szszaby wrote:Tök felesleges azért van benne a termosztát. Max majd tavasszal ha hirtelen melegedik megrottyan a vize.
Ez egy FIAT. A legolcsóbb termosztát hozzá 10.000,- huf, és akkor sem biztos, hogy jó lesz. Egy tekercs ragasztó sokkal olcsóbb. A nem Fire motoros Unokban pl sosincs fűtés, hiába jó a termosztát. Digók délen élnek, nem kell nekik...
Süni wrote:Ez egy FIAT. A legolcsóbb termosztát hozzá 10.000,- huf, és akkor sem biztos, hogy jó lesz. Egy tekercs ragasztó sokkal olcsóbb. A nem Fire motoros Unokban pl sosincs fűtés, hiába jó a termosztát. Digók délen élnek, nem kell nekik...
Es ez a mai napig mitsem valtozott. Fel eves Punto JTD motorral: mire aterek a varoson, negyedbe kuszik a homerseklet es elkezd langyosat fujni.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Süni wrote:Ez egy FIAT. A legolcsóbb termosztát hozzá 10.000,- huf, és akkor sem biztos, hogy jó lesz. Egy tekercs ragasztó sokkal olcsóbb. A nem Fire motoros Unokban pl sosincs fűtés, hiába jó a termosztát. Digók délen élnek, nem kell nekik...
Es ez a mai napig mitsem valtozott. Fel eves Punto JTD motorral: mire aterek a varoson, negyedbe kuszik a homerseklet es elkezd langyosat fujni.
az 1 éves tranyo connect is akkor kezd el fűteni, mire beérek a melóba... 9 km reggel a városban, kb 15-20 perc. de utánna ráégeti a cipőt a lábamra...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Süni wrote:Ez egy FIAT. A legolcsóbb termosztát hozzá 10.000,- huf, és akkor sem biztos, hogy jó lesz. Egy tekercs ragasztó sokkal olcsóbb. A nem Fire motoros Unokban pl sosincs fűtés, hiába jó a termosztát. Digók délen élnek, nem kell nekik...
Es ez a mai napig mitsem valtozott. Fel eves Punto JTD motorral: mire aterek a varoson, negyedbe kuszik a homerseklet es elkezd langyosat fujni.
az 1 éves tranyo connect is akkor kezd el fűteni, mire beérek a melóba... 9 km reggel a városban, kb 15-20 perc. de utánna ráégeti a cipőt a lábamra...
Ivecom (94-es és szintén talján) teljesen kultúráltan fűt 4-5 kilóméter , vagy pár perc melegedés után ....
jajj a régi szép idők az 50-es hosszúplatós IFA-ban, sz@rrá fagyva. Rendesen örültem, mikor végre megálltunk és rakodni kellett. És mindezt "semmi pénzért".
Tudom, off!!! csak a ragszalag, meg a hideg kapcsán nosztalgiáztam kicsit.
jajj a régi szép idők az 50-es hosszúplatós IFA-ban, sz@rrá fagyva. Rendesen örültem, mikor végre megálltunk és rakodni kellett. És mindezt "semmi pénzért".
Tudom, off!!! csak a ragszalag, meg a hideg kapcsán nosztalgiáztam kicsit.
Én nem az IFA-ra gondoltam, hanem használható személyautóra.
tegnap összelegóztam a tau eredeti motorjáthttp://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... &start=150. utolsó fázisként a kipuffot kötöttem vissza indítás előtt, csakhogy az idők viharában elveszett a tűzkarika, ami a csonk és a leömlő közé menne. sík ideg lettem, majd a tekintetem megakadt a korábban kicserélt régi veztengelyszimeringen
sniccerrel meghámoztam, adtam mellé egy kis kipufcementet, és el kell mondjam, hogy tökéletes. sajnos nem dokumentáltam.
roppant elégedett vagyok a mókkal, véleményem szerint nemzetközi szintű.
Az alábbi példán keresztül szeretném bemutatni a zöld-sárga szigetelőszalag helyes felhasználását. Ez történik amikor több otthon a szigszalag mint a tartalék zuhanycső.