A forum látogatói álltal épített verdák...
Moderators: SONI , Pudva , Bogyo28
Natalie Driver Gabe
Post
by Natalie Driver Gabe » Tue Aug 17, 2010 8:02 am
szszaby wrote:
Kitartás a verdához ha kell segítek én is amiben lehet, mi Mk1-ek tartsunk össze.
Csatlakozom az előttem SOLOhoz.
Számíthatsz az MK I-es vérvonalúakra.
Segítünk (segítek) amiben csak lehet.
Machine
nemleszgondhasegítis
Posts: 159 Joined: Fri Nov 16, 2007 11:38 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dunakeszi
Post
by Machine » Tue Aug 17, 2010 8:32 am
Hali!
Szép otó
Pudvának igaza van, a Caprinak jól áll a fekete
és persze a sötétkék!!!
Van egy darab csattogós váltom (V6 mocihoz)- viheted ha kell
"The highway still leads to hell"
Natalie Driver Gabe
Post
by Natalie Driver Gabe » Tue Aug 17, 2010 8:46 am
Machine wrote: Hali!
Szép otó
Pudvának igaza van, a Caprinak jól áll a fekete
és persze a sötétkék!!!
Van egy darab csattogós váltom (V6 mocihoz)- viheted ha kell
Most hogy így machine mondja nálam is van elég sok Már nekem nem kellő alkatrész
váltók Hűtők.
ha gondolod szívesen átruházom rád őket.
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519 Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest
Post
by Gáborka » Tue Aug 17, 2010 4:03 pm
Nagyon aranyosak vagytok
ezer márna és köszönet
Egyenlőre szeretnék majd odáig eljutni (sajnos nem napi kapcsolatban vagyok a kis drágával,jelenleg 2havonta 2napot tudok rászánni),hogy beinduljon...megnézem ezzel a váltóval (csavarokkal
)és utána meglátom mi van(a v4-es és v6 váltó között van különbség?)...igazából a kipufogó a legnagyobb gondom egyenlőre ,de majd felhívom a DINAMIT-ot csak a gond az ,hogy nem tudom odavinni a vasat nem baj lényeg hogy megvan
...
Attachments
micsoda vonalak IMG_1532.JPG (124.92 KiB) Viewed 8220 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Tue Aug 17, 2010 4:09 pm
Gáborka wrote: a v4-es és v6 váltó között van különbség?
Nincs, ugyanaz a moci csak rövidebb két hengerrel.
Ford Capri MkI Essex
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147 Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:
Post
by Süni » Tue Aug 17, 2010 4:11 pm
Gáborka wrote: ... csak a gond az ,hogy nem tudom odavinni a vasat ...
Klubon belül van tréleres. ;)
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519 Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest
Post
by Gáborka » Tue Aug 17, 2010 6:03 pm
Süni wrote: Gáborka wrote: ... csak a gond az ,hogy nem tudom odavinni a vasat ...
Klubon belül van tréleres. ;)
Köszönöm
jelenleg a keretem -0 pihenő pozicioban van (eredetvizsga,átírás+ a többi ...)
Attachments
kis polski lámpával a legszebb IMG_1500.JPG (146.3 KiB) Viewed 8209 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
nyujoe
egyedülisszerelhet
Posts: 765 Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
ClassicFord klubtag?: Nem
Location: Zselickislak
Post
by nyujoe » Tue Aug 17, 2010 8:55 pm
...hiába, feketén a mindenem
jó lesz, szép lesz, kitartás
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519 Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest
Post
by Gáborka » Mon Sep 06, 2010 6:16 pm
Na ez a kemény...alig bírtam kiszedni a kis drágát
Attachments
imádja a CAPRIT IMG_2200.JPG (97.26 KiB) Viewed 8166 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519 Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest
Post
by Gáborka » Mon Sep 06, 2010 6:18 pm
szereltem,szögeltem egyszer csak benézek a vasba és ez fogad...a vicces ,hogy amikor kiakartam dobni a vasból még rám is morgott...(persze megküzdöttünk,és végül Én nyertem
)
Attachments
rohadt kis zsivány IMG_2201.JPG (71.86 KiB) Viewed 8166 times
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Mon Sep 06, 2010 8:35 pm
Most látom a képeken, hogy neked GT műszerfalad van.
Ford Capri MkI Essex
Gáborka
egyedülisszerelhet
Posts: 519 Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Érd,Budapest
Post
by Gáborka » Mon Sep 06, 2010 8:46 pm
igen,sőt a hátsó ülésem is gt
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Mon Sep 06, 2010 8:53 pm
Gáborka wrote: igen,sőt a hátsó ülésem is gt
Az nem lényeg én oda sose ülök.
Annó és még most is szeretnék egy ilyen hat órás műszerfalat négy cilindereshez valót.
Ford Capri MkI Essex
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459 Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:
Post
by Bogyo28 » Tue Sep 07, 2010 8:57 am
szszaby wrote: Gáborka wrote: igen,sőt a hátsó ülésem is gt
Az nem lényeg én oda sose ülök.
Annó és még most is szeretnék egy ilyen hat órás műszerfalat négy cilindereshez valót.
a müszeregység megvan hozzá ha az kell....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Tue Sep 07, 2010 9:33 am
Bogyo28 wrote: szszaby wrote: Gáborka wrote: igen,sőt a hátsó ülésem is gt
Az nem lényeg én oda sose ülök.
Annó és még most is szeretnék egy ilyen hat órás műszerfalat négy cilindereshez valót.
a müszeregység megvan hozzá ha az kell....
Hogyne kellene.
Ford Capri MkI Essex