Tibi

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Tibi

Post by Blant »

ZSÍÍÍÍÍÍR :-)
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Tibi

Post by szszaby »

Tetszik. :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
Iván

Re: Tibi

Post by Iván »

metáááll :fcp09:
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Tibi

Post by Hattyu »

Gratula hozzá!
Siessél és gyere mert élőben is szeretném már látni meg azt is hogy hogy megy! :mrgreen:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

Bogyó első körben a te segítséged kérném mint a kábelek mindent tudója, remélem izgalmas képregényt állítottam össze. :)
1, aut váltó csati ? Van egy párja a kábel másik végén ami piros.
aut váltó 01.jpg
2, a hűtő jobb sarkánál lévő csatit tudja fejből valaki ?
alien csati.jpg
3, ezt szedjem le és dugózzam ?
csövek 01.jpg
4, ez úgy tudom nem kell de mi lehetett annak idején ? A karika kormányoszlopon volt ha jól emlékszek...
doboz meg karika.jpg
5, ez meg talán a régi generátor csatlakozója volt, az újra nem kell ilyen, hogyan kössem át?
generátor csati.jpg
6, a fehér a kis venti csatlakozása a másik kuka ?
külső venti és egy valami.jpg
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Tibi

Post by Bogyo28 »

megpróbálom szép sorjában, de a lényeg, hogy tele vagy még olyan kábelekkel amik kurvára nem kellenek oda.

a kis fehér csati pl ilyen. a vákumcsövet le kell dugózni. az automata váltó szarjai (csati, kick-down relé stb) mehet a levesbe. a generátor a kozén már szemes csatival csatlakozik, a mostaniról a két pirosat össze kell fogna, arra kell egy nagyobb szemes csati, a kék vezetékre pedig egy kissebb. a generátorra nézve tudni fogod a méreteket. a kormánycucc fogalmam sincs hogy mi lehet, de mivel eddig egyik autoba se raktuk bele, ezért neked sem fog kelleni. a kis négyszögletes négylábu csati álltalában a lambda szenzoré.

de még mindig áll az ajánlatom, hogy ha kell szivesen segítek a kábelezésben, hiszen a gyári scorpió cucokat ugysem fogod tudni egy-az-egyben átrakni a capriba, a biztitáblából kell néhány relé és bizti, amit egyszerübb külön ráműteni a kábelekre.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

Köszi, valószínűleg élni fogok az ajánlatoddal de addig is próbálok minél kevesebb nyűgöt hagyni neked.
1980 Capri MK3
User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Re: Tibi

Post by TÉCSÉ »

Tibi wrote:Köszi, valószínűleg élni fogok az ajánlatoddal de addig is próbálok minél kevesebb nyűgöt hagyni neked.
Ezért lelkesen dolgozol azon , hogy több dolgot kelljen visszabontani ... :wink: :lol:
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;

A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

TÉCSÉ wrote:
Tibi wrote:Köszi, valószínűleg élni fogok az ajánlatoddal de addig is próbálok minél kevesebb nyűgöt hagyni neked.
Ezért lelkesen dolgozol azon , hogy több dolgot kelljen visszabontani ... :wink: :lol:
Ja lehet beoltok a rendszerbe még 3 másik autót és majd aszondom a főnöknek, hogy: ásküszöm gyári vót :)
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Tibi

Post by szszaby »

A végén nehogy belegabajodj. :wink:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
albicapri
nemleszgondhasegítis
Posts: 198
Joined: Fri Apr 15, 2005 8:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Ukrajna

Re: Tibi

Post by albicapri »

szszaby wrote:A végén nehogy belegabajodj. :wink:
mint ciganygyerek a hozentrogerba :lol:
mer"hogy itt is van capri
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

Na itt vagyok Laci !

az előzőekhez képest történt némi előrelépés de nem túl látványos ezért nem írtam ide semmit.

- a hátsó fék tárcsa helyett egyelőre marad dobfék, ennek a szarjait pucoltam meg galvánoztattam
- kicseréltem az első sierra fék gumi alkatrészeit, vas megpucolva, festve
- szintén az első fejelsztéshez kapcsolódóan leesztergáltam az külső átmérőjét, hogy felmenjenek a sierra tárcsák kívülre, de annyi bibi történt, hogy az eredeti tárcsafelfogatást nem szedtem le mert úgy gondoltam elfér az. Nem tud tőle elforogni a kerék mert megakad a konzolban ami a nyereghez lett gyártva -> ha legközelebb Mc-n leszek maj lekapom azt is róla
- elnökünk nem kis segítségével bekábeleződött a motor
- elkezdtem csinálni a tankot, lassan ebédidőben készülget az is
- következő alkalommal mikor szabadnapos leszek ( jövő hó eleje ) szeretném ha beindulna, de ekkor már lakás projekt is lesz szóval majd alakul valahogy...
1980 Capri MK3
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Tibi

Post by holecz »

Tibi wrote:Na itt vagyok Laci !

az előzőekhez képest történt némi előrelépés de nem túl látványos ezért nem írtam ide semmit.

- a hátsó fék tárcsa helyett egyelőre marad dobfék, ennek a szarjait pucoltam meg galvánoztattam
- kicseréltem az első sierra fék gumi alkatrészeit, vas megpucolva, festve
- szintén az első fejelsztéshez kapcsolódóan leesztergáltam az külső átmérőjét, hogy felmenjenek a sierra tárcsák kívülre, de annyi bibi történt, hogy az eredeti tárcsafelfogatást nem szedtem le mert úgy gondoltam elfér az. Nem tud tőle elforogni a kerék mert megakad a konzolban ami a nyereghez lett gyártva -> ha legközelebb Mc-n leszek maj lekapom azt is róla
- elnökünk nem kis segítségével bekábeleződött a motor
- elkezdtem csinálni a tankot, lassan ebédidőben készülget az is
- következő alkalommal mikor szabadnapos leszek ( jövő hó eleje ) szeretném ha beindulna, de ekkor már lakás projekt is lesz szóval majd alakul valahogy...
Jól van ,azért halad akkor a gépezet.Lehet hogy én is Sierra tárcsát teszek fel, mivel van miről leszedni az alkatrészeket.A kábelezésben nekem is "zelnökünk" fog segíteni mert nálam is vannak kósza kábelek meg stb..Pontosan mit értesz azon hogy galvánoztattad a hátsó dobokat??Csak nem krómoztattad?? 8)
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

Galvánozás alatt azt értem, hogy elektrolízissel korrózióálló fémbevonatot képeztettem rajta egy erre szakosodott vállakozóval. :D

Nem króm (szerintem ez cink ), olyan mintha lefújták volna kályhaezüsttel. Remélem nem az :D
1980 Capri MK3
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Tibi

Post by holecz »

Tibi wrote:Galvánozás alatt azt értem, hogy elektrolízissel korrózióálló fémbevonatot képeztettem rajta egy erre szakosodott vállakozóval. :D

Nem króm (szerintem ez cink ), olyan mintha lefújták volna kályhaezüsttel. Remélem nem az :D
Értem, az valószínűleg cink lesz.Csak nehogy "cinkeljenek" érte :mrgreen: Sokba vót amúgy??
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
Post Reply