Köszi a tippeket...
Az ékszijtárcsa maradt a régi
Tegnap ugyan nem sokat haladtam a dologgal de változtattam pár dolgot..
Észrevettem hogy a szevo csövek olyan melegek hogy nem lehet megfogni öket alapjáraton öt perc járás után 65Cfok :(
Elsönek szétszedtem a kormánygépet darabikra és kitakaritottam (semmit sem találtam ami rossz lenne Ugye BOGYO

) kapott uj olajat persze ATF Dexron II.
Szereztem közben (CAPRI-3 köszönhetöen

) kolcsön egy másik koránygépet amit becsatlakoztattam de semmi nem változott..
Nekiáltam leszedni a pumpát hogy negnézzem mi a f.sz van vele és látom hogy 130bar-t nyom a régi pedig csak 110bár-os.
Kiszedtem a régiböl a nyomáshatáriló szelepet és összecserélten a kettöt (persze méretben ugyanolyan mindkettő).
Még mindig meleg az olaj és keményebb is lett a kormány (ami még nem olyan zavaró) de a teszt alatt egyforma kemény volt.
Még a héten belecsavarok a capriba 150Km-t tesztként és meglátom hogy milyen lett...