
Tibi
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Tibi
ZSÍÍÍÍÍÍR 

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Tibi
Gratula hozzá!
Siessél és gyere mert élőben is szeretném már látni meg azt is hogy hogy megy!
Siessél és gyere mert élőben is szeretném már látni meg azt is hogy hogy megy!

71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi
Bogyó első körben a te segítséged kérném mint a kábelek mindent tudója, remélem izgalmas képregényt állítottam össze. :)
1, aut váltó csati ? Van egy párja a kábel másik végén ami piros. 2, a hűtő jobb sarkánál lévő csatit tudja fejből valaki ? 3, ezt szedjem le és dugózzam ? 4, ez úgy tudom nem kell de mi lehetett annak idején ? A karika kormányoszlopon volt ha jól emlékszek... 5, ez meg talán a régi generátor csatlakozója volt, az újra nem kell ilyen, hogyan kössem át? 6, a fehér a kis venti csatlakozása a másik kuka ?
1, aut váltó csati ? Van egy párja a kábel másik végén ami piros. 2, a hűtő jobb sarkánál lévő csatit tudja fejből valaki ? 3, ezt szedjem le és dugózzam ? 4, ez úgy tudom nem kell de mi lehetett annak idején ? A karika kormányoszlopon volt ha jól emlékszek... 5, ez meg talán a régi generátor csatlakozója volt, az újra nem kell ilyen, hogyan kössem át? 6, a fehér a kis venti csatlakozása a másik kuka ?
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Tibi
megpróbálom szép sorjában, de a lényeg, hogy tele vagy még olyan kábelekkel amik kurvára nem kellenek oda.
a kis fehér csati pl ilyen. a vákumcsövet le kell dugózni. az automata váltó szarjai (csati, kick-down relé stb) mehet a levesbe. a generátor a kozén már szemes csatival csatlakozik, a mostaniról a két pirosat össze kell fogna, arra kell egy nagyobb szemes csati, a kék vezetékre pedig egy kissebb. a generátorra nézve tudni fogod a méreteket. a kormánycucc fogalmam sincs hogy mi lehet, de mivel eddig egyik autoba se raktuk bele, ezért neked sem fog kelleni. a kis négyszögletes négylábu csati álltalában a lambda szenzoré.
de még mindig áll az ajánlatom, hogy ha kell szivesen segítek a kábelezésben, hiszen a gyári scorpió cucokat ugysem fogod tudni egy-az-egyben átrakni a capriba, a biztitáblából kell néhány relé és bizti, amit egyszerübb külön ráműteni a kábelekre.
a kis fehér csati pl ilyen. a vákumcsövet le kell dugózni. az automata váltó szarjai (csati, kick-down relé stb) mehet a levesbe. a generátor a kozén már szemes csatival csatlakozik, a mostaniról a két pirosat össze kell fogna, arra kell egy nagyobb szemes csati, a kék vezetékre pedig egy kissebb. a generátorra nézve tudni fogod a méreteket. a kormánycucc fogalmam sincs hogy mi lehet, de mivel eddig egyik autoba se raktuk bele, ezért neked sem fog kelleni. a kis négyszögletes négylábu csati álltalában a lambda szenzoré.
de még mindig áll az ajánlatom, hogy ha kell szivesen segítek a kábelezésben, hiszen a gyári scorpió cucokat ugysem fogod tudni egy-az-egyben átrakni a capriba, a biztitáblából kell néhány relé és bizti, amit egyszerübb külön ráműteni a kábelekre.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Tibi
Ezért lelkesen dolgozol azon , hogy több dolgot kelljen visszabontani ...Tibi wrote:Köszi, valószínűleg élni fogok az ajánlatoddal de addig is próbálok minél kevesebb nyűgöt hagyni neked.

http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi
Ja lehet beoltok a rendszerbe még 3 másik autót és majd aszondom a főnöknek, hogy: ásküszöm gyári vót :)TÉCSÉ wrote:Ezért lelkesen dolgozol azon , hogy több dolgot kelljen visszabontani ...Tibi wrote:Köszi, valószínűleg élni fogok az ajánlatoddal de addig is próbálok minél kevesebb nyűgöt hagyni neked.![]()
1980 Capri MK3
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi
Na itt vagyok Laci !
az előzőekhez képest történt némi előrelépés de nem túl látványos ezért nem írtam ide semmit.
- a hátsó fék tárcsa helyett egyelőre marad dobfék, ennek a szarjait pucoltam meg galvánoztattam
- kicseréltem az első sierra fék gumi alkatrészeit, vas megpucolva, festve
- szintén az első fejelsztéshez kapcsolódóan leesztergáltam az külső átmérőjét, hogy felmenjenek a sierra tárcsák kívülre, de annyi bibi történt, hogy az eredeti tárcsafelfogatást nem szedtem le mert úgy gondoltam elfér az. Nem tud tőle elforogni a kerék mert megakad a konzolban ami a nyereghez lett gyártva -> ha legközelebb Mc-n leszek maj lekapom azt is róla
- elnökünk nem kis segítségével bekábeleződött a motor
- elkezdtem csinálni a tankot, lassan ebédidőben készülget az is
- következő alkalommal mikor szabadnapos leszek ( jövő hó eleje ) szeretném ha beindulna, de ekkor már lakás projekt is lesz szóval majd alakul valahogy...
az előzőekhez képest történt némi előrelépés de nem túl látványos ezért nem írtam ide semmit.
- a hátsó fék tárcsa helyett egyelőre marad dobfék, ennek a szarjait pucoltam meg galvánoztattam
- kicseréltem az első sierra fék gumi alkatrészeit, vas megpucolva, festve
- szintén az első fejelsztéshez kapcsolódóan leesztergáltam az külső átmérőjét, hogy felmenjenek a sierra tárcsák kívülre, de annyi bibi történt, hogy az eredeti tárcsafelfogatást nem szedtem le mert úgy gondoltam elfér az. Nem tud tőle elforogni a kerék mert megakad a konzolban ami a nyereghez lett gyártva -> ha legközelebb Mc-n leszek maj lekapom azt is róla
- elnökünk nem kis segítségével bekábeleződött a motor
- elkezdtem csinálni a tankot, lassan ebédidőben készülget az is
- következő alkalommal mikor szabadnapos leszek ( jövő hó eleje ) szeretném ha beindulna, de ekkor már lakás projekt is lesz szóval majd alakul valahogy...
1980 Capri MK3
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Tibi
Jól van ,azért halad akkor a gépezet.Lehet hogy én is Sierra tárcsát teszek fel, mivel van miről leszedni az alkatrészeket.A kábelezésben nekem is "zelnökünk" fog segíteni mert nálam is vannak kósza kábelek meg stb..Pontosan mit értesz azon hogy galvánoztattad a hátsó dobokat??Csak nem krómoztattad?? 8)Tibi wrote:Na itt vagyok Laci !
az előzőekhez képest történt némi előrelépés de nem túl látványos ezért nem írtam ide semmit.
- a hátsó fék tárcsa helyett egyelőre marad dobfék, ennek a szarjait pucoltam meg galvánoztattam
- kicseréltem az első sierra fék gumi alkatrészeit, vas megpucolva, festve
- szintén az első fejelsztéshez kapcsolódóan leesztergáltam az külső átmérőjét, hogy felmenjenek a sierra tárcsák kívülre, de annyi bibi történt, hogy az eredeti tárcsafelfogatást nem szedtem le mert úgy gondoltam elfér az. Nem tud tőle elforogni a kerék mert megakad a konzolban ami a nyereghez lett gyártva -> ha legközelebb Mc-n leszek maj lekapom azt is róla
- elnökünk nem kis segítségével bekábeleződött a motor
- elkezdtem csinálni a tankot, lassan ebédidőben készülget az is
- következő alkalommal mikor szabadnapos leszek ( jövő hó eleje ) szeretném ha beindulna, de ekkor már lakás projekt is lesz szóval majd alakul valahogy...
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi
Galvánozás alatt azt értem, hogy elektrolízissel korrózióálló fémbevonatot képeztettem rajta egy erre szakosodott vállakozóval. :D
Nem króm (szerintem ez cink ), olyan mintha lefújták volna kályhaezüsttel. Remélem nem az :D
Nem króm (szerintem ez cink ), olyan mintha lefújták volna kályhaezüsttel. Remélem nem az :D
1980 Capri MK3
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Tibi
Értem, az valószínűleg cink lesz.Csak nehogy "cinkeljenek" érteTibi wrote:Galvánozás alatt azt értem, hogy elektrolízissel korrózióálló fémbevonatot képeztettem rajta egy erre szakosodott vállakozóval. :D
Nem króm (szerintem ez cink ), olyan mintha lefújták volna kályhaezüsttel. Remélem nem az :D

'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..