami egybe van öntve a veztengellyel, 60e/db. Van benne 4.
Köszi az infót. Nem tervezek ilyen váltást de gondoltam hátha másnak jó lehet, de ezek szerint nem :(
Csak kersztben van a motor benne. MTX75-ös váltó van rajta ha jól tudom, az meg elvileg komptatibilis az MT75-ös váltóval, már amennyire sikerült utánaolvasnom a neten
TomiCaPri wrote:Csak kersztben van a motor benne. MTX75-ös váltó van rajta ha jól tudom, az meg elvileg komptatibilis az MT75-ös váltóval, már amennyire sikerült utánaolvasnom a neten
Így van, CSAKHOGY ! A Mondeoban a moci meg van billentve előre, tehát ha hosszában beteszed MT váltóval, akkor meg bal oldalra fog dőlni.
TomiCaPri wrote:Csak kersztben van a motor benne. MTX75-ös váltó van rajta ha jól tudom, az meg elvileg komptatibilis az MT75-ös váltóval, már amennyire sikerült utánaolvasnom a neten
Így van, CSAKHOGY ! A Mondeoban a moci meg van billentve előre, tehát ha hosszában beteszed MT váltóval, akkor meg bal oldalra fog dőlni.
Tehát blokk kialakítása miatt "ferde a moci" nem a tartóbakok eltérősége miatt ?
Tibi wrote:
Tehát blokk kialakítása miatt "ferde a moci" nem a tartóbakok eltérősége miatt ?
Gondolj bele ! A motor felfogatása (sztem) az MTX váltón ugyanaz, mint az MT75-ön. Gondolod, hogy a váltót is megborították ? (fejvakarósszmájli.....Tényleg ! Olyan mér nincs ??)