NO MOKING / General Moking Rules
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Képeket is tegyél fel!
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Megijesztve a kötődobozzal mindenképpen jár a 10 pont !Natalie Driver Gabe wrote:De szerintem ide lenne való megemlíteni az örökk témát a Caprimmal kapcsolatban.
a legendás IDE kábelem is.


1980 Capri MK3
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Na, hogy a mai nap se maradjon mók nélkül leírom hát történetem. Egy része mehetne a dühöngőbe de nem akarom darabolni a mesét.
Tehát első féktárcsa+betét csere az offon. A jobb oldal elég simán ment ott csak a Mekkelek által szétnyalt tárcsarögzítő torx csavarokkal kellett harcolni egy kicsit de különösebb gond nem volt. A baloldalon is megvolt a szétnyalt torx csavarpár de az igazi okosítás csak akkor jött elő amikor megpróbáltuk visszacsavarni a bal nyereg rögzítő csavarokat a csonkállványra. Egyik ment másik meg csak úgy forgott ( természetesen az utolsó csavar, mindig annak kell eltörni, feleszakadni, meneteleszakadni, leesni, eltünni, nemkijönni... ) Valami jóarc korábban úgy kapatta / hajtotta be, hogy már kifelé menettel együtt jött.
Sikerült találni egy nem végig menetes 12-es csavart a hozzávaló anyával ezt használtuk fel némi alátét és távtartó segítségével. Tehát belülről kifelé : csavarfej, alátét, kb 10milis közdarab, féknyereg, csonkállvány, leköszörült ellenanya. Sajnos fényképező nem volt, megért volna pár képet. Hamarosan megy a menetgyárba a talicska.
A kérdés az, hogy tényleg olyan kurva nehéz ledrótkefézni egy csavart és azt rendesen bekapatni ? Szétbaszott csavar helyett nem lehet egy jót berakni ?
Tehát első féktárcsa+betét csere az offon. A jobb oldal elég simán ment ott csak a Mekkelek által szétnyalt tárcsarögzítő torx csavarokkal kellett harcolni egy kicsit de különösebb gond nem volt. A baloldalon is megvolt a szétnyalt torx csavarpár de az igazi okosítás csak akkor jött elő amikor megpróbáltuk visszacsavarni a bal nyereg rögzítő csavarokat a csonkállványra. Egyik ment másik meg csak úgy forgott ( természetesen az utolsó csavar, mindig annak kell eltörni, feleszakadni, meneteleszakadni, leesni, eltünni, nemkijönni... ) Valami jóarc korábban úgy kapatta / hajtotta be, hogy már kifelé menettel együtt jött.

Sikerült találni egy nem végig menetes 12-es csavart a hozzávaló anyával ezt használtuk fel némi alátét és távtartó segítségével. Tehát belülről kifelé : csavarfej, alátét, kb 10milis közdarab, féknyereg, csonkállvány, leköszörült ellenanya. Sajnos fényképező nem volt, megért volna pár képet. Hamarosan megy a menetgyárba a talicska.
A kérdés az, hogy tényleg olyan kurva nehéz ledrótkefézni egy csavart és azt rendesen bekapatni ? Szétbaszott csavar helyett nem lehet egy jót berakni ?
1980 Capri MK3
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Móking ??
- Attachments
-
- kolehgrjjeglgkm-skoda1.jpg (16.8 KiB) Viewed 7656 times
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Roncsderbis cimbi az alábbi módszerrel vette ki a diffi-be törött féltengelyt:
-Hegesztő trafó max. teljesítményre állít
-Test a diffinek
-Elektróda-fogó csipeszbe vezérdrót befog ( "...de a törött tengely is megfelel" )
-Vezérdrót a diffiben maradt féltengelydarabkával ütköztet- trafó lekapcsol
-Törött darabka a vezérdrót végére ragadva kihúz
-Sikeres munka örömére egy sört megisz
-Hegesztő trafó max. teljesítményre állít
-Test a diffinek
-Elektróda-fogó csipeszbe vezérdrót befog ( "...de a törött tengely is megfelel" )
-Vezérdrót a diffiben maradt féltengelydarabkával ütköztet- trafó lekapcsol
-Törött darabka a vezérdrót végére ragadva kihúz
-Sikeres munka örömére egy sört megisz
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
elektromágnes v2.0vasparipa wrote:Roncsderbis cimbi az alábbi módszerrel vette ki a diffi-be törött féltengelyt:
-Hegesztő trafó max. teljesítményre állít
-Test a diffinek
-Elektróda-fogó csipeszbe vezérdrót befog ( "...de a törött tengely is megfelel" )
-Vezérdrót a diffiben maradt féltengelydarabkával ütköztet- trafó lekapcsol
-Törött darabka a vezérdrót végére ragadva kihúz
-Sikeres munka örömére egy sört megisz

1980 Capri MK3
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
hiába az Öreg mindig is ismerte a fizikátvasparipa wrote:Roncsderbis cimbi az alábbi módszerrel vette ki a diffi-be törött féltengelyt:
-Hegesztő trafó max. teljesítményre állít
-Test a diffinek
-Elektróda-fogó csipeszbe vezérdrót befog ( "...de a törött tengely is megfelel" )
-Vezérdrót a diffiben maradt féltengelydarabkával ütköztet- trafó lekapcsol
-Törött darabka a vezérdrót végére ragadva kihúz
-Sikeres munka örömére egy sört megisz

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Bottyán Laci vót???vasparipa wrote:Roncsderbis cimbi az alábbi módszerrel vette ki a diffi-be törött féltengelyt:
-Hegesztő trafó max. teljesítményre állít
-Test a diffinek
-Elektróda-fogó csipeszbe vezérdrót befog ( "...de a törött tengely is megfelel" )
-Vezérdrót a diffiben maradt féltengelydarabkával ütköztet- trafó lekapcsol
-Törött darabka a vezérdrót végére ragadva kihúz
-Sikeres munka örömére egy sört megisz



'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Komoly futómű... tudsz a vasról mutatni más képet, linket? Érdekelne.Tibi wrote:huzalfeszítő ?

Ford Capri 1978 2600 GT :D
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Ön nyert!holecz wrote:Bottyán Laci vót???vasparipa wrote:Roncsderbis cimbi az alábbi módszerrel vette ki a diffi-be törött féltengelyt:
-Hegesztő trafó max. teljesítményre állít
-Test a diffinek
-Elektróda-fogó csipeszbe vezérdrót befog ( "...de a törött tengely is megfelel" )
-Vezérdrót a diffiben maradt féltengelydarabkával ütköztet- trafó lekapcsol
-Törött darabka a vezérdrót végére ragadva kihúz
-Sikeres munka örömére egy sört megisz![]()
![]()
(Pudva autójának az előző tulaja)



Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Most este fölhívott Dani v6 kolléga egy-két infóval kapcsolatban az amerikai hátsó hídról. Ő is gondolkozik egy hasonló megoldásban... végülis jogos. Próbáltam neki javasolni azt a megoldást, h rakja össze az capri híddal az autót, de úgy tűnik, h úgy látja, h még nem elég MÓK az autója, kell még oda egy kis okosság. Végül azt mondta, h ha nem kap Zsuk, vagy robur, vagy milyen cuppáncsavart, akkor hajlít egyet fonottkerítésből... esetleg megoldja kötegelővel.
Őszintén szólva, néha alig bírtam beszélni a telefonba, úgy visítoztam a röhögéstől a csodálatos megoldásainkon. 



Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Egy öreg autóhoz nem való a kötegelő, ahhoz kizárólag drót használható. Korrózióvédelmi szempontok miatt a zöld-sárga derótot tudnám ajánlani.
Marci, ez egy kamarró. Küldöm a linket. A huzalfeszítő szerintem elég mók egy ilyen gép futóművében...
Marci, ez egy kamarró. Küldöm a linket. A huzalfeszítő szerintem elég mók egy ilyen gép futóművében...
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
pedig van gyári cuppántcsavarom nem kevés...levelboss wrote:Most este fölhívott Dani v6 kolléga egy-két infóval kapcsolatban az amerikai hátsó hídról. Ő is gondolkozik egy hasonló megoldásban... végülis jogos. Próbáltam neki javasolni azt a megoldást, h rakja össze az capri híddal az autót, de úgy tűnik, h úgy látja, h még nem elég MÓK az autója, kell még oda egy kis okosság. Végül azt mondta, h ha nem kap Zsuk, vagy robur, vagy milyen cuppáncsavart, akkor hajlít egyet fonottkerítésből... esetleg megoldja kötegelővel.![]()
Őszintén szólva, néha alig bírtam beszélni a telefonba, úgy visítoztam a röhögéstől a csodálatos megoldásainkon.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4