CAPRI-3 wrote:okosak vagytok, csak azt nem mondjatok el, hogy miert is dragabb valojaban a 2.8-as:)
azert, mert a 2.8i a maga koranak a fullos verzioja volt, na nem kenyelemben, hanem extrakban. ez ugyebar a masfelszer erosebb motor, a sibedach, J-B belulrol allithato tukrok, 7 collos alufelni, bilstein futomu, vastagabb stabilizator, egylapos hatso rugo, 5 sebesseges valto, extra karpitok, fenyszoromoso, etc etc... fel sem lehet sorolni.
2,8i-je kinek van az országban? ( kéne csinálni egy 2,8i regisztert)
CAPRI-3 wrote:okosak vagytok, csak azt nem mondjatok el, hogy miert is dragabb valojaban a 2.8-as:)
azert, mert a 2.8i a maga koranak a fullos verzioja volt, na nem kenyelemben, hanem extrakban. ez ugyebar a masfelszer erosebb motor, a sibedach, J-B belulrol allithato tukrok, 7 collos alufelni, bilstein futomu, vastagabb stabilizator, egylapos hatso rugo, 5 sebesseges valto, extra karpitok, fenyszoromoso, etc etc... fel sem lehet sorolni.
2,8i-je kinek van az országban? ( kéne csinálni egy 2,8i regisztert)
mármint teljesen gyári kivitel? 8) mert épített 2.8i szerintem jóval több... sajnos.
Gobbo wrote:
Mar csak annyi lenne, hogy kb mennyi lehet a 2.3-as tuningolasa (anyagilag). Megeri inkabb venni egy 2.8-ast mert tuning utan u.o. vagyok anyagilag?
Én azért javaslom a 2.8-ast mert abból többet ki lehet hozni, mivel eleve erősebb, és szinte ugyanannyiból fel lehet tuningolni mint a 2.3-ast.
Tuning: Hengerfejek: kb. 40 (ennyiért már kaphatsz egy 2.8-as motort), tengely: 20-80, injektor a 2.8-as szívósorral (1. ki ad el ilyesmit, 2. ahol ilyesmi van ott általában a blokk is megvan) 30-90 , tömítések: 10-25, turbo: 50-120, váltó: 35-40+kardán. Ennyi jutott hirtelen az eszembe.
A hengerfej tuninggal és az injektorosra alakítással nagyjábóll ott vagy erőben mint egy sima 2.8-as (nem 2.8i!), és ahogy te is láthatod 70 alatt nem valószínű, hogy kihozod. Ráadásul kicsi az esélyed, hogy kapsz is "injektor szettet".
CAPRI-3 wrote:okosak vagytok, csak azt nem mondjatok el, hogy miert is dragabb valojaban a 2.8-as:)
azert, mert a 2.8i a maga koranak a fullos verzioja volt
Köszi, de a sima 2.8-asról volt szó, nem 2.8i-ről! :)
akkor ugye azt is tudod, hogy sima 2.8-as karburatoros nem volt, "SIMA" 2.8-as nincs... raadasul hirdetesrol volt szo, sztem itthon 2.8-as nem is hirdetnek... meg talan i-t sem nagyon. talan kinti hirdetesekre gondolt.
CAPRI-3 wrote:
akkor ugye azt is tudod, hogy sima 2.8-as karburatoros nem volt, "SIMA" 2.8-as nincs... raadasul hirdetesrol volt szo, sztem itthon 2.8-as nem is hirdetnek... meg talan i-t sem nagyon. talan kinti hirdetesekre gondolt.
Nem sajna. Az csak '84-től volt széria, az enyém meg '81 júliusi.
Azt a 2.8i-t már Super injectionnak hívták (Angliában injection special), és színrefújt hűtőmaszk, -lámpakeretek, -tükrök, 7 küllős 7x13-as RS felni, átdolgozott belső, elektromos antenna, és nem utolsósorban sperrdifi jellemezte az elődhöz képest.
Volt egyszer egy '83-asom is, az látható a háttérben.
Az előtérben a mostani látható, abban a formában ahogy megvettem.
Akkor neked gyárilag 4 gangos a caprid?
Ja és a 2lityós pintács SuperGt-re is jellemző a színrefújt hűtőmaszk, lámpakeretek, tükrök, 7 küllős 7x13-as RS felni.
:D Valaha az lehetett, mert csak '82 novembertől volt 5 gangos. Én 5 gangossal vettem, de inkább átraktam a másikból az Angol 4-est, mer' azt jobban szeretem. Érdekes, hogy abba meg eredetileg már 5-ösnek kellett lennie. Ebből is látszik, hogy már nem elsőkézből vettem őket.
Egyébként én úgy tudom, hogy a Super GT-n 6x13-as négyküllős RS felni volt.
Capripower wrote::D Valaha az lehetett, mert csak '82 novembertől volt 5 gangos. Én 5 gangossal vettem, de inkább átraktam a másikból az Angol 4-est, mer' azt jobban szeretem. Érdekes, hogy abba meg eredetileg már 5-ösnek kellett lennie. Ebből is látszik, hogy már nem elsőkézből vettem őket.
Egyébként én úgy tudom, hogy a Super GT-n 6x13-as négyküllős RS felni volt.
Yes Sir! :)
Talán még annyival kiegészíteném (csak hogy teljes legyen a lista), hogy ugyanazt a könyöklős, bőrözött Recaros belsőt kapta meg, amit a Super Injection.
Sziasztok. Szétszedtem a motoromat. Így néz ki a hengerfej, meg a motoron a hengerfej felfekvőfelülete. A tömítést nem szedtem le a motorról, bár olyan, mintha nem is lenne, vagy nagyon vékony. Nem tudom, hogy hogy kéne kinéznije, de nem gáz, hogy a hengernyílás fölötti hűtővízlukak el vannak tömődve, valami lágy szürke anyag. középső hengernél látszik a nyoma, ahogy körömmel megkapargattam. Szerintetek, ott nem kéne luk legyen? Lehet, hogy csak a tömítés miatt látszik eltömve? Holnap leszedem a tömítést is, ha van (csak van...)
Bármi véleményt szívesen olvasok
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.