jajóvan, akkor úgy van ahogy eredetileg gondoltam. Akkor már csak a Süni féle felvetés megoldása lehet érdekes.sony5 wrote:igen csak előbb ki kell vonni!!
Erről megy a huzavona vagy nem figyelsz
Laci Pöttyös Caprija
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Laci Pöttyös Caprija
1980 Capri MK3
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Laci Pöttyös Caprija
Naja... A bontós kivonja a gépet, aztán te tőle tudod mevenni a kocsi motorját a hivatalos papírjaival. 

Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
Re: Laci Pöttyös Caprija
igen valami ilyesmiről van szó!
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Laci Pöttyös Caprija
neked csak egy bontási papir kellene...todum hogy utolag nem illik szolni, de ez már sok éve igy van, hogy motort csak véglegesen kivont autobol szabad megvenni. és ha neked a tranyo anno teherauto volt, akkot is lehet gond. magyarul te nem tudtál a dolgok menetéről, és most szidid a rendszert erősen... ez sajnso nem a rendszer hibája...sony5 wrote:Igen kivágni megkenni a bontóst és megkapni a papirt!

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Laci Pöttyös Caprija
Bogyo teljes mértékben igazad van,hogy nem tudtam a dolgok menetét!!!
Na most megtanultam egy életre!Azért irtam meg ide is,hogy aki olvassa a forumot és hasonló dolgon töri a buksit az ne járjon így!!
Viszont a rendszerre visszatérve,nem igazán tudom felfogni így 620ezerKM utánajárás után,hogy
az ember bármit csinál bárhova megy,nem tud kivonni egy olyan autót ami már nincs és nem is lesz!!
Bele se gondolnak szerintem,hogy ez hány száz-hány ezer autót érinthet!!!
Ezek az autók igy bent maradnak a rendszerben forgalomban!mert ki az aki félévente kivon egy olyan autót ami már nincs is!és fizethet utána!
Ezeket én a mai napon elneveztem "szellemautóknak" 8)

Na most megtanultam egy életre!Azért irtam meg ide is,hogy aki olvassa a forumot és hasonló dolgon töri a buksit az ne járjon így!!

Viszont a rendszerre visszatérve,nem igazán tudom felfogni így 620ezerKM utánajárás után,hogy
az ember bármit csinál bárhova megy,nem tud kivonni egy olyan autót ami már nincs és nem is lesz!!
Bele se gondolnak szerintem,hogy ez hány száz-hány ezer autót érinthet!!!
Ezek az autók igy bent maradnak a rendszerben forgalomban!mert ki az aki félévente kivon egy olyan autót ami már nincs is!és fizethet utána!

Ezeket én a mai napon elneveztem "szellemautóknak" 8)
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Re: Laci Pöttyös Caprija
Viszont ma beszéltem egy másik okmányirodással/5-dik/
és ő volt az első aki olyat mondott,hogy nagyon ok volt!!
Szóval:
Szerinte nem kell csak egy adásvételi a motorról és elég ha idéglenesen van kivonva az autó!!!!!!!!!!!
Mert /szerinte ha egy autó végleg ki van vonva akkor hogy épithetnénk át belőle motort amikor többet fő alkatrész nem kerülhet forgalomba belőle!!!!!!és ezek az autók össze vannak sajtolva apró kockára szerinte!
nem vitatkoztam vele!!
viszont mondtam neki,hogy nekem ő kell!és csak nála vagyok hajlandó átiratni az autóm
remélem sikerül és nem jár utána míg nem kerülök elé szerelmet vallani!
BOGYO
visszatérve a Tranyó motorra az volt a poén,hogy ez személyautó motor!
és ezért nem tudott mit kezdeni a srác akitől vettem!

és ő volt az első aki olyat mondott,hogy nagyon ok volt!!
Szóval:
Szerinte nem kell csak egy adásvételi a motorról és elég ha idéglenesen van kivonva az autó!!!!!!!!!!!
Mert /szerinte ha egy autó végleg ki van vonva akkor hogy épithetnénk át belőle motort amikor többet fő alkatrész nem kerülhet forgalomba belőle!!!!!!és ezek az autók össze vannak sajtolva apró kockára szerinte!
nem vitatkoztam vele!!


BOGYO
visszatérve a Tranyó motorra az volt a poén,hogy ez személyautó motor!
és ezért nem tudott mit kezdeni a srác akitől vettem!
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Laci Pöttyös Caprija
Ennyire nem egyszerü a dolog azért, nem lesz szellemautó. Ugyanis ha a tulaj nem vonatja ki az autot a forgalomból, akkor fizetnie kell utánna a teljesítményadót, biztosítástr stb. lejárt forgalmiju autot közterületen sem hagyhatsz huzamosabb ideig. Tehát ha te szépen otthon a kertben szétdarabolod az autót, és nem a megfelelő uniós elvárásoknak megfelelő helyen adod le (itt ugye kapnál bontós igazolást, amivel kivonják a forgalomból az autót), akkor az önkormányzat küldi neked még szépen a fizetnivalókat. Ha ezt nem fizeted egy ideig, és nem reagálsz a felszólításokra, akkor az önkormányzat kivonatja az autot a forgalomból, és adotartozás formájában az apeh behajtja a dolgokat, plusz nem kevés büntetés. Ezért nem készülnek szellemautók. De még mielőtt örülne bárki is, az adótartozást felhalmozott és forgalomból kivont autokkal semmit nem lehet csinálni amíg az adotartozást nem rendezték (nekem ez a szitu a transit-al, és nem is lenne semmi gond ha idő közben nem halt volna meg az eredeti tulaj, de igy is van megoldás). TCS is meg én is mindig szoktuk ajánlani hogy mielött ilyenbe belevág valaki nézzen körbe az okmányiroda topikban, és az ott említett uriembert hívja fel hogy mit lehet és mit nem. Neked is ezt ajánlanám most, ő el tudja mondani mit tehetsz ilyenkor.sony5 wrote:Bogyo teljes mértékben igazad van,hogy nem tudtam a dolgok menetét!!!![]()
Na most megtanultam egy életre!Azért irtam meg ide is,hogy aki olvassa a forumot és hasonló dolgon töri a buksit az ne járjon így!!![]()
Viszont a rendszerre visszatérve,nem igazán tudom felfogni így 620ezerKM utánajárás után,hogy
az ember bármit csinál bárhova megy,nem tud kivonni egy olyan autót ami már nincs és nem is lesz!!
Bele se gondolnak szerintem,hogy ez hány száz-hány ezer autót érinthet!!!
Ezek az autók igy bent maradnak a rendszerben forgalomban!mert ki az aki félévente kivon egy olyan autót ami már nincs is!és fizethet utána!![]()
Ezeket én a mai napon elneveztem "szellemautóknak" 8)
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Laci Pöttyös Caprija
megint csak a okmányirodás topikot ajánlanám. A Kolos ötezret szokott kérni egy átirás elintézéséért, de ezért az összes ilyen nyügös ügynél tudja mit kell csinálni, nem neked kell napokat sorbanállnod, és nem fog 5 ügyintéző 6 féle dolgot mondani neked. véglegesen kivont auto az is, amit leadsz egy bontóba, és az még nem kocka, hiszen a bontós is élni akar valamiből, tehát elad belőle minden használhatót, főleg pl motort. a kasztni az, ami már nem ujra felhasználható. ha az elején valamelyik profi átirással foglalkozó embert bízol meg, akkor szegényebb lennél kb 5000 forintal és nem kevés idegeskedéssel, sorbanállással stb. Én személy szerint már semmilyen hasonló ügyet nem intézek magam, inkább fizetek érte....sony5 wrote:Viszont ma beszéltem egy másik okmányirodással/5-dik/![]()
és ő volt az első aki olyat mondott,hogy nagyon ok volt!!
Szóval:
Szerinte nem kell csak egy adásvételi a motorról és elég ha idéglenesen van kivonva az autó!!!!!!!!!!!
Mert /szerinte ha egy autó végleg ki van vonva akkor hogy épithetnénk át belőle motort amikor többet fő alkatrész nem kerülhet forgalomba belőle!!!!!!és ezek az autók össze vannak sajtolva apró kockára szerinte!
nem vitatkoztam vele!!viszont mondtam neki,hogy nekem ő kell!és csak nála vagyok hajlandó átiratni az autóm
remélem sikerül és nem jár utána míg nem kerülök elé szerelmet vallani!
![]()
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Laci Pöttyös Caprija
igen kolossal én is beszéltem nem egyszer ő se tudott mást mondani mint bontási igazolás nélkül semmit!
A profi átirás:én is igénybe vettem,akkor derült ki hogy mi a szitu!
Nem sajnáltam rá a pénzt sose hiszen ha én egy napot ott töltök már többet veszitek anyagilag mint az az 5000Ft!
de ne beszéljünk többet róla /felesleges/
Megoldjuk valahogy!
A profi átirás:én is igénybe vettem,akkor derült ki hogy mi a szitu!
Nem sajnáltam rá a pénzt sose hiszen ha én egy napot ott töltök már többet veszitek anyagilag mint az az 5000Ft!
de ne beszéljünk többet róla /felesleges/
Megoldjuk valahogy!
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Laci Pöttyös Caprija
ha elakadsz keress meg, hátha tudok segíteni...sony5 wrote:igen kolossal én is beszéltem nem egyszer ő se tudott mást mondani mint bontási igazolás nélkül semmit!
A profi átirás:én is igénybe vettem,akkor derült ki hogy mi a szitu!
Nem sajnáltam rá a pénzt sose hiszen ha én egy napot ott töltök már többet veszitek anyagilag mint az az 5000Ft!
de ne beszéljünk többet róla /felesleges/
Megoldjuk valahogy!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Laci Pöttyös Caprija
Köszönöm lehet,hogy élek majd a lehetőséggel! 8)
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Re: Laci Pöttyös Caprija
Ma leműszakizott a kocsi!
Nem volt egyszerű dolog,de megvan!
Na egy kérdés,nektek is belekötöttek a gyári Ford RS kormányba?Műbizonylat meg az A..P.csája
Mert emiatt vacakoltak!
Kérdés tényleg kell hozzá Műbizonylat attól függetlenül hogy gyári ford vagy nem?mert nem lenne jó egy kötekedő rendőrnek adni a forgalmim!
Ja és ha igen ki tud nekem ebben Sürgősen!segítni,mert akkor beiratoma forgalmiba átírásnál amit minnél hamarabb akarok és amihez kell a műbizonylat!


Nem volt egyszerű dolog,de megvan!
Na egy kérdés,nektek is belekötöttek a gyári Ford RS kormányba?Műbizonylat meg az A..P.csája

Mert emiatt vacakoltak!
Kérdés tényleg kell hozzá Műbizonylat attól függetlenül hogy gyári ford vagy nem?mert nem lenne jó egy kötekedő rendőrnek adni a forgalmim!
Ja és ha igen ki tud nekem ebben Sürgősen!segítni,mert akkor beiratoma forgalmiba átírásnál amit minnél hamarabb akarok és amihez kell a műbizonylat!
Capri 1974 MKII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
Capri 1981 MKIII
Mondeo Kombi MKIII
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: Laci Pöttyös Caprija
Grat a műszakihoz!
Gyári kormányhoz meg nem kell műbizonylat. Szerintem szerezz be egy gyári prospektust és tartsd magadnál, abba csak nem köt bele.
Gyári kormányhoz meg nem kell műbizonylat. Szerintem szerezz be egy gyári prospektust és tartsd magadnál, abba csak nem köt bele.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970