Ilyen toldást már én is csináltam, de én nem így oldottam meg. Én hegesztettem.Tibi wrote:Az volt, saját innováció .szszaby wrote:Biztos rövid volt.
Menetmetszés a kis pucura, 10-es dübel, kis vascső, végébe 12-es csavar. Nem volt mivel megtoldani, hát csináltam egyet.
NO MOKING / General Moking Rules
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 4629
 - Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Karcag
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Ford Capri MkI Essex
			
						- Tibi
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 4408
 - Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Miskolc - Bp
 - Contact:
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Azt egy picit nehezebb szétcsavarozniszszaby wrote:Ilyen toldást már én is csináltam, de én nem így oldottam meg. Én hegesztettem.![]()
1980 Capri MK3
			
						- Bogyo28
 - Überführer
 - Posts: 5459
 - Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Budapest-Budakalász
 - Contact:
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Bogyo's MOKing of the week:
A tranyo karburátora most Machine kolléga MK1-be teljesít szolgálatot, mert anno nem tudtam a sok otthon levő karbiból egy használhatót összerakni a pintóra, ezért megkapta a transitét. most talpra akartam állítani a tranyót, ezért beszereztem pár egytoku karbit. amit Gabe adott, annak a töcsavar távolsága kissebb, de lagalább pont jó lesz a platós tranyóra, mert annak sem volt jó karbija (meg az összes másik karbim a nagyobb furattávolságu, tehát esélytelen...) amit Acsitól és Dave-től kaptam karbikat, plusz néhány nálam fekvő egyéb karbi alkatrészeiből összeállt egy megfelelő darab, ami kézi szivatós. vót nagy bódogság, csak a karbi és a szivosor között levő tömítés nem volt kéznél. de hát most nem lehetett csináltatni mint rendesen szoktunk, mer hát az 1 hét kiesés, ezért a régi jól bevált trükk jött elő, amit még az ÖREG tanított: Spirálfüzet hátsó borítójábol kisollóval kivágva a megfelelő formát, restaurátorzsírral bekenve mindkét felén a megfelelő impregnáció eléréséhez, amely a víztaszítást hivatott elvégezni, megszületett A tömítés. De ez ráadásul tuning is, a homasita fejlesztőmérnökei sírnak a szabadalom után, ugyanis a Verdákból ismert Villám McQueen-es spirálfüzetből készült a tömítés, tehát echte Nascar specifikációknek is megfelelő tuning alkatrészt sikerült gyártani, és beépíteni. a végeredmény egy ismét müködö 76-s tűzótó transit
  
  
			
			
									
						
							A tranyo karburátora most Machine kolléga MK1-be teljesít szolgálatot, mert anno nem tudtam a sok otthon levő karbiból egy használhatót összerakni a pintóra, ezért megkapta a transitét. most talpra akartam állítani a tranyót, ezért beszereztem pár egytoku karbit. amit Gabe adott, annak a töcsavar távolsága kissebb, de lagalább pont jó lesz a platós tranyóra, mert annak sem volt jó karbija (meg az összes másik karbim a nagyobb furattávolságu, tehát esélytelen...) amit Acsitól és Dave-től kaptam karbikat, plusz néhány nálam fekvő egyéb karbi alkatrészeiből összeállt egy megfelelő darab, ami kézi szivatós. vót nagy bódogság, csak a karbi és a szivosor között levő tömítés nem volt kéznél. de hát most nem lehetett csináltatni mint rendesen szoktunk, mer hát az 1 hét kiesés, ezért a régi jól bevált trükk jött elő, amit még az ÖREG tanított: Spirálfüzet hátsó borítójábol kisollóval kivágva a megfelelő formát, restaurátorzsírral bekenve mindkét felén a megfelelő impregnáció eléréséhez, amely a víztaszítást hivatott elvégezni, megszületett A tömítés. De ez ráadásul tuning is, a homasita fejlesztőmérnökei sírnak a szabadalom után, ugyanis a Verdákból ismert Villám McQueen-es spirálfüzetből készült a tömítés, tehát echte Nascar specifikációknek is megfelelő tuning alkatrészt sikerült gyártani, és beépíteni. a végeredmény egy ismét müködö 76-s tűzótó transit
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
			
						"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 4629
 - Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Karcag
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Én az ilyen tömítéseket mindig magam vágom, sose vettem e miatt.
			
			
									
						
							Ford Capri MkI Essex
			
						- Bogyo28
 - Überführer
 - Posts: 5459
 - Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Budapest-Budakalász
 - Contact:
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
és mi az alapanyag? mert én egyszer már vettem e célra rendes tömités anyagot, abból nyugodt szivvel vágdosom ki ami kell, de most az nem volt kéznél...szszaby wrote:Én az ilyen tömítéseket mindig magam vágom, sose vettem e miatt.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
			
						"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- szszaby
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 4629
 - Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Karcag
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Szívósornak vettem klingerit lapot, a többi spirálfüzet féle kartonlap.Bogyo28 wrote:és mi az alapanyag? mert én egyszer már vettem e célra rendes tömités anyagot, abból nyugodt szivvel vágdosom ki ami kell, de most az nem volt kéznél...szszaby wrote:Én az ilyen tömítéseket mindig magam vágom, sose vettem e miatt.
Ford Capri MkI Essex
			
						- 
				Natalie Driver Gabe
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Nekem eddig csak + tapasztalataim voltam a klingerit lappal.szszaby wrote:Szívósornak vettem klingerit lapot, a többi spirálfüzet féle kartonlap.Bogyo28 wrote:és mi az alapanyag? mert én egyszer már vettem e célra rendes tömités anyagot, abból nyugodt szivvel vágdosom ki ami kell, de most az nem volt kéznél...szszaby wrote:Én az ilyen tömítéseket mindig magam vágom, sose vettem e miatt.
Most motorcserénél is sok helyen lett alkalmazva.
De előtte is használtam már.
S ahol a nem klingerit, esetekben gyári vagy utángyártott tömítés behalt, ott a klingerit rendesen tartotta magát.
Szerintem jó anyag.
Mondjuk eszembe nem jutott volna hogy koporsó tömítésre használjam.
de az ember mindig tanul valamit.
- szszaby
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 4629
 - Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Karcag
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Az olajteknőm alatt meg tömítés sincs, csak paszta. Én nem vacakolok azzal a parafával, ha nem húzod meg folyik, ha túlhúzod folyik ezért nincs is benne.
			
			
									
						
							Ford Capri MkI Essex
			
						- 
				Natalie Driver Gabe
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Eleinte nekem is csak az voltszszaby wrote:Az olajteknőm alatt meg tömítés sincs, csak paszta. Én nem vacakolok azzal a parafával, ha nem húzod meg folyik, ha túlhúzod folyik ezért nincs is benne.
De most parafa és paszta kombinációja van
Tutira megyeünk.
- 
				Natalie Driver Gabe
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
azzzz igen !!!adam wrote:Ez ám a lakatos meló:
De ki az a buta aki cipészhez viszi a kocsiját ???
- Tibi
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 4408
 - Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Miskolc - Bp
 - Contact:
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Kép honnan van ? Tiéd ?adam wrote:Ez ám a lakatos meló:
1980 Capri MK3
			
						- szszaby
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 4629
 - Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Karcag
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
De legalább nem rohad annyira, mintha hegesztette volna. 
			
			
									
						
							Ford Capri MkI Essex
			
						- adam
 - egyedülisszerelhet
 - Posts: 790
 - Joined: Fri Nov 14, 2008 6:01 pm
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Budapest xiii
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Nem! Kikérem magamnak! Én hagyom egyenlőre rohadni az ívet - szeretem a virágokatTibi wrote:Kép honnan van ? Tiéd ?adam wrote:Ez ám a lakatos meló:
És egyébként ez egy opel vectra volt a ház előtt a parkolóban.
Sosem lesz kész, csak alakul...
			
						- holecz
 - rengetegetirogatide
 - Posts: 1599
 - Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
 - ClassicFord klubtag?: Igen
 - Location: Gyöngyös-Szücsi
 
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Nem! Kikérem magamnak! Én hagyom egyenlőre rohadni az ívet - szeretem a virágokat
És egyébként ez egy opel vectra volt a ház előtt a parkolóban.
Ha Vectra akkó mit keres itt
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
			
						+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..