Nekem isTibi wrote:Nekem ezt mondja :
Változások a klub körül.
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Változások a klub körül.
http://www.fordcapri.hu/anyagok/kozgyul ... okonyv.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Változások a klub körül.
Mostmá megy... csak ebben a forumban anno nem engedéjeztem a pdf használatát, de ugye adminként nem figyelmeztet hogy nem müködik...Tibi wrote:Nekem ezt mondja :
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: Változások a klub körül.
Bogyo úr észleeltem egy esetleges hibát ,Kardosmuki és jomagam nem a sierra sekció alenökei lettünk hanem a Granada-Taunus é , valszeg elirás. És Acsi ugyan itt szintugy elirva. 5.lap 12/2010 nél van a hiba.
Granada 1977 2.0i V6
- patuha
- szerszámadogató
- Posts: 34
- Joined: Wed Nov 18, 2009 4:14 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Ercsi
Re: Változások a klub körül.
Árpi wrote:Bogyo úr észleeltem egy esetleges hibát ,Kardosmuki és jomagam nem a sierra sekció alenökei lettünk hanem a Granada-Taunus é , valszeg elirás. És Acsi ugyan itt szintugy elirva. 5.lap 12/2010 nél van a hiba.
Már jeleztem a Sierrásoknál.
Csak egy Sierra 2.0i ami 92-ben született.
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: Változások a klub körül.
Ja ott még nem olvastam.patuha wrote:Árpi wrote:Bogyo úr észleeltem egy esetleges hibát ,Kardosmuki és jomagam nem a sierra sekció alenökei lettünk hanem a Granada-Taunus é , valszeg elirás. És Acsi ugyan itt szintugy elirva. 5.lap 12/2010 nél van a hiba.
Már jeleztem a Sierrásoknál.
Granada 1977 2.0i V6
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Változások a klub körül.
a nagy CTRL+C és CTRL+V isten megviccelt, valamint a leírhatatlan hülye nevekkel a sierrások se könnyítették meg a dolgot, ezért már a harmadik javított verzió van fenn jelenleg. remélem ez már a végső..
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Változások a klub körül.
Nem mi lennènk ha bármi hivatalos papir idejèben elkèszülne. A nagy elhatározás már 2011-s, ès most 2017 januárban sikerült az ügyvèddel beadatni a papirokat. Vègülis jobb kèsöbb mint soha...
Nem akarok senkit se untatni a rèszletekkel, ha meg valaki kiváncsi az keressen meg ès elmondom a rèszleteket is. A lènyeg nagy vonalakban, hogy kormányunk szereti basztatni a civil szervezeteket, ès bár men mi vagyunk a cèlban, mert mi nem politizálunk, de a meghozott döntèsek ránk is vonatkoznak. Nèhány ève kitalálták, hogy a felügyeleti szerv az a cègbíróság helyett legyen az ügyèszsèg. E mellè társult mèg, hogy az eddigi NAV-os meg KSH-s papirok mellett, amiket elektronikusan lehet csak benyujtani, kell az ügyèszsègnek is jelenteni, amit csak papir alapon lehet, van egy 7 oldalas közhasznusági nyilatkozat amit ki kell tölteni (mellèkes hogy nem vagyunk közhasznuak), meg amit a NAV visszaküld elfogadó nyilatkozat, azt ki kell nyomtatni ès elküldeni nekik. Hogy ezt mièrt nem tudják elektronikusan lekèrdezni azt nem tudom. Ha olvasnèk közlönyt akkor tudtam volna erröl, igy csak abból èrtesültünk hogy mit kell tenni, hogy az ügyèszsèg beidèzett egy tárgyalásra, hogy müködünk e mèg. Kicsit èrdekes volt, a vègèn 3 tárgyaláson voltunk a Jannissal, rendesen ügyèsz meg bíró, ès ott megtudtuk hogy mit nem csináltunk meg. Szerrncsère a bíró jo fej volt, bepotoltuk az elmult èvek papirmelóit, ès mivel változott a PTK is, idèntöl kellene uj alapszabály is, ezt is megtettük. Szerencsère találtam olyan ügyvèdet aki kèpben van ezzel a dologgal, írtbuj alapszabályzatot meg minden egyebet, kb 120 ezressel lett kevesebb a klubkasszában, de most már napokon belül hivatalosan is Classic Ford Klub leszünk, lezsirozva minden hivatalos papirozás, ès az ügyèszsèg sem akar már minket megszüntetni.
Nem akarok senkit se untatni a rèszletekkel, ha meg valaki kiváncsi az keressen meg ès elmondom a rèszleteket is. A lènyeg nagy vonalakban, hogy kormányunk szereti basztatni a civil szervezeteket, ès bár men mi vagyunk a cèlban, mert mi nem politizálunk, de a meghozott döntèsek ránk is vonatkoznak. Nèhány ève kitalálták, hogy a felügyeleti szerv az a cègbíróság helyett legyen az ügyèszsèg. E mellè társult mèg, hogy az eddigi NAV-os meg KSH-s papirok mellett, amiket elektronikusan lehet csak benyujtani, kell az ügyèszsègnek is jelenteni, amit csak papir alapon lehet, van egy 7 oldalas közhasznusági nyilatkozat amit ki kell tölteni (mellèkes hogy nem vagyunk közhasznuak), meg amit a NAV visszaküld elfogadó nyilatkozat, azt ki kell nyomtatni ès elküldeni nekik. Hogy ezt mièrt nem tudják elektronikusan lekèrdezni azt nem tudom. Ha olvasnèk közlönyt akkor tudtam volna erröl, igy csak abból èrtesültünk hogy mit kell tenni, hogy az ügyèszsèg beidèzett egy tárgyalásra, hogy müködünk e mèg. Kicsit èrdekes volt, a vègèn 3 tárgyaláson voltunk a Jannissal, rendesen ügyèsz meg bíró, ès ott megtudtuk hogy mit nem csináltunk meg. Szerrncsère a bíró jo fej volt, bepotoltuk az elmult èvek papirmelóit, ès mivel változott a PTK is, idèntöl kellene uj alapszabály is, ezt is megtettük. Szerencsère találtam olyan ügyvèdet aki kèpben van ezzel a dologgal, írtbuj alapszabályzatot meg minden egyebet, kb 120 ezressel lett kevesebb a klubkasszában, de most már napokon belül hivatalosan is Classic Ford Klub leszünk, lezsirozva minden hivatalos papirozás, ès az ügyèszsèg sem akar már minket megszüntetni.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: Változások a klub körül.
Szép... De legalább megoldódott. Köszönjük.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- lasti
- csúcsnigger
- Posts: 12
- Joined: Tue Apr 12, 2005 10:14 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Változások a klub körül.
Köszönjük es ha vége ennek a kálváriának,csaphatnánk rá egy bulit is!:D
- Kola
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 218
- Joined: Sun Dec 05, 2004 5:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar-Kismaros
Re: Változások a klub körül.
Bogyó, nemrég írtad, mennyire megkopott a Caprizás, és a hozzá tartozó online-offline kapcsolattartás egymás között.
Szóval ezekben a sokkal kevesebb motivációt adó időkben is ennyi energiát a klubra és a fórumra fordítani nagyon becsülendő!
Szeretném én is megköszönni a munkád, köszönöm.
Szóval ezekben a sokkal kevesebb motivációt adó időkben is ennyi energiát a klubra és a fórumra fordítani nagyon becsülendő!
Szeretném én is megköszönni a munkád, köszönöm.
- gridoux
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 143
- Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskócz
- Contact:
Re: Változások a klub körül.
Így van, előttem szólókkal maxi egyetértek.
Bogyó, nagy tisztelettel le a kalappal előtted, és köszi hogy összetartod a fórumot és a csapatot!!!
Bogyó, nagy tisztelettel le a kalappal előtted, és köszi hogy összetartod a fórumot és a csapatot!!!
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Változások a klub körül.
Es vegul, hogy a Soni meg a TCS rohoghessen, hogy a Venczel Orsinak megint spétje van, én is szeretném megköszönni a munkátokat Jannissal, meg a sok egyeb segitseget is, amit kapok/kaptam Tőled az évek során és mostanában is.
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Re: Változások a klub körül.
mijjjjen +int ???? MINDIIIIIIIG
http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.