Bogyo's MOKing of the week:
A tranyo karburátora most Machine kolléga MK1-be teljesít szolgálatot, mert anno nem tudtam a sok otthon levő karbiból egy használhatót összerakni a pintóra, ezért megkapta a transitét. most talpra akartam állítani a tranyót, ezért beszereztem pár egytoku karbit. amit Gabe adott, annak a töcsavar távolsága kissebb, de lagalább pont jó lesz a platós tranyóra, mert annak sem volt jó karbija (meg az összes másik karbim a nagyobb furattávolságu, tehát esélytelen...) amit Acsitól és Dave-től kaptam karbikat, plusz néhány nálam fekvő egyéb karbi alkatrészeiből összeállt egy megfelelő darab, ami kézi szivatós. vót nagy bódogság, csak a karbi és a szivosor között levő tömítés nem volt kéznél. de hát most nem lehetett csináltatni mint rendesen szoktunk, mer hát az 1 hét kiesés, ezért a régi jól bevált trükk jött elő, amit még az ÖREG tanított: Spirálfüzet hátsó borítójábol kisollóval kivágva a megfelelő formát, restaurátorzsírral bekenve mindkét felén a megfelelő impregnáció eléréséhez, amely a víztaszítást hivatott elvégezni, megszületett A tömítés. De ez ráadásul tuning is, a homasita fejlesztőmérnökei sírnak a szabadalom után, ugyanis a Verdákból ismert Villám McQueen-es spirálfüzetből készült a tömítés, tehát echte Nascar specifikációknek is megfelelő tuning alkatrészt sikerült gyártani, és beépíteni. a végeredmény egy ismét müködö 76-s tűzótó transit
