bemutatkozások
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:

...na akkó.....pontosítok....
OSI 20m TS
1967-69-ig készült Torinoban (végszerelés) eleinte Taunus P5 később Taunus P7a alapokra. 2.0V6 és 2.3V6 motorokkal szerelték sorozatban (+egy-két nyalánkság). Összes gyártott darabszám kb. 2200 melyből 1400 2.0V6, 800 2.3V6........Napjainkban fellelhető még belőle kb. 100-120 darab, ezek közül minimum 2 Magyarországon van, az egyik az enyém, a másik évek óta épül (remélem lesz belőle valami). Hallottam még olyan legendákat is terjedni, hogy egy igen tehetős magyar gyűjtő birtokában van még egy itthoni példány GYÁRI ÚJ ÁLLAPOTBAN, de ennek ezidáig nem akadtam a nyomára.
Sziasztok,most akadtam az oldalatokra, és regisztrálatm is.Nem rendelkezem Capri-val,bár 2 db-ot sikerült javítanom pár éve.Mindig is tetszettek,de egyenlőre csak játszadozom a gondolattal hogy VEGYEK 1-et.'88-óta foglalkozom autóval,és a 38.-ik autómat taposom.Inkább a veterán korú autók jönnek be,az Amerikai modellek,(ezekből 6 darabom volt)a FORD,és talán az Opel.Egy párat építettem,de ahogy készen leszek velük valahogy jóértelemben kiveszik alólam :( Jelenleg 2 autóm van,egy Amerikai+ egy A-ból B-be szaladgálós.Ja....34 éves vagyok,és küszködöm a szíámítógéppel,merthogy nem értek hozzá....Próbálok figyelni és infókhoz jutni, (Andris)
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Kb 8-10 éve egy gyári állapotú piros gyakran rohangált a 11-ik kerületben, egy olaszos kinézetű fiatal csávóval a volán mögött ! Az te vagy ?terror wrote:![]()
...na akkó.....pontosítok....
OSI 20m TS
1967-69-ig készült Torinoban (végszerelés) eleinte Taunus P5 később Taunus P7a alapokra. 2.0V6 és 2.3V6 motorokkal szerelték sorozatban (+egy-két nyalánkság). Összes gyártott darabszám kb. 2200 melyből 1400 2.0V6, 800 2.3V6........Napjainkban fellelhető még belőle kb. 100-120 darab, ezek közül minimum 2 Magyarországon van, az egyik az enyém, a másik évek óta épül (remélem lesz belőle valami). Hallottam még olyan legendákat is terjedni, hogy egy igen tehetős magyar gyűjtő birtokában van még egy itthoni példány GYÁRI ÚJ ÁLLAPOTBAN, de ennek ezidáig nem akadtam a nyomára.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Süni wrote:Kb 8-10 éve egy gyári állapotú piros gyakran rohangált a 11-ik kerületben, egy olaszos kinézetű fiatal csávóval a volán mögött ! Az te vagy ?terror wrote:![]()
...na akkó.....pontosítok....
OSI 20m TS
1967-69-ig készült Torinoban (végszerelés) eleinte Taunus P5 később Taunus P7a alapokra. 2.0V6 és 2.3V6 motorokkal szerelték sorozatban (+egy-két nyalánkság). Összes gyártott darabszám kb. 2200 melyből 1400 2.0V6, 800 2.3V6........Napjainkban fellelhető még belőle kb. 100-120 darab, ezek közül minimum 2 Magyarországon van, az egyik az enyém, a másik évek óta épül (remélem lesz belőle valami). Hallottam még olyan legendákat is terjedni, hogy egy igen tehetős magyar gyűjtő birtokában van még egy itthoni példány GYÁRI ÚJ ÁLLAPOTBAN, de ennek ezidáig nem akadtam a nyomára.
Erre 50% az esély :D
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
:DSüni wrote:Kb 8-10 éve egy gyári állapotú piros gyakran rohangált a 11-ik kerületben, egy olaszos kinézetű fiatal csávóval a volán mögött ! Az te vagy ?terror wrote:![]()
...na akkó.....pontosítok....
OSI 20m TS
1967-69-ig készült Torinoban (végszerelés) eleinte Taunus P5 később Taunus P7a alapokra. 2.0V6 és 2.3V6 motorokkal szerelték sorozatban (+egy-két nyalánkság). Összes gyártott darabszám kb. 2200 melyből 1400 2.0V6, 800 2.3V6........Napjainkban fellelhető még belőle kb. 100-120 darab, ezek közül minimum 2 Magyarországon van, az egyik az enyém, a másik évek óta épül (remélem lesz belőle valami). Hallottam még olyan legendákat is terjedni, hogy egy igen tehetős magyar gyűjtő birtokában van még egy itthoni példány GYÁRI ÚJ ÁLLAPOTBAN, de ennek ezidáig nem akadtam a nyomára.


A hír igaz. én volnék a tettes (csak nem olasz, hanem örmény).
Sziasztok!
Mint leendő capri-s, üdvözlöm minden sorstársam! Bár caprim még nincs, de tervben van a közeljövőt illetően. Jelenleg taum van, fantasztikus világ, de ki szeretném próbálni ezt is!
Bár pénzem nem sok van, eltökéltségem viszont annál több! Van vmi tippetek (eladó, megmenthető autók) ? Ha bárkinek van ilyesmi a birtokában, és úgy érzi megválna tőle, szóljon! (lécccci, lécccccci)
Mint leendő capri-s, üdvözlöm minden sorstársam! Bár caprim még nincs, de tervben van a közeljövőt illetően. Jelenleg taum van, fantasztikus világ, de ki szeretném próbálni ezt is!

Bár pénzem nem sok van, eltökéltségem viszont annál több! Van vmi tippetek (eladó, megmenthető autók) ? Ha bárkinek van ilyesmi a birtokában, és úgy érzi megválna tőle, szóljon! (lécccci, lécccccci)

- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Látnád most levettem a sárvédőt a jobb elsö oszlop és a küszöb olyan volt mint a szita de már alakul majd reményeim szerint tavasszal megkapja az új színt és akkor rakok fel róla képetRicsi wrote:Nagyon szép!szszaby wrote:Az enyém ilyen volt 8 éve most sárga színben pompázik igaz ezer darabban van lakatosmunka miatt -

Ford Capri MkI Essex