Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
VÉNYÓC!!!!!!
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
szerény véleményem szerint, a tuningolást a féknél szokták/illik elkezdeni... 

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
illene, de nem azzal szokták (sajnos). Gabe-nek a cossie projectből pedig jelenleg csak a fék van fenn a kocsin, tehát még le se b@szhatjuk a mulasztásért, bár nyerget még nem rakott nagyobbat előre. viszont ahhoz a projecthez tuti hogy a mostani kábelezést igen erősen át kell variálni (gyakorlatilag csere)Pudva wrote:szerény véleményem szerint, a tuningolást a féknél szokták/illik elkezdeni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
De jól esik látni hogy mennyire 1 irányba jár az agyunk.
A Cossie-t lenyűgözőnek találom azért szeretném.
Bár még csak a scorpiban volt alkalmam lepróbálni,s ott annyira nem nyűgözött le.
(biztos mert automata+ nehezebb kasztni)
Szerettem volna majálison bekéreckedni krisz mellé de nme volt rá mód s idő.
ott biztos többet mutatott volna magából.
De nekem is a V8 irányába húz aszívem.
Sírtam is mikor kész lettem a 2.3 al , s rá 1 nappal jelent meg a hírdetés arról a mociról amit szerettem volna.
A tuningot télleg a féknél illik kezdeni.
És én e szerint is jártam el anno.
De azt hiszem ezt le is írtam.
a nagyobb nyergek folyamatban
A hátsó tárcsához elvileg majdnem minden megvan.
a futóművet is igyekeztwem megerősíteni.
De szeretném még javítani ha van rá lehteőség.
De a motor még mindig nem eldöntött dolog(teljesen).
A Cossie-t lenyűgözőnek találom azért szeretném.
Bár még csak a scorpiban volt alkalmam lepróbálni,s ott annyira nem nyűgözött le.
(biztos mert automata+ nehezebb kasztni)
Szerettem volna majálison bekéreckedni krisz mellé de nme volt rá mód s idő.

ott biztos többet mutatott volna magából.

De nekem is a V8 irányába húz aszívem.
Sírtam is mikor kész lettem a 2.3 al , s rá 1 nappal jelent meg a hírdetés arról a mociról amit szerettem volna.
A tuningot télleg a féknél illik kezdeni.
És én e szerint is jártam el anno.
De azt hiszem ezt le is írtam.
a nagyobb nyergek folyamatban
A hátsó tárcsához elvileg majdnem minden megvan.
a futóművet is igyekeztwem megerősíteni.
De szeretném még javítani ha van rá lehteőség.
De a motor még mindig nem eldöntött dolog(teljesen).
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
nem leszek népszerű: de ha már V8 motor és Charger kinézet akkor tessék amerikai autót venni 

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Azért a Charger-tól nagyon messze vagyunk...
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
igazad van KálmiPudva wrote:nem leszek népszerű: de ha már V8 motor és Charger kinézet akkor tessék amerikai autót venni
Most ettől nem lettél népszerűbb.
nem akarok amcsi verdát.
A SAJÁTOMat akarom.
S szerintem ezzel megérti mindenki mire célzok.
- Pudva
- rengetegetirogatide
- Posts: 2543
- Joined: Mon Feb 28, 2005 4:59 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyóc + a Tizenhárom
- Contact:
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
akkor Challengerstpetya wrote:Azért a Charger-tól nagyon messze vagyunk...

'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
'94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :.
.: family rosso :.
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
elutasítva !!!!!
annak nics személyisége
S nem az amiért megküzdöttél.
annak nics személyisége

S nem az amiért megküzdöttél.
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Ez így szép volt!!Natalie Driver Gabe wrote:elutasítva !!!!!
annak nics személyisége![]()
S nem az amiért megküzdöttél.
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Köszönöm !holecz wrote:Ez így szép volt!!Natalie Driver Gabe wrote:elutasítva !!!!!
annak nics személyisége![]()
S nem az amiért megküzdöttél.
S a legszebb hogy soem gondoltam másképp.
Nem tudnám azzal úgy élvezni még a 230 km/h -t sem ,
mint Natalieval akár a pöfögős 50-et.
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Régen irtam ide mert hát nem is volt mit.
de megint lett egy kis varia .
Ott kezdödött hogy sikerült hozzájutnom egy hátsó tárcsa fék szetthez.
Ami kisseb harcok árán s nem kevés anyázások közepette felszerelésre került.
S végre már hátul is a megérdemelt tárcsa fék teljesít szolgálatot.
Mint kiderült nem hiába mert a hátsó dobfékem hatásfoka eléggé közel állt a nullához.
de megint lett egy kis varia .
Ott kezdödött hogy sikerült hozzájutnom egy hátsó tárcsa fék szetthez.
Ami kisseb harcok árán s nem kevés anyázások közepette felszerelésre került.
S végre már hátul is a megérdemelt tárcsa fék teljesít szolgálatot.
Mint kiderült nem hiába mert a hátsó dobfékem hatásfoka eléggé közel állt a nullához.
- Attachments
-
- remélem látszik
- Fénykép0271.jpg (70.59 KiB) Viewed 5605 times
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
az új hátsófék felszerelésével ogen gyorsan kiderült hogy az elsőfékem igen kevés.
Ezt minden fékezett kanyarban a tudtomra adta a gép.
gyorsan lebutítottam a hátsó fékem egy nymiszabályzóval majd nekiláttam az elsőfék fejlesztésnek.
Volt egy alapterv de sajnos az elvetélésre lett itélve.
Úgyhogy maradtunk a bevált módszernél.
SAXO Brembo Tárcsa.
+ Volvo ferodo betét. (köszönön Krisz)
kisseb harc után sikerült felszerelni az első féket is.
Ezt minden fékezett kanyarban a tudtomra adta a gép.
gyorsan lebutítottam a hátsó fékem egy nymiszabályzóval majd nekiláttam az elsőfék fejlesztésnek.
Volt egy alapterv de sajnos az elvetélésre lett itélve.
Úgyhogy maradtunk a bevált módszernél.
SAXO Brembo Tárcsa.
+ Volvo ferodo betét. (köszönön Krisz)
kisseb harc után sikerült felszerelni az első féket is.
- Attachments
-
- Ilyen volt
- Fénykép0266.jpg (73.12 KiB) Viewed 5605 times
-
- ilyen lett
- Fénykép0267.jpg (60.7 KiB) Viewed 5605 times
-
- Fénykép0273.jpg (69.72 KiB) Viewed 5605 times
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
S egy igen régi vágyam teljesült azzal hogy be lett végre téve egy rendes hűtő is.
méghozzá egy Cossi ventivel.
Így végre a melegedési gondok megoldodtak.
Igaz nem volt olyan egyszerű a befaragás, mivel itt a méretek s a lehetőségek szűkösebbek mint egy II-III-as capri esetében.
de papival nem ismervén a lehetetlent megoldottuk.
Jelenleg a ventik manuálisan kapcsolnak.
MÉG.
méghozzá egy Cossi ventivel.
Így végre a melegedési gondok megoldodtak.
Igaz nem volt olyan egyszerű a befaragás, mivel itt a méretek s a lehetőségek szűkösebbek mint egy II-III-as capri esetében.
de papival nem ismervén a lehetetlent megoldottuk.
Jelenleg a ventik manuálisan kapcsolnak.
MÉG.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Van ótésított megoldás melegedésre ha érdekel...
1980 Capri MK3