Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by szszaby »

Ebbe akkor ömleni kell a benyának, tűszelep zár rendesen? De visszadurrogni akkor sem kellene neki.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

szszaby wrote:Ebbe akkor ömleni kell a benyának, tűszelep zár rendesen?
Zsír új...... :roll:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
Natalie Driver Gabe

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Natalie Driver Gabe »

SZVSZ ! :-)
Ha durrog és prüszköl és leállítás után tárolja a benyát ,
és utána nme is indul olyan könnyen,
de emellet szépen indul hidegen, akkor egyértelmű hogy sokat kap.
A gyorsító membránját vagy annak tengelyét figyelted ?
Mert lehet hogy beszorult egy adott állásba és ezért ömlik a benzin.
gondolom a túlfolyó csati be van kötve rendesen és nincs is eldugulva ,mert talán az is okozhatja a gondot.
De az is lehet hogy a gyorsítót vezérlő (müködtető)
Kis kallantyú a tengejen, az áll úgy hogy nyitva tartja a gyorsítót.
Talán ezek valamelyike.
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

Natalie Driver Gabe wrote:SZVSZ ! :-)
Ha durrog és prüszköl és leállítás után tárolja a benyát ,
és utána nme is indul olyan könnyen,
de emellet szépen indul hidegen, akkor egyértelmű hogy sokat kap.
A gyorsító membránját vagy annak tengelyét figyelted ?
Mert lehet hogy beszorult egy adott állásba és ezért ömlik a benzin.
gondolom a túlfolyó csati be van kötve rendesen és nincs is eldugulva ,mert talán az is okozhatja a gondot.
De az is lehet hogy a gyorsítót vezérlő (müködtető)
Kis kallantyú a tengejen, az áll úgy hogy nyitva tartja a gyorsítót.
Talán ezek valamelyike.
A gyorsító alatt találtam egy fehér kis műanyag spirál szerű valamit... ezt eddig még egy karbiban sem láttam, lehet hogy az okádja be a benzint akkor is amikor nem kéne.Már nem tudom mit csináljak, most összerakok még1 karbit hátha...
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
Natalie Driver Gabe

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Natalie Driver Gabe »

holecz wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:SZVSZ ! :-)
Ha durrog és prüszköl és leállítás után tárolja a benyát ,
és utána nme is indul olyan könnyen,
de emellet szépen indul hidegen, akkor egyértelmű hogy sokat kap.
A gyorsító membránját vagy annak tengelyét figyelted ?
Mert lehet hogy beszorult egy adott állásba és ezért ömlik a benzin.
gondolom a túlfolyó csati be van kötve rendesen és nincs is eldugulva ,mert talán az is okozhatja a gondot.
De az is lehet hogy a gyorsítót vezérlő (müködtető)
Kis kallantyú a tengejen, az áll úgy hogy nyitva tartja a gyorsítót.
Talán ezek valamelyike.
A gyorsító alatt találtam egy fehér kis műanyag spirál szerű valamit... ezt eddig még egy karbiban sem láttam, lehet hogy az okádja be a benzint akkor is amikor nem kéne.Már nem tudom mit csináljak, most összerakok még1 karbit hátha...
Mármint amikor a fúvókát kihúzod akkor van ott az a spirál ügyi.
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

Igen az alatt van..
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
Natalie Driver Gabe

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Natalie Driver Gabe »

holecz wrote:Igen az alatt van..
annak van egyáltalán keverék képzési szerepe. ??
Én azt hittem rá valami rugós távtartós bizbasz.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by szszaby »

A gyorsító biztos nem kavar be, mert az csak akkor műkszik ha nyomod a gázt, ha esetleg megszorul nem ad be benyát.
Ford Capri MkI Essex
Natalie Driver Gabe

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by Natalie Driver Gabe »

hoppá mindig tanul valamit az ember :roll:
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by tomtom »

milyen karbi ez?
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

tomtom wrote:milyen karbi ez?
Ford Capri/Granada/Taunus/Cortina/Sierra 2.3 V6 Solex 35 EEIT.. :roll:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

Összeszögeltem mostmár vagy a 4-ik karbimat a sok közül, és láss csodát, beröffent szépen, veszi a fordulatot, nem durrog, nem lő lángot......egyébként a karbiház teteje olyan hullámos mindegyiken mint állat úgyhogy azt is kicsit "No Moking" -oltam síkba csiszolgattam.ja és csak találomra csavargattam a levegő és benya állítót. Remélem ha még finomítgatom majd csak jó lesz már..
Kb mennyit csavarjak alapbeállításként a benzinnek (pici vékony tűhegyű csavar) és a levegőnek??(tompa nagycsavar)

Tudom majd egy Bandibá-féle, vagy öreg szakival kell később belőni...de hát addig is hogy menjen..
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by daytona »

Az alapbeallitasa a dusito tuknek a teljes becsavarastol szamitva 5 teljes fordulat, ezutan jon a finomhangolas. A mi jo kis kopott tengelyu Solexeinknek 6-7 korul kezd egyenletes lenni a jarasa.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by holecz »

daytona wrote:Az alapbeallitasa a dusito tuknek a teljes becsavarastol szamitva 5 teljes fordulat, ezutan jon a finomhangolas. A mi jo kis kopott tengelyu Solexeinknek 6-7 korul kezd egyenletes lenni a jarasa.
Köszönöm!!!! Ez tényleg így van, mert nekem is olyan 6-7 tekerés után járt szépen a motor...
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Holecz Laci 2.3 V6 felújítandó szekere

Post by szszaby »

daytona wrote:Az alapbeállítása a dúsító tűknek a teljes becsavarástól számítva 5 teljes fordulat, ezután jön a finomhangolás. A mi jó kis kopott tengelyű Solexeinknek 6-7 korul kezd egyenletes lenni a járása.
Ez az alapjárati CO csavar lenne, mert az nekem másfél fordulatra van.
Ford Capri MkI Essex
Post Reply