Kicsi fejlemény:
Hóvégéig befejezem a kasztnizást.

(Igazán nagy élvezet volt

)
Végül is az egész pedálsort átkellett hekkelni a terebélyes váltóalagút miatt.
Mivel aut váltós, szerencsére csak 2 pedállal kellett megküzdeni. (Elsőre jónak tűnik.) A gázbowden-kimenet a közép felé helyeződött,(amúgy is mindig elszakadt és szar volt szerelni) mert a karbihoz simábban, megtörés nélkül érkezhet. A főfékhenger teljesen ki lett tolva a doblemezig, hogy ne érjen bele a szelepfedélbe. Az 1 méteres leömlők, valszeg bele fognak érni a fékreőszabályzóba és a kormányrúdba is, így hekkelés, vagy csere lesz a vége.
(Na nem most, mert sikerűlt megint elúszni :? )
Értekeztem új fórumtársunkkal a kipuff rendszer tervezéséről, majd beszámolok, ha lesz belőle valami. A tankot is átalakítom, mert kanyarban levegőt szívott - kellemetlen.
Apró prb az, hogy a gyári fűtéstechnika nem fér be a helyére, ezért más modelből származó hasonló fűtést kell beszereznem. Ötleteket szívesen fogadok.
(B-tervként, elektromos fűtést rakok bele, amit a dzsipekhez árulnak.)
Egyelőre ennyi.